Repair & portals...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef stbabylon het volgende:
En laten nou juist die eerste dingen t/m de Professions de belangrijkste/meest bezochte zijn.
Daar begin ik dus echt niet aan...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:54 schreef Ps2K het volgende:
Loremaster / The Seeker is echt een gruwelijk vermoeiende achievement
je mist er 6.. niet toevallig Ring of Blood overgeslagen of de questlijn van Altruis the Sufferer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Repair & portals...
Nagrand kut zone... 69/75 quests gedaan daar en er is echt helemaal NIKS meerNaja eerst maar eens verder met de andere zones...
Loremaster / The Seeker is echt een gruwelijk vermoeiende achievement
Druids hebben er twee quests voor flightform, maar class quests tellen niet mee voor de achievement.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef avotar het volgende:
[..]
je mist er 6.. niet toevallig Ring of Blood overgeslagen of de questlijn van Altruis the Sufferer?
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ik zit te denken vanavond http://www.wowhead.com/?item=40685 aan te schaffen op m'n lock. Deze blijkt te triggeren op fel armor, drain life & life tap. Iemand dit wel eens geprobeerd?
Omdat ik een gear update nodig heb. Heroic naxx en hoger zit er voor mij nog niet in. Trinket bevat ook 98 spellpower wat zowiezo een goede update is voor mijn laatste greenie trinket.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?
Om het makkelijk te maken:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef vogelkooi het volgende:
OP lvl 74 waar na toe?
Dragonblight? grizzly hills?
Volgens mij kun je met die heroic emblems toch wel een mooiere trinket halen... zoeen die +tig spellpower doet op als ie procced. Iig in Halls of Lightning de Forge ember... is blauw maar nuttiger dan die epic trinketquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
Omdat ik een gear update nodig heb. Heroic naxx en hoger zit er voor mij nog niet in. Trinket bevat ook 98 spellpower wat zowiezo een goede update is voor mijn laatste greenie trinket.
Ja klopt die heb ik al.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met die heroic emblems toch wel een mooiere trinket halen... zoeen die +tig spellpower doet op als ie procced. Iig in Halls of Lightning de Forge ember... is blauw maar nuttiger dan die epic trinket
Niet op life tap, das geen healing. Maar wel op fel armor (wanneer het geen volledige overheal is) en drain life.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ik zit te denken vanavond http://www.wowhead.com/?item=40685 aan te schaffen op m'n lock. Deze blijkt te triggeren op fel armor, drain life & life tap. Iemand dit wel eens geprobeerd?
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets andersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:21 schreef Murloc het volgende:
[..]
Niet op life tap, das geen healing. Maar wel op fel armor (wanneer het geen volledige overheal is) en drain life.
En haste is ook voor affliction erg belangrijk. Nog steeds shadowbolt spam als filler plus dots met casttime.
In volgorde van belangrijkheid:
Hit Rating (tot cap)
Spell Power
Haste Rating
Crit Rating
Spirit
Intellect
Wachten op iets anders, zonde van je geldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef Intocable het volgende:
[..]
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets anders
Als je de badges hebt, waarom niet? Je kan anders ook Sundial nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef Intocable het volgende:
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets anders
Haste is weldegelijk erg belangrijk voor affliction locks.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?
Wat voor spec speel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Dit lijstje vertekent wel aangezien hier van wordt uitgegaan dat je niet hitcapped bent. Als je hitcapped bent, verandert deze lijst aanzienlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Murloc het volgende:
[..]
Als je de badges hebt, waarom niet? Je kan anders ook Sundial nemen.
Van EJ forum:
Trinkets:
(updated 01/28/09)
The official trinket thread in this forum is a good read. My personal computation (see math part) results in this, which is incomplete and should be handled with care.
[Illustration of the Dragon Soul] & [Dying Curse] are still the clear winners here. [Embrace of the Spider] is very solid. Both of the emblem trinkets are fine, the Egg is currently bugged and procs of Fel Armor and 2pT6 - but it is still a good trinket when this is fixed, although you will look like a noob when wearing a healer's trinket. [Extract of Necromantic Power] is a sad case: With spell power, it would be a nice trinket, but like this, the "new timbals" just does not kick it.
[Mark of the War Prisoner] is a remarkably good item when you start raiding.
1. [Dying Curse] (Naxx25) 237 / 290 dps
2. [Illustration of the Dragon Soul] (Sartharion25) 232.2 / 255.2 dps
3. [Embrace of the Spider] (Naxx25) 170 / 204 dps
4. [Mark of the War Prisoner] 146 dps
5. [Sundial of the Exiled] (Vendor) 142 / 167 dps
6. [Battlemaster's Bravery] (Season 5) 129 / 142 dps
7. [Je'Tze's Bell] (Drop) 123 / 135 dps
8. [Darkmoon Card: Illusion] (Darkmoon Faire) 116 / 127 dps
9. [The Egg of Mortal Essence] (Vendor) 113 / 125 dps
10. [The Skull of Gul'dan] (Illidan, BT) 125 dps
11. [Mercurial Alchemist Stone] (Alchemy) 99 / 119 dps
12. [Discerning Eye of the Beast] (Vendor) 96 / 103 dps
13. [Extract of Necromantic Power] (Naxx25) 95 / 112 dps
14. [Darkmoon Card: Death] (Darkmoon Faire) 32 / 47 dps + proc(? dps) = ? dps, probably bad.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:31 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom niet?Ik ga echt niet rerollen op een nieuwe server om die char daarna stof te laten vangen, niet nadat ik zo veel tijd in m'n main heb gestoken. En de quest chain is net zo moeilijk en duur als op een nieuwe server.
Anders zou ik het nog overwegen om m'n Huntress de quest chain af te laten maken (was ruim halverwege pre-TBC al) om de title/mount proberen te pakken en dan die kut mount te deleten en de title nooit te gebruikenquote:Both the Mount and Title are available only to the players who ring the gong after completing the War Effort and within ten hours of the first player to ring the gong. All players after this point will be disappointed with the rewards.
Ja, kwam erachter door verder te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de Oracle/Frenzyheart questline, die duikelt de hele tijd heen en weer. Op het laatst moet je een Lich killen en moet je kiezen tussen de één of de andere.
En ja, Oracles hebben 3 minipets en een mount, Frenzyhearts hebben alleen een drankje waardoor je een tijd lang zo'n pluizig beest wordt. Verwacht trouwens niet dat als je revered bent met de Oracles dat je meteen alle 3 de minipets en de mount hebt. Elke week kun je één ei kopen, na een week komt hij uit en krijg je 'iets', moet je raden wat de drop chance is van de mount.
Ik heb hem. Ik weet niet 100% waar hij op procced maar de kans is erg laag. Hij is daarentegen wel erg relaxed om te hebben. Ik heb nu Illustration of the Dragon Soul en Mark of the War Prisoner om mijn hit op de vullen maar de Egg valt nog wel eens in als er een balance druid en shadowpriest meegaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |