hehe, wat moet je nog?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:12 schreef sanakthe het volgende:
tvp
ik kan niet wachten tot volgende week, eindelijk heroic: glory of the raider
Dedicated few, Subtraction, Shocking! -> allemaal te doen in 1 run naxx volgende week, wat we ook gaan doenquote:
Mja, dat heb ik dan niet meegekregen omdat ik zelf altijd een NE Huntress speeldequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Lol idd, wat lame. Net als die night elf hunters die een /laugh macro hebben gemaakt en die ze dan elke keer gebruiken als ze je doden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:40 schreef huubcc het volgende:
Mijn shaman kan er ook wel bij voor de volledigheid, ben van plan hier vaker te gaan posten na een tijd lang alleen gelezen te hebben
Huub - Lightning's Blade (H) - Shaman
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Huub
same, snap niet waarom er zoveel mensen in dalaran zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Migwi het volgende:
Sta al een minuut in Dalaran te wachten tot de portals geload zijn
/played vergaren of nog erger, gear showenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
same, snap niet waarom er zoveel mensen in dalaran zijn.
ze zouden wel is een healer pvp ring mogen introduceren, kan de hit van deadly gladiator's ring in 2v2 nog wel gebruiken maar in 3v3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je PvP gear is bijna identiek aan de mijne (alleen gebruik ik deadly spellblade)
maar als je in dalaran uitlogt is er een grote kans dat je er een tijdje niet meer inkomt..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
/played vergaren of nog erger, gear showen
Additional instances cannot be launched.![]()
![]()
Jezus christus zeg, wat verdomde irritant
edit:
Wat is de bedoeling trouwens daarvan, dat je steeds probeert in te zonen of kan je ook gewoon AFK gaan terwijl je 'in' de instance staat?
Ik vind hem wel handig voor de hitcapquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef huubcc het volgende:
[..]
ze zouden wel is een healer pvp ring mogen introduceren, kan de hit van deadly gladiator's ring in 2v2 nog wel gebruiken maar in 3v3
welke combo's speel je in arena? speel nu zelf atm 2v2 met een warlock en 3v3 met een retribution paladin en een fury warrior met wisselend succes.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind hem wel handig voor de hitcap(En je kan natuurlijk ook een pve ring gebruiken
)
Ik heb vanaf begin s5 met een ret pala gespeeld, toen met een DK en daar 2.1k mee gehaald. Helaas werden we teveel gecountered door pala-dk (niet mogelijk daarvan te winnen) Dus nu speel ik ook een beetje met een fury warrior. Best wel leuk, ware het niet dat we 9 van de 10 keer mage-rogue tegen komenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:07 schreef huubcc het volgende:
[..]
welke combo's speel je in arena? speel nu zelf atm 2v2 met een warlock en 3v3 met een retribution paladin en een fury warrior met wisselend succes.
ja rogue/mage (en 2dps in het algemeen) is echt een hel als shaman/warrior, was zelf begonnen in 2v2 met een warrior aan het begin van s5 maar het schoot niet op. Speel nu met een lock en dat gaat wel wat beter, hoewel 2dps ook dan een probleem is. Fury warrior / healer ownt ons nu thoughquote:Op zondag 8 maart 2009 11:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb vanaf begin s5 met een ret pala gespeeld, toen met een DK en daar 2.1k mee gehaald. Helaas werden we teveel gecountered door pala-dk (niet mogelijk daarvan te winnen) Dus nu speel ik ook een beetje met een fury warrior. Best wel leuk, ware het niet dat we 9 van de 10 keer mage-rogue tegen komen![]()
3v3 speel ik fury warr-holypala.
Hmm ik neem aan dat de warrior voor je lock gaat?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:59 schreef huubcc het volgende:
[..]
ja rogue/mage (en 2dps in het algemeen) is echt een hel als shaman/warrior, was zelf begonnen in 2v2 met een warrior aan het begin van s5 maar het schoot niet op. Speel nu met een lock en dat gaat wel wat beter, hoewel 2dps ook dan een probleem is. Fury warrior / healer ownt ons nu though
Yup, heb maar heel weinig hoeven veranderen inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef Evertjan het volgende:
die starter gear van een DK op lvl 58 is echt uber. Volgens mij ligt dat tussen tier 2 en 3 in qua stats. Je lvlt met 2 vingers door Outland heen. Orc DK ftw
ja een goed gegearde warrior slaat echt in 5 secs een 900 ressilience lock neer soms, als het priest/warrior of paladin/warrior is lukt het nog wel is om een goede burst te krijgen op de warrior terwijl je de healer CC'd met hex/fear/deathcoil/silence maar tegen shamans en druids die hex counteren kun je echt vrijwel niksquote:Op zondag 8 maart 2009 18:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hmm ik neem aan dat de warrior voor je lock gaat?Ik herinner het me nog van season 3, toen ook met een lock gespeeld. Was best wel te doen alleen warrior+healer niet echt
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef Zith het volgende:
Darkmoon Faire! 3 Cards gehaalt:
Greatness (agility) voor mijn feral
http://www.wowhead.com/?item=44253
Illusion (spellpower) voor off-spec
http://www.wowhead.com/?item=42988
Death (crit + proc) voor mijn hunter
http://www.wowhead.com/?item=42990
Alleen die Death card zuigt zo veel (had ik al gelezen hoor, maar ikverwacht dat ze hem gaan buffen)
Ik heb een groene lvl 74 trinket "Horn of Argent Fury" http://www.wowhead.com/?item=39889 en die doet meerproc dps dan de lvl 80 epic :p
[ afbeelding ]
Even nog linkjes naar mijn chars:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Xith (3.5k dps tank)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Pith (Surv hunter)
Als ik prisms deze week op de kop kan tikken, doe ik dat hoor^^quote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?
Overigens is nu geld uitgeven aan DMF cards puur zonde. Ulduar komen zeer waarschijnlijk betere trinkets uit voort, die je niks kosten.
Ow dat is mij ook wel eens gebeurt in UBRSquote:
Greatness had ik ook willen hebben voor m'n hunter maar nergens een goede prijs kunnen krijgen. Verder lijkt me dat 3.1 nog een tijdje op zich laat wachten en het clearen van z'n bosses al helemaal en die dan op dat moment de trinket dropt ook nog en dat ik dan de winning roll heb al zeker een tijdjequote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?
Overigens is nu geld uitgeven aan DMF cards puur zonde. Ulduar komen zeer waarschijnlijk betere trinkets uit voort, die je niks kosten.
Ulduar gaat tegen vallen hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, ja, 'winning roll', dan kan het inderdaad wel even duren voor je het hebt, want dan klinkt het ook niet echt alsof je er binnen gaat wandelen met een top guild.
Ik zit nu DKP te sparen voor een goed ranged weapon EN goede trinkets. De rest komt dan later wel. En mijn guild gaat Ulduar vrij snel clearen ben ik bang. Iig hebben we het op farm ruim voor de volgende content patch.
Wie niet..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, ja, 'winning roll', dan kan het inderdaad wel even duren voor je het hebt, want dan klinkt het ook niet echt alsof je er binnen gaat wandelen met een top guild.
Ik zit nu DKP te sparen voor een goed ranged weapon EN goede trinkets. De rest komt dan later wel. En mijn guild gaat Ulduar vrij snel clearen ben ik bang. Iig hebben we het op farm ruim voor de volgende content patch.
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Een goede guild kan elke instance, hoe moeilijk ook, redelijk snel op farm krijgen. Wat een goede guild namelijk typeert is: goed kunnen samen werken, niet opgeven, leren van de fouten, ook buiten raid tijden werken aan de tactics. En dat samen zorgt ervoor dat bazen neer gaan. Het is een truucje, dat je moet leren en perfect moet uitvoeren. Je moet wel 25 gemotiveerde mensen hebben, dat dan wel. Je moet niet een paar slackers er bij hebben.
Bij mij in de guild staan bijvoorbeeld alle tactics voor Ulduar al op ons forum. En is er al een groep bezig op de PTR om dingen uit te proberen.
Ook en anders hebben ze sommige bazen gewoon onmogelijk gemaakt om alles wat soepeler te laten worden (bijv. C'thun in the eerste maanden)quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef magge het volgende:
[..]
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoor
Of Vashj!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook en anders hebben ze sommige bazen gewoon onmogelijk gemaakt om alles wat soepeler te laten worden (bijv. C'thun in the eerste maanden)
Ulduar gear checks zullen ge-ent zijn op Naxx25 gear. En dat is onze guild full. Dus ik voorzie daar geen problemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef magge het volgende:
[..]
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoor
Neehee halverwege de instancequote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ulduar gear checks zullen ge-ent zijn op Naxx25 gear. En dat is onze guild full. Dus ik voorzie daar geen problemen.
Patchwerk is een gear check, die je ook kon halen door op full BWL gear te zitten (nu hebben we het uiteraard over de oude Naxx). Daarvoor hoefde je niet eerst half Naxx voor te hebben gecleared.quote:
Niet doen want:quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Besloten om 70-80 te laten powerlevelen voor 20 euro binnen 5 dagen.Twijfel alleen nog, aangezien je dan alle contents mist van het levelen van 70 naar 80 nu ik na een jaar weer ga beginnen.
Wil eigenlijk zo snel mogelijk gear verzamelen en top-end raiden.
Doen of..
Dude ik kom van Method .. dungeons in die 3 jaren genoeg gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet doen want:
- Je maakt geen contacten met andere spelers, netwerken is in WoW ook belangrijk
- Je leert de dungeons niet kennen
- 70-80 in vijf dagen kun je zelf ook wel
- Kan op misbruik van je char.. gold spam etc
- Levelling is half the fun!
't is dat ik ze niet vertrouw, maar anders zou ik van elke class wel een lvl 80 willen hebben en daar zelf aan beginnen? No thanks. Krijg spontaan de rillingen als ik er alleen al aan denk om weer op lvl 1 te beginnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Mensen betalen om het spel voor je te spelen....
EPIC
FAIL
Mijn DK is in 5 days naar 80 gegaan, vanaf 55.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap maar niet hoe mensen zo snel kunnen levellen. Ik ben van 70-80 al 3 week bezig met m'n DK, en ik ben nog maar 78. Kan komen omdat ik questen gewoon echt niet leuk vind, maar ik doe toch echt iets verkeerd denk ik
.
Hm, daar was ik dus nooit gaan kijken. Herinner me ook helemaal niet dat ik 'm daar gezien heb.quote:
Maar dat is anders. Een DK start je ook op 55, maar dat is onderdeel van het spel. Ik zou ook meerdere classes op 80 hebben nu als je ze zou kunnen starten op 75 of zo. Maar dat is nu geen onderdeel van het spel.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is dat ik ze niet vertrouw, maar anders zou ik van elke class wel een lvl 80 willen hebben en daar zelf aan beginnen? No thanks. Krijg spontaan de rillingen als ik er alleen al aan denk om weer op lvl 1 te beginnen.
Klein maar wel compleet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is dalaran klein man, ik dacht dat het veel groter was.
Veel quests die bij elkaar liggen tegelijk doen, alles in 1 keer inleveren. Quests waar je lang over doet skippen (tenzij het grindquests zijn) Piece of cakequote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap maar niet hoe mensen zo snel kunnen levellen. Ik ben van 70-80 al 3 week bezig met m'n DK, en ik ben nog maar 78. Kan komen omdat ik questen gewoon echt niet leuk vind, maar ik doe toch echt iets verkeerd denk ik
.
Ben je al wel in de sewers geweest?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is dalaran klein man, ik dacht dat het veel groter was.
Ik denk dat ik maar even questhelper of zoiets ga downloadenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Veel quests die bij elkaar liggen tegelijk doen, alles in 1 keer inleveren. Quests waar je lang over doet skippen (tenzij het grindquests zijn) Piece of cake
Veel. Net nog 600g on 2 Elementium Ores. Overige 8 had ik al uit BWL de afgelopen paar weken. Overige gems + Arcanite bars zo'n 300g samen oid.quote:
Jawel. Ah, geld, nog niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zei geld, niet gold.
Of gaat dit verder niet om de titel/mount?![]()
Er is toch nog maar één server waar iemand eventueel de title/mount kan halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jawel. Ah, geld, nog niets.Gaat me straks 2x¤20 kosten i.v.m. PCT (Paid Character Transfer). Maar totally worth it, imo.
Twee servers, meer dan 250 mensen die em gaan halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Er is toch nog maar één server waar iemand eventueel de title/mount kan halen?
Vroeger had 1 iemand per server die title, de echte hardcore. Nu is zelfs dit een beetje een casual title geworden. Ik snap wel dat mensen het jammer vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:31 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom niet?Ik ga echt niet rerollen op een nieuwe server om die char daarna stof te laten vangen, niet nadat ik zo veel tijd in m'n main heb gestoken. En de quest chain is net zo moeilijk en duur als op een nieuwe server.
Dat valt best mee, vind ik. Zelfs dan zijn er nog maar een paar mensen per server (nadat iedereen terug getransferred heeft) die de title + mount hebben. Bij mij op de server zijn er maar 3. Een nelf warrior, human mage en undead mage, waarvan eerste twee hem op Area52 gehaald hebben d.m.v. transfer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vroeger had 1 iemand per server die title, de echte hardcore. Nu is zelfs dit een beetje een casual title geworden. Ik snap wel dat mensen het jammer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |