Mjah er is niks meer te doen. Ik heb een paar dagen Wintergrasp gedaan maar dat gaat ook snel vervelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef maffemuts het volgende:
[me=maffemuts] toe is aan nieuwe uitdagingen, priest heeft lading stof vergaard laatste weken, shaman is zo goed als klaar (kleine upgrades mogelijk) leveling geen zin meer in, raiden idem, tis te makkelijk in 1 avond en heb je pech 2 avonden (8-12) is alles maar dan ook alles gecleared en de rest van de week zit je dan weer te wachten tot het woensdag is...
Hang je wat rond op de PTR, ook weinig echt uitdagends onder de zon *GaAaAaP*
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik weet niet 100% waar hij op procced maar de kans is erg laag. Hij is daarentegen wel erg relaxed om te hebben. Ik heb nu Illustration of the Dragon Soul en Mark of the War Prisoner om mijn hit op de vullen maar de Egg valt nog wel eens in als er een balance druid en shadowpriest meegaan.
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Als je nog niet hitcapped bent zou ik niet beginnen aan The Egg. Er zijn betere alternatieven voor hit-trinkets en misschien kan je de emblems dan beter aan de waist of offhand uitgeven (weet niet of je deze al hebt). Hitcapped worden zou eerste prioriteit moeten hebben.
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Klopt dat gevoel had ik ook. De Armor set is een kopie van T3 en de main dungeon is gewoon uit vanilla.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
http://www.wowhead.com/?item=40680 25 emblems of heroism. Zeker een mooi item. Heb altijd moeite gehad hit capped te raken. Misschien moet ik toch wat meer tijd gaan besteden daar inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Necklace van 25 emblems is goed. Wat hit rating en spirit, dus mooi lock item.
affliction solo pve:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Ehm MH werd pas later uitgebrachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
Even mijn text opnieuw lezen, ik bedoelde dat ik niet precies weet waar hij op procced. Ik heb zelf het idee dat hij namelijk alleen op lifetaps procced omdat hij bij mij dus alleen op LT's procced en niet op fel armor tics of drain life tics.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dus
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat het allemaal van die smerige leechers zijn?
Wat hebben jullie gedaan aan het openen van de gates?
Juist, niks vergeleken bij wat de server heeft gedaan. Misschien dat je nog een paar mats verzameld, maar dat betwijfel ik, denk dat de meeste bij de NPC gaan staan wachten.
En het is onzin om te roepen dat de quest chain net zo moeilijk en duur is als op een nieuwe server. Dat weet je zelf ook wel. Op de nieuwe servers zal het meerendeel echt nog niet in lvl 80 epic gear rondrennen zodat ze die quests kunnen steamrollen.
Anyway, is dit trouwens al gefixed? (als het überhaupt al waar was)
[..]
Anders zou ik het nog overwegen om m'n Huntress de quest chain af te laten maken (was ruim halverwege pre-TBC al) om de title/mount proberen te pakken en dan die kut mount te deleten en de title nooit te gebruiken
Eerder lachwekkend dat er mensen 40 euro over hebben voor een mount en een titel die heel niet zeldzaam meer zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Jaloers dat ik de mount wel ga halen maar jij niet?
hahaha +epeeeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Het is meer de hele houding eromheen, alsof hij iets super rare gaat halen wat dus helemaal niet waar is. Enige wat je moet doen is de oude questchain doorlopen, wat lvl 60 world bosses en allicht wat lvl 60 instances doorlopen (kan al vanaf 2 lvl 80 in naxx gegearde spelers) en een transfer naar een nieuw realm waar je geen hond kent dus waarschijnlijk wil je naderhand ook weer terug waardoor je in de tussentijd (3 maanden) geen bal doet behalve in de stad staan op je vergane glorie omdat je buurman en de rest om je heen ook zo een epeen beest bezit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Als hij 40 euro wil betalen voor die mount en titel dan doet ie dat toch. Snap de ophef niet zo, ook al zou ik het zelf nooit doen.
QFT. En een heel stuk moeilijker te halen omdat je het in een team moet doen doe goed met elkaar kan samenwerken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Als je dan toch zo graag gezien wilt worden ga dan snel de glory of the raider (en heroic) halen, die mounts gaan verdwijnen en de achievements zijn niet echt supermakkelijk. (of anders, ga 100 mounts halen en ga dan op de dragonhawk zitten, dat is pas epeen).
Hm naja ik bedoel het niet negatief maar het behalen van de mount wordt op zo een wijze neergezet dat ik me geroepen voel mijn mening neer te zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Stommie het volgende:
laatste 5 posts hier hadden, mits engels, zo op de realmforums kunnen staan ^^
Nou, nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Klopt ook niet want je hebt geen enkele scarab gesloopt voor de mount. Scarab Rider zou misschien wel toepasselijker zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
edit;
die title klopt nog geeneens want een Lord heeft autoriteit over iemand/entiteit/whatever en dat heb je echt niet over scarabs. Scarab Slayer oid zou meer op z'n plaats zijn. Maar goed, dat is mierenneukerij :p
Ze zijn zeker nog zeldzaam. Kijk hoeveel mensen een Amani Warbear/Black/Red/Twilight/Plagued (Proto-)Drake hebben, en kijk dan eens hoe weinig mensen de Black Qiraji mount hebben. Die kun je op één hand tellen per server.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eerder lachwekkend dat er mensen 40 euro over hebben voor een mount en een titel die heel niet zeldzaam meer zijn.
Ja, want geld investeren in een hobby is royal sadness.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hahaha +epeeeeen
als ik je zo lees is het helemaal niet zo moeilijk en dat je 40 euro extra neerlegt voor een mount is natuurlijk royal sadness.
Imo kunnen alleen de mensen van toen oprecht trots zijn op hun mount en de samenwerking met de guild.
Heb ik gelezen, heeft die gast niet z'n naam moeten veranderen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef muhahaha het volgende:
De mooiste titels zijn imo de oude pvp titels. Schaars en niet meer te krijgen maakt ze toch wel uniek.
Er loopt een gast rond genaamd Private Parts... je moet er maar op komen
Crap, dan ben ik ook heel sad met mijn camera en lenzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ze zijn zeker nog zeldzaam. Kijk hoeveel mensen een Amani Warbear/Black/Red/Twilight/Plagued (Proto-)Drake hebben, en kijk dan eens hoe weinig mensen de Black Qiraji mount hebben. Die kun je op één hand tellen per server.
[..]
Ja, want geld investeren in een hobby is royal sadness.![]()
Nee. Zulke reacties zijn pas royal sadness.
Geen enkele?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef muhahaha het volgende:
Klopt ook niet want je hebt geen enkele scarab gesloopt voor de mount. Scarab Rider zou misschien wel toepasselijker zijn
Hoezo generaliserend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer de hele houding eromheen, alsof hij iets super rare gaat halen wat dus helemaal niet waar is. Enige wat je moet doen is de oude questchain doorlopen, wat lvl 60 world bosses en allicht wat lvl 60 instances doorlopen (kan al vanaf 2 lvl 80 in naxx gegearde spelers) en een transfer naar een nieuw realm waar je geen hond kent dus waarschijnlijk wil je naderhand ook weer terug waardoor je in de tussentijd (3 maanden) geen bal doet behalve in de stad staan op je vergane glorie omdat je buurman en de rest om je heen ook zo een epeen beest bezit.
Als je dan toch zo graag gezien wilt worden ga dan snel de glory of the raider (en heroic) halen, die mounts gaan verdwijnen en de achievements zijn niet echt supermakkelijk. (of anders, ga 100 mounts halen en ga dan op de dragonhawk zitten, dat is pas epeen).
Ik weet het zelf niet precies, maar ik weet wel dat die melee trinket bugged is. http://www.wowhead.com/?item=40684 in de description staat "chance on melee hit to increase AP by 1000" maar die werkt ook bij ranged hits. M'n broertje gebruikt hem op z'n hunter en heeft gewoon altijd procs.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Even mijn text opnieuw lezen, ik bedoelde dat ik niet precies weet waar hij op procced. Ik heb zelf het idee dat hij namelijk alleen op lifetaps procced omdat hij bij mij dus alleen op LT's procced en niet op fel armor tics of drain life tics.
Schijnt alleen een enorme ruk muis te zijn... post je ervaringen eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
De echte Diehard WoW'er heeft hem uiteraard niet nodig, of zal hem wel affikken, maar ik vond het eigenlijk wel stoer, en hij is net binnen:
[ afbeelding ]
15 knoppen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
De echte Diehard WoW'er heeft hem uiteraard niet nodig, of zal hem wel affikken, maar ik vond het eigenlijk wel stoer, en hij is net binnen:
[ afbeelding ]
15 knoppen.
Sja, zit nu op mijn werk, hier doet ie het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Schijnt alleen een enorme ruk muis te zijn... post je ervaringen eens
Misschien moet je mijn andere posts ook eens lezen... Moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo generaliserend.
Back in Vanilla wow heb ik zelf m'n reet eraf gefarmed voor mats voor de war effort/opening (Al'Akir) Server had zelfs een cease fire met betreft pvp dus kom niet aan met dat slappe gelul.
Daar gaat het toch ook niet om dat het niks waard is, nostalgische waarde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn andere posts ook eens lezen... Moeilijk hoor.
Nogmaals, toendertijd was het epic, nu is het imo vrij weinig meer waard.
Al'Akir had dat misschien maar er waren ook servers waarbij de guild met de scepter de gates niet wilde openen. Zat huilposts op de forums van blizzard geweest.
Kweenie maar dat is de algemene conclusie van de meeste review sites. Maarja het gaat erom dat ie goed bevalt voor jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zit nu op mijn werk, hier doet ie het goed. Wat zou er ruk aan zijn? Hij is precies en de software lijkt te doen wat ie moet doen. Knoppen zitten redelijk op de juiste plek,maar dat ligt aan je hand natuurlijk.
Gevoeligheid is on-the-fly in te stellen, en ik heb nog geen rare dingen gezien verder. Maar zal hem later op de dag nog wel eens ingame testen.
Hij is nu (jaja, tis nogal wat) 65 euro bij www.neck.nl.
Ja, als je 'm toen hebt gehaald, mooi voor je. Zeg ik niks over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Back in Vanilla wow heb ik zelf m'n reet eraf gefarmed voor mats voor de war effort/opening (Al'Akir) Server had zelfs een cease fire met betreft pvp dus kom niet aan met dat slappe gelul.
Goed? Wat een onzin. Ik ben juist door 3.0, al het gelevel en de saaie encounters veel slechter geworden. Uiteraard niet op theorycraft gebied, dat is makkelijker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef vogelkooi het volgende:
is-wrath-too-easy-or-are-we-just-better
Goed artikel over de makkelijk heid van wotlk.
Mensen die het leren wisten dat voor TBC al, en de rest zal het gewoon nooit leren.quote:Once you've done Nethekurse or Zereketh, you should know that you're not supposed to stand in pink, black, or red circles. Really, just don't stand in stuff. Is that really such a deep and meaningful skill that you have to relearn "Don't stand in stuff!"
idd, tanking bijv was vroeger nog een kunst waar het hele team, dps/healer rekening mee moest houden en sunders tellen enzo... Nu cast ik 1x fearie fire en ik heb aggro voor de rest van het gevecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed? Wat een onzin. Ik ben juist door 3.0, al het gelevel en de saaie encounters veel slechter geworden. Uiteraard niet op theorycraft gebied, dat is makkelijker.
[..]
Mensen die het leren wisten dat voor TBC al, en de rest zal het gewoon nooit leren.
Dit ligt natuurlijk aan je salaris, als je voor een goed salaris (hbo/wo niveau opleiding) werkt bij een baan die je met plezier doet snap ik best dat je gold koopt, zeker als je ook nog andere dingen dan WoW doet of bijv; een gezin hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:36 schreef muhahaha het volgende:
Tjah ik snap het ook niet. Mensen die gold kopen voor euro/s snap ik nog minder. Het is zo gemakkelijk om gold te verdienen, het kost misschien wat tijd maar klagen en euro's inwisselen waar je voor gewerkt hebt kost ook tijd
Vandaag 2shot 2D en 1shot 2D op 10 man. Eerste drake ging "te snel" neer dus dat is erg hoopvol voor na de reset.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Ein-de-lijk Sarth3d neer, onze guild kwam na tbc ook al traag op gang, hoop dat dit een goede vertrouwen-boost geeft voor Ulduar.
Het geld verzamelen is ook niet het probleem. Het probleem is het niet uit gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Migwi het volgende:
Zo, nog 1500g voor epic flying.
Hm, ben nu net in Storm Peaks bezig, dus met dat beetje questen in EPL (DK starting area) en verder heel Outland en Northrend tot waar ik nu ben verdien je om en nabj:
-de 3500g die ik nu heb
+
-1000g cold weather flying die ik al heb gekocht
+
-ongeveer 2000g voor DK mount en flying skill meen ik
=
6500g.
En daar moet dan nog zeker 500g voor skills bij, dus kom uit op een lage schatting van 7000g.
En dan dus nog heel Storm Peaks en Icecrown afmaken op lvl 80 waar je dus nog meer verdient.
Snap niet dat er nog steeds mensen topics openen met dat de epic flying skill te duur is, die ga ik makkelijk kunnen kopen zonder ook maar één daily te hoeven doen.
Ja maar wie doet nou nog solo pve op lvl 80?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:53 schreef Murloc het volgende:
[..]
affliction solo pve:
* tig mobs pullen met dots
* SoC
* tig mobs looten
* vol mana en hp weer vrolijk verder
Wat is hier zo slecht aan?
Affliction is geweldig juist
Gzquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Ein-de-lijk Sarth3d neer, onze guild kwam na tbc ook al traag op gang, hoop dat dit een goede vertrouwen-boost geeft voor Ulduar.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:05 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ja maar wie doet nou nog solo pve op lvl 80?
Daarnaast zijn er veel manieren om te mass-grinden. FG/SL werkt ook als een trein. Ik maakte uit zijn post op dat hij dacht dat affliction de beste spec is, maar dat is in heroics (wat hij dus vooral doet naar mijn idee) dus al zeker niet het geval.
Anyway je moet lekker spelen wat je leuk vindt daar niet van
Welke guild zit je nu atm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Nog steeds in AeoN, en daar ga ik niet weg ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Welke guild zit je nu atm?
ik zit ook op aerie peak.
Pfffff, lekker belangrijk, haal jij nu maar op jouw manier plezier uit de game, dan doen zij dat op hun manier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, als je 'm toen hebt gehaald, mooi voor je. Zeg ik niks over.
Maar al die lamlullen die een beetje naar nieuwe servers transferren om de mount/title te halen terwijl ze geen flikker aan 't hele event gedaan hebben op die server is eigenlijk gewoon not done.
Maar ja, doe je niks aan.
Ok, dat is 6 min maly. Nu op naar Naxx voor 20 man en dan eindelijk de black protoquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:03 schreef sanakthe het volgende:
100 of 50?
Vanavond eindelijk Heroic: Glory of the Raider afmaken, kan gvd niet wachten haha.
How?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm gold gaat wel snel met een alchemist en jewelcrafter. Net een paar uurtjes gefarmed, wat flasks en gems gemaakt en alweer 1k erbij.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef stbabylon het volgende:
oops, klein beetje mij ontzettend onpopulair gemaakt met een zeer groot gedeelte van de server...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |