abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66965135
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 06:37 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mijn 7.5 compleet gemaakt

Nu nog op mijn wishlist:
Naxx10
Loatheb's Shadow, Loatheb

Naxx25
Envoy of Mortality, KT
(Journey's End, KT)

Sarth25
Fury of the Five Flights

Malygos10
(Black Ice)

Malygos25
Blue Aspect Helm

best wel kort lijstje
hier al 13 weken lang geen Calamity's Grasp. samen met Grim Troll het enige item dat nog niet BiS is. gisteravond Envoy gescoord, gewoon omdat die al wel 6x gedropt is en elke hunter em al heeft. erg frustrerend als Kel alleen maar kutloot heeft. (0 fists, 0 turning tides, 0 tanking axe, 0 shield. zijn onze officers (rogue tank tank palahealer niet blij mee).

mijn lijstje:
Naxx25
Grim Troll
Calamity's Grasp

wel nu inmiddels compleet hatefull (4hate 1deadly) met wat andere pvp zooi. 522 resiliance, allemaal verdiend/gekocht met pve content/emblems.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:24:26 #252
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_66966098
Net ff de PTR patch notes doorgelezen.
Blijkbaar kan je straks de graphics nog hoger opschroeven..

De schaduw is nu al bijzonder slecht, ben benieuwd hoe brak WoW straks op de hoogste instelling gaat draaien
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:43:31 #253
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_66966684
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef Civilian het volgende:
Net ff de PTR patch notes doorgelezen.
Blijkbaar kan je straks de graphics nog hoger opschroeven..

De schaduw is nu al bijzonder slecht, ben benieuwd hoe brak WoW straks op de hoogste instelling gaat draaien
Ohw cool dat wist ik niet. Mooi zo ! net een nieuwe pc en aangezien ik Crysis op zijn hoogst kan spelen, moet dat met wow ook lukken haha.:P
Klap eens in je handjes.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:31:11 #254
158732 magge
dát is even geleden!
pi_66968213
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
Ik vond healen wel lekker relaxt, vooral met shaman. Je kiest een raidmember waarop je chainheal spamt en je gaat tv kijken
hahahahah
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_66969102
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De allergrootste fed-ex quest OOIT
watte ?
pi_66969341
je kent de term fed-ex quest toch wel

breng A naar B
van B moet je dan naar C

oftewel, experience harken zonder ook maar één kill te doen
pi_66969535
Wil toch wel snel m'n laatste 700g voor epic flying nu.
Word er beetje moe van om steeds met die slowpoke mount te vliegen.
De land mount is sneller en is me ook goed genoeg, maar Stormpeaks en Icecrown is nie grappig nie zonder flying mount.
pi_66969850
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:02 schreef stbabylon het volgende:
je kent de term fed-ex quest toch wel

breng A naar B
van B moet je dan naar C

oftewel, experience harken zonder ook maar één kill te doen
oja, vind ik eigenlijk wel eens leuk voor de afwisseling. Want dan kom je nog eens ergens anders. Heb een hekel aan 10 q's achter elkaar aan van: Verzamel 30 plantjes.
pi_66970251
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Migwi het volgende:
Wil toch wel snel m'n laatste 700g voor epic flying nu.
Word er beetje moe van om steeds met die slowpoke mount te vliegen.
De land mount is sneller en is me ook goed genoeg, maar Stormpeaks en Icecrown is nie grappig nie zonder flying mount.
Welke professions heb je? .

Vannacht blijkbaar nog wat auctions verkocht, m'n totale inkomsten van gisteren staan op 3.6k nu . Vandaag maar weer ff wat farmen en dan binnenkort die mechano hog halen .
pi_66971169
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Welke professions heb je? .

Vannacht blijkbaar nog wat auctions verkocht, m'n totale inkomsten van gisteren staan op 3.6k nu . Vandaag maar weer ff wat farmen en dan binnenkort die mechano hog halen .
Nog geen.
Denk zelfs dat ik 't zo laat.
Echt geen zin om helemaal vanaf skill level 1 te beginnen
pi_66971694
Hehe, maar het hangt er wel vanaf welke, blacksmithing of jewelcrafting vanaf 1 is redelijk kut. Maar als je iets als mining + herbalism neemt ofzo, makkelijk te levellen en er is veel geld mee te verdienen. Of skinning oid.

Ik vind zelf professions levellen altijd wel chill, beetje rondlopen door die low level zones om mats te farmen enzo. Chill een jointje roken en op m'n andere scherm een serie kijken . www.wow-professions.com is trouwens ook wel handig, soort van profession walkthrough. Niet altijd de beste recipes, maar ik combineer dat altijd met wowhead en stippel dan het pad uit .

[ Bericht 5% gewijzigd door Sapstengel op 12-03-2009 15:27:37 ]
pi_66972896
Flauw?
Ja.
Leuk?
Zeker wel!

Ga jij maar lekker eventjes met res sickness rondlopen als je weer achter je pc zit
Beetje AFK gaan hoog in de bergen en dan niet buiten bereik van Death's Grip. Dan vraag je er gewoon om.
pi_66972963
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hehe, maar het hangt er wel vanaf welke, blacksmithing of jewelcrafting vanaf 1 is redelijk kut. Maar als je iets als mining + herbalism neemt ofzo, makkelijk te levellen en er is veel geld mee te verdienen. Of skinning oid.

Ik vind zelf professions levellen altijd wel chill, beetje rondlopen door die low level zones om mats te farmen enzo. Chill een jointje roken en op m'n andere scherm een serie kijken . www.wow-professions.com is trouwens ook wel handig, soort van profession walkthrough. Niet altijd de beste recipes, maar ik combineer dat altijd met wowhead en stippel dan het pad uit .
Mja, maar geld vind ik niet zo belangrijk.
De dingen die ik wil zoals leuke gear en mounts kun je niet kopen en voor de rest heb ik gewoon niks nodig
pi_66979234
Dat scheelt dan wel idd. Ik gaf teveel gold uit aan gems en flasks, dus zelf maar jewelcrafting en alchemy gelevelled op een alt. Nu heb ik ook niet echt uitgaven meer en alles wat ik met de professions verdien bewaar ik .
pi_66987053

Mijn character
pi_66988831
Echt goed gedaan hoe je nu ook meer ziet dat je quests een verschil maken zoals in Icecrown.
We need to capture the Shadow Vault blablabla.
Je gaat aan de slag en voila, nieuwe basis.
Moeten ze met de oude wereld ook doen, nu na 4-5 jaar is Felwood toch wel gecleansed voor een groot deel me dunkt. Ook zal de Warsong Clan nu al wel uit Ashenvale zijn gekicked. Verzin maar een nieuwe capture the flag, mag ondertussen sowieso wel.
Etc. etc. Dat zie ik liever dan domme ontwikkelingen zoals Achievements

*wishful thinking*
pi_66989507
Springende haaien!

pi_66994451
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef sanakthe het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn character
grats
Welkom op FOK!
pi_66994924
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef sanakthe het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn character
Smerige Forsaken die je bent!
Grats
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:03:08 #270
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66995145
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.

Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.

Leuke impressie voor de nieuwe trial members.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66995253
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.

Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.

Leuke impressie voor de nieuwe trial members.
/ginvite !

Nog 55g voor epic flying, nu ga ik ook doorspelen tot ik 'm heb
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:31:08 #272
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66995536
55G heb je echt fucking snel nu.

In TBC vond ik het vrij lastig om gold te verdienen, nu is het echt fucking simpel. Heb deze week al 17k gold verdient en uitgegeven.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66995560
In vanilla wow was het pas moeilijk Ik kreeg pas een epic mount toen ik gold had gekregen van een vriend die met wow stopt. Maar hoe is het nu eigenlijk met de bazen in wotlk? Ik heb dingen gehoord dat ze echt veel te fucking makkelijk zijn
pi_66995782
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
In vanilla wow was het pas moeilijk Ik kreeg pas een epic mount toen ik gold had gekregen van een vriend die met wow stopt. Maar hoe is het nu eigenlijk met de bazen in wotlk? Ik heb dingen gehoord dat ze echt veel te fucking makkelijk zijn
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan

Zo. Eindelijk weer doorvliegen. Werd er echt gek van op den duur als je al epic flying gewend bent.
Kan nu rustig slapen
pi_66995802
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan
Farmen is ook saai Wat jammer is aan TBC en wss nu dus ook WotlK is dat worldPvP zo goed als uitgestorven is. In vanilla wow kwam ik nog regelmatig hordes tegen alsik gewoon rondreisde die ook echt wilde pvpen, in tbc ging iedereen van arena naar arena en van farmplek naar farmplek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')