hier al 13 weken lang geen Calamity's Grasp. samen met Grim Troll het enige item dat nog niet BiS is. gisteravond Envoy gescoord, gewoon omdat die al wel 6x gedropt is en elke hunter em al heeft. erg frustrerend als Kel alleen maar kutloot heeft. (0 fists, 0 turning tides, 0 tanking axe, 0 shield. zijn onze officers (rogue tank tank palahealer niet blij mee).quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:37 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mijn 7.5 compleet gemaakt
Nu nog op mijn wishlist:
Naxx10
Loatheb's Shadow, Loatheb
Naxx25
Envoy of Mortality, KT
(Journey's End, KT)
Sarth25
Fury of the Five Flights
Malygos10
(Black Ice)
Malygos25
Blue Aspect Helm
best wel kort lijstje
Ohw cool dat wist ik niet. Mooi zo ! net een nieuwe pc en aangezien ik Crysis op zijn hoogst kan spelen, moet dat met wow ook lukken haha.:Pquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef Civilian het volgende:
Net ff de PTR patch notes doorgelezen.
Blijkbaar kan je straks de graphics nog hoger opschroeven..
De schaduw is nu al bijzonder slecht, ben benieuwd hoe brak WoW straks op de hoogste instelling gaat draaien
hahahahahquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
Ik vond healen wel lekker relaxt, vooral met shaman. Je kiest een raidmember waarop je chainheal spamt en je gaat tv kijken
watte ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De allergrootste fed-ex quest OOIT
oja, vind ik eigenlijk wel eens leuk voor de afwisseling. Want dan kom je nog eens ergens anders. Heb een hekel aan 10 q's achter elkaar aan van: Verzamel 30 plantjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:02 schreef stbabylon het volgende:
je kent de term fed-ex quest toch wel
breng A naar B
van B moet je dan naar C
oftewel, experience harken zonder ook maar één kill te doen
Welke professions heb je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Migwi het volgende:
Wil toch wel snel m'n laatste 700g voor epic flying nu.
Word er beetje moe van om steeds met die slowpoke mount te vliegen.
De land mount is sneller en is me ook goed genoeg, maar Stormpeaks en Icecrown is nie grappig nie zonder flying mount.
Nog geen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke professions heb je?.
Vannacht blijkbaar nog wat auctions verkocht, m'n totale inkomsten van gisteren staan op 3.6k nu. Vandaag maar weer ff wat farmen en dan binnenkort die mechano hog halen
.
Mja, maar geld vind ik niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hehe, maar het hangt er wel vanaf welke, blacksmithing of jewelcrafting vanaf 1 is redelijk kut. Maar als je iets als mining + herbalism neemt ofzo, makkelijk te levellen en er is veel geld mee te verdienen. Of skinning oid.
Ik vind zelf professions levellen altijd wel chill, beetje rondlopen door die low level zones om mats te farmen enzo. Chill een jointje roken en op m'n andere scherm een serie kijken. www.wow-professions.com is trouwens ook wel handig, soort van profession walkthrough. Niet altijd de beste recipes, maar ik combineer dat altijd met wowhead en stippel dan het pad uit
.
/ginvite !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.
Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.
Leuke impressie voor de nieuwe trial members.![]()
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
In vanilla wow was het pas moeilijkIk kreeg pas een epic mount toen ik gold had gekregen van een vriend die met wow stopt. Maar hoe is het nu eigenlijk met de bazen in wotlk? Ik heb dingen gehoord dat ze echt veel te fucking makkelijk zijn
Farmen is ook saaiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan
whehe toen ik wotlk trial deed was ik ook verschrikkelijk pissed dat ik mijn flying mount niet kon gebruiken om northrend te verkennenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan
Zo. Eindelijk weer doorvliegen. Werd er echt gek van op den duur als je al epic flying gewend bent.
Kan nu rustig slapen
Waar geef je dat allemaal aan uit dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef OFfSprngr het volgende:
55G heb je echt fucking snel nu.
In TBC vond ik het vrij lastig om gold te verdienen, nu is het echt fucking simpel. Heb deze week al 17k gold verdient en uitgegeven.
dus je hebt ook geen epic flyer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb sinds de stats worden bijgehouden ruim 60k uitgegeven. En niks over de 1000g gekocht.
Die kan je ruim voordat de achievements ingame waren al gekocht hebben. (Ik had mijn epic flyer iig al, zelfs met m'n alt)quote:
Dat klinkt als het begin van het einde als je het mij vraagt. Heb het een paar keer meegemaakt en als mensen gaan leaven en gaan applyen bij andere guilds, zal de rest gaan volgen als je niet oppast. Daarnaast zal de invoering van een nieuw DKP systeem dit alleen maar versterken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.
Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.
Leuke impressie voor de nieuwe trial members.![]()
Licht dat systeem eens een beetje toe als je wilt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Merkowitz het volgende:
...
Ik snap sowieso niet waarom guilds van die "ingewikkelde" dkp systemen kiezen. Het systeem dat wij hanteren werkt super en is enorm eenvoudig. Simple = better.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:38 schreef probeer het volgende:
ons dkp systeem:
www.webdkp.com
op tijd en rdy to raid = 10
boss down = 20
guild first = 40
per uur = 5
afk terwijl dit niet doorgegeven/toegestaan is? 2e keer = -10
ninjapull = -20
accepten en niet komen = -40
open bidding in raidchat.
minimaal 30 voor item, 40 voor tier.
raiders kunnen bieden.
/rw raiders bid itemxxx !
p1< 30
p2> 100
p1< 110
p2> 120
p1< 150
p2> pass
player 1 wint voor 150 dkp.
Simpel systeem dat denk ik veel gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Licht dat systeem eens een beetje toe als je wilt?
Stuk of 6 wyverns, 2 engi mounts, een bronzen draak en vast nog wel wat meer.quote:
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is.
Als ik bijvoorbeeld al 8 weken lang een item wil hebben dat ik nog als enige mis, dan is de kans groot dat ik dat item krijg.
Het verdelen van loot wordt ook in bijv. een melee chatchannel besproken, caster chatchannel etc.
Ik ben er erg tevreden mee. En de rest van de guild ook. Iedereen heeft prima gear en ook voor offspec's zijn de meesten al zo ver dat ze alles in Ulduar aankunnen.
Loot council is een goed systeem maar het werkt alleen voor semi-hardcore of hardcore guilds. In mijn guild word je simpeweg gekickt als je de 85% attandance niet haalt (uitzonderingen daargelaten) en bovendien is iedereen bezig met guildprogress, dus vinden ze het niet erg om te passen zodat nieuwe members op hetzelfde gearniveau kunnen komen. Daarbij komt dat je in dit soort guilds hoogstens 35-40 raiders hebt, dus ook veel minder mensen om de gear te verdelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.
Daarnaast spreekt het hele systeem zichzelf tegen in mijn ogen: "In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is."
Mensen die het minste spelen, hebben de slechtste gear maar komen dus automatisch in aanmerking voor de "dit is een echte upgrade categorie". Dat pikken de hardcore spelers weer niet etc. Lijkt me 1 bron van gezeik, misschien niet in het openbaar, maar achter ruggen om zal een hoop geluld worden.
Daarnaast is het echt een autoritair systeem waarin een paar mensen alles bepalen voor de guild. Ik zou nooit in een guild willen zitten met een dergelijk systeem.
Sowieso speel ik in een hardcore guild. Er is niet echt sprake van mensen met veel slechtere gear, want wij proberen iedereen tegelijk gear te geven. (Hebben we zelfs met server first titles gedaan, sommige mensen die al een title hadden van bijv. Naxxramas mochten niet mee met de Sartharion server first. Zodat zoveel mogelijk mensen een title in onze guild hebben) Dit is mogelijk doordat doordat de meeste mensen ongeveer evenveel kunnen raiden Er is vrij weinig onenigheid, dit komt voornamelijk doordat wij op een heel leuke manier met elkaar omgaan. Ik denk niet dat er achter ruggen om veel geluld zal worden, de mensen die in mijn guild zitten spelen al heel lang met elkaar. Het is niet zo dat de officers per sé bepalen wie wat krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.
Daarnaast spreekt het hele systeem zichzelf tegen in mijn ogen: "In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is."
Mensen die het minste spelen, hebben de slechtste gear maar komen dus automatisch in aanmerking voor de "dit is een echte upgrade categorie". Dat pikken de hardcore spelers weer niet etc. Lijkt me 1 bron van gezeik, misschien niet in het openbaar, maar achter ruggen om zal een hoop geluld worden.
Daarnaast is het echt een autoritair systeem waarin een paar mensen alles bepalen voor de guild. Ik zou nooit in een guild willen zitten met een dergelijk systeem.
Nou ja als een hardcore guild bent en altijd met dezelfde groep spelers bent, dan kan ik me voorstellen dat het wel werkt. Ik denk dat voor het overgrote merendeel van guilds dit systeem echter niet zal werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Al met al kan ik zeggen dat het een goede formule is. Wij bestaan al best een tijdje. Hebben sinds SSC alle server first kills gehaald, en krijgen dagelijks applications of whispers om de guild te mogen joinen.
Als er ontevredenheid heerst over de DKP, zetten mensen zich vaak niet genoeg in. Wat je wel nodig hebt voor server firsts. Ook staat duidelijk beschreven bij onze guildrules (die je doorleest als je een apply maakt) hoe ons systeem werkt. Dus ja, ik denk dat het wel een argument is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nou ja als een hardcore guild bent en altijd met dezelfde groep spelers bent, dan kan ik me voorstellen dat het wel werkt. Ik denk dat voor het overgrote merendeel van guilds dit systeem echter niet zal werken.
Het feit dat je alle server first kills haalt en dagelijks applications krijgt is natuurlijk geen argument om aan te tonen of het DKP systeem wel of niet werkt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Mwehe gisteren voor het eerst heroic oculus gedaan op mn paladin. Daarna achievement spam, ineens normal oculus, heroic oculus, normal dungeonmaster en heroic dungeonmaster. En ook nog eens http://www.wowhead.com/?item=37362 geloot voor m'n healing set
.
Wij hebben gewoon:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef magge het volgende:
[..]
Duurt te lang. Wij doen gewoon /w raidleader -> 150dkp for xitem
en dan zien of je het hebt.
^quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef huubcc het volgende:
[..]
Loot council is een goed systeem maar het werkt alleen voor semi-hardcore of hardcore guilds. In mijn guild word je simpeweg gekickt als je de 85% attandance niet haalt (uitzonderingen daargelaten) en bovendien is iedereen bezig met guildprogress, dus vinden ze het niet erg om te passen zodat nieuwe members op hetzelfde gearniveau kunnen komen. Daarbij komt dat je in dit soort guilds hoogstens 35-40 raiders hebt, dus ook veel minder mensen om de gear te verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |