SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
het gaat om de tieten. + het was het eerste redelijke wat ik vond als ik bij google tieten in typtequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
Vies wijf in de OP, daar zou ik m'n vader nog vanaf trappen
[..]
kiekeboe terugquote:
Homo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denk btw dat ik The Notebook maar ga kijkenDie is zooo mooi
Ehm neequote:
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee
Wedden als je die film samen met een chick kijkt dat t niet eindigt als "Nou, was dat even een mooie film![]()
".
Het is een goede film om met een meisje te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.
Als je een écht goede romantische drama wil zien, kijk je Eternal Sunshine of The Spotless Mind. Period.
Met dat laatste ben ik het niet eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is een goede film om met een meisje te kijken.
Het is ook een goede film om zonder een meisje te kijken.
Lul niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens.
Clichématig, overhypede kutfilm.
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lul niet.
Je weet gewoon niet wat romantiek is .
Nooit gezien, wel ooit aan proberen te beginnen. Misschien ooit, misschien binnenkort.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nooit gezien, wel ooit aan proberen te beginnen. Misschien ooit, misschien binnenkort.
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!
ESotSM brengt realistische romantiek. Maar toch mooi.![]()
![]()
in je 1-tje romantische films kijken maakt jou blijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!
ESotSM brengt realistische romantiek. Maar toch mooi.![]()
![]()
Jij trapt in de standaard meisjes-vinden-deze-films-leuk-dinges!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiek
Tuurlijk. Why not? Het stemt je hoopvol.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
in je 1-tje romantische films kijken maakt jou blij
ook na aflooop?
Ehm, ik vind ze zelf leuk. Heb ze nog nooit samen met vrouwenmensen gekeken. Gaat vast nog wel ooit gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij trapt in de standaard meisjes-vinden-deze-films-leuk-dinges!
Die lijkt me zó slecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:29 schreef MiVer het volgende:
gister "Green Street Hooligans 2"
zit wat hard geweld in ja
Big fish niet. The Notebook wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiek
kijk je wel eens aktie films? wellicht horror?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk. Why not? Het stemt je hoopvol.
Big Fish is wel tyfus mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Big fish niet. The Notebook wel.
Nou ja, weet je wat het is... The Notebook is ergens ook wel mooi, het speelt dus wel goed in op het sentiment, maar als je er met wat meer afstand naar kijkt, zit het vol met clichés, net als de meeste andere romantische films. Dat stukje waarin hij zegt haar elke dag geschreven te hebben, maar waarbij de brieven niet aankwamen: heb het al eens eerder gezien. Dat stukje waarin ze in een bootje zitten, het begint te regenen en er ook nog eens vanuit het niets honderd zwanen opduiken: come on, dude.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, ik vind ze zelf leuk. Heb ze nog nooit samen met vrouwenmensen gekeken. Gaat vast nog wel ooit gebeuren.
jawel...ben niet gekquote:
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Big Fish is wel tyfus mooiEn daardoor romantisch
Kakzooi, k viel in slaap achter m'n pc
Big Fish is toch van Tim Burton ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.
Faler!
Ik reageer in alle ernst, MiV.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
kijk je wel eens aktie films? wellicht horror?
en wat is je favo genre
in ernst gesproken ajb
los van gewenst imago
....
GAST, dat is zo mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is... The Notebook is ergens ook wel mooi, het speelt dus wel goed in op het sentiment, maar als je er met wat meer afstand naar kijkt, zit het vol met clichés, net als de meeste andere romantische films. Dat stukje waarin hij zegt haar elke dag geschreven te hebben, maar waarbij de brieven niet aankwamen: heb het al eens eerder gezien. Dat stukje waarin ze in een bootje zitten, het begint te regenen en er ook nog eens vanuit het niets honderd zwanen opduiken: come on, dude.
Samen kijken? Dan beloof ik niet in slaap te valen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.
Faler!
Een hooliganfilm die zich afspeelt binnen de muren van het gevang. Die film hoort zich af te spelen op straat in de nabijheid van een stadion.quote:
ja ja jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik reageer in alle ernst, MiV.
Ik kijk wel eens actiefilms, ja. Leuk zo op z'n tijd.
Horrorfilms niet. Hou er niet van om te schrikken en erger me ook snel aan de verhaallijn (of het gebrek eraan).
Mijn favo genre? Comedy, plottwistfilms (drama/thriller), sommige biopics...
GAST, zo cliché!quote:
Wat zei je vanmiddag nou over bobby (en mij)?quote:Samen kijken? Dan beloof ik niet in slaap te valen.
Care, ik vond het een vermakelijke film.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een hooliganfilm die zich afspeelt binnen de muren van het gevang. Die film hoort zich af te spelen op straat in de nabijheid van een stadion.
Sinds wanneer kan cliché niet mooi zijn?quote:
Hé, 1/2/3 keer hoor je mij niet over hoor. Als het de hele SC door blijft gaan is t wel hinderlijk.quote:[..]
Wat zei je vanmiddag nou over bobby (en mij)?![]()
Chickflicks?quote:
Als ik het al tienduizend keer gezien heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan cliché niet mooi zijn?
Wut?quote:
Dan nog, niet fucking fokken met The Notebook jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik het al tienduizend keer gezien heb.
Wie?quote:
Oh carequote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude! Schaam op jou!
http://www.imdb.com/name/nm0000318/
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Adelante het volgende:
The notebook ken ik niet, beetje spannende film?
OMGOMGquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Dan nog, niet fucking fokken met The Notebook ja
[..]
Wie? [ afbeelding ]
Romantische film.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Adelante het volgende:
The notebook ken ik niet, beetje spannende film?
Sweeney Todd!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMGOMG
Nightmare before christmas en corpse bride?
Ik ben niet zo van de oldskool films.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMGOMG
Nightmare before christmas en corpse bride?
Daar heb ik echt niets mee, ok als zijlijn in een film oke, maar alleen drama en romantiekquote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee, ok als zijlijn in een film oke, maar alleen drama en romantiek
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!quote:
K zal m weer eens downloaden en branden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Die is ook zoooo fucking mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Niet gezien. Of nou ja, ooit toen ik wat jonger was, met een half oog.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Die duurt vier dagen ofzoquote:
Al zovaak gezienquote:
Gorillazquote:
Even trailer zoeken.quote:
gezien, sterkquote:
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.quote:
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidmanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Nicole Kidman. Bah.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Beelden zijn heel sfeerbepalend voor een film, kijk naar planet earthquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?
Come what mayquote:
Planet Earthquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beelden zijn heel sfeerbepalend voor een film, kijk naar planet earth
Ja, maar ik weet niet of je mij wilt zien spelen met m'n henkie.quote:
DUDE AWESOME!quote:
Jan Waynequote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUDE AWESOME!
Die wilde ik gaan luisteren, maar wist de naam even niet.
Het was naar KB gerichtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je mij wilt zien spelen met m'n henkie.
De tijd gaat veel te snel.quote:
Waar doe je je inspiratie op?quote:
Ah! Eindelijk de opvolger op de FOK!docu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Real life. En door gebruik te maken van m'n creatieve geest.
Ik was al bang dat het KLB SC en jailbait zouden zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Real life. En door gebruik te maken van m'n creatieve geest.
LS...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk de opvolger op de FOK!docu.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk de opvolger op de FOK!docu.
Het wordt 'n comedy.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het KLB SC en jailbait zouden zijn
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
OHHH BOIII. K heb honger.
Zal k nu gaan slapen en morgen eten, of nu eten en morgen langer blijven liggen?
Wat een achterlijke smiley is dat.quote:
Wat voor'n comedy?quote:
Romantische comedy. A la Knocked Up zeg maar (de verhouding rom/com).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een achterlijke smiley is dat.
[..]
Wat voor'n comedy?
Tof! Ik zou wel docu's willen maken. Beetje reizen, datgeen achterna wat jij interessant vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Romantische comedy. A la Knocked Up zeg maar (de verhouding rom/com).
Ik dacht "past mooi bij de naam,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een achterlijke smiley is dat.
[..]
Wat voor'n comedy?
Knocked Up is gewoon een feel good movie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Romantische comedy. A la Knocked Up zeg maar (de verhouding rom/com).
Knocked Up is een goede rom/com-combi. Veel romcoms zijn te veel rom en te weinig com. Knocked Up draait het juist net om.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht "past mooi bij de naam,".
[..]
Knocked Up is gewoon een feel good movie.
Knocked Up is sowieso een leuke film.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Knocked Up is een goede rom/com-combi. Veel romcoms zijn te veel rom en te weinig com. Knocked Up draait het juist net om.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te lachen om dat antwoord
Met honger btw.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Goffe, ik ben echt zo moe, ik ga slapen.
Morgen maar mooi dat stokbrood opwarmen en kaas erin tyften en vreten maar.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Morgen maar mooi dat stokbrood opwarmen en kaas erin tyften en vreten maar.
Judd Apatow is geniaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Knocked Up is sowieso een leuke film.
Sin Cityquote:
Onee, enkel omgezet naar DVD bestanden. Moet m nog branden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sin City
Vandaag even gebrand in HD, morgen even kijken
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Goffe, ik ben echt zo moe, ik ga slapen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
Nouja nu echt wegVoor de mannen.
Voor de vrouwen.
hihiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb verdomme 200 euro verloren aan RV![]()
_!
Ja en dan vlekken in je dekbed en kruimels op je matrasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Croissantjes en jus d'orange op bed.
Kan je niet boven je bord eten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en dan vlekken in je dekbed en kruimels op je matras
Oh zo. Maar er zijn toch meerdere manieren om goed wakker te worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Croissantjes en jus d'orange op bed.
Voor meneer:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh zo. Maar er zijn toch meerdere manieren om goed wakker te worden.
Kijk 's. Voor mevrouw!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor meneer:Ik stel me maar voor dat jij dat bent, hè, nadat ik je je ontbijt op bed heb gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik stel me maar voor dat jij dat bent, hè, nadat ik je je ontbijt op bed heb gegeven.
quote:
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
Godverdomme. Dankzij die homo in het FB-topic is alle jailbait uit dat vreugdetopic verwijderd.
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:34 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Als je op internet naar die site van msn gaat, kan je op dat stomme icoontje klikken en dan heb je msn via internet, ik weet niet hoe je het er apart op krijgt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef reetveter het volgende:
Maar nu is mijn vraag nog niet beantwoord.
linkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je op internet naar die site van msn gaat, kan je op dat stomme icoontje klikken en dan heb je msn via internet, ik weet niet hoe je het er apart op krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modderworstelen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef wolvendagen het volgende:
Vraagje: waarom in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modderworstelen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
webmessenger.msn.comquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef wolvendagen het volgende:zullen wij modderworstelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modderworstelen.![]()
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
KLB SC werkt niet met spoilers.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
KLB SC werkt niet met spoilers.
[ afbeelding ]
SORRY!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
't Is zaterdag, verdomme! Die kerel zit vandaag toch niet op stage!
iedereen wil wolvendagen aandouwenquote:
Stiekem vond ie het thuis ook niet zo leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
't Is zaterdag, verdomme! Die kerel zit vandaag toch niet op stage!
quote:
Plaatjessss!quote:Het meervoud maak je met de uitgang -en, -s of -'s
• de hand de handen
Een zelfstandig naamwoord met meer dan 1 lettergreep en dat eindigt op -e, -el, -en, -er, -em, -ie krijgt in het meervoud -s.
• het katje, de katjes
• de egel, de egels
Een zelfstandig naamwoord dat eindigt op -i, -a, -o, -u, -y krijgt in het meervoud -'s.
• de taxi, de taxi's
• de baby, de baby's
Idd, jij leeft ook volgens het principe, achter het raam óf achter het aanrecht?quote:
waquote:
Eén recht, aanrecht. Eén taal, horizontaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, jij leeft ook volgens het principe, achter het raam óf achter het aanrecht?
quote:
Wie is dat?quote:
Het lichaam wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik weet dat je het niet mooi vindt.
Een random meisje die ik van een tietensite geplukt heb.quote:
Beter doe ik je voor die tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kleine tien jaar en ik zit ook vol.
Verdomme, ik dacht dat je haar kende ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een random meisje die ik van een tietensite geplukt heb.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kleine tien jaar en ik zit ook vol.
Ze zit vast op myspace.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat je haar kende ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
wolvendagen moet wel lesbischs zijn anders post ze niet zulke kwaliteit
Nee hoor, ik ben hetero.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
wolvendagen moet wel lesbischs zijn anders post ze niet zulke kwaliteit
jamaar hoe komt het dan dat je zulke kwaliteit postquote:
Ik heb er oog voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
jamaar hoe komt het dan dat je zulke kwaliteit post
mooi badquote:
bohquote:
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12quote:
Sad, but true..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12
15quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12
Toch wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, ik heb me gelijk maar even afgetrokken bij het doorlezen van dit topic.
Vanwege de rake teksten. Ik snap het.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, ik heb me gelijk maar even afgetrokken bij het doorlezen van dit topic.
Hadden ze die afvoer niet mooier kunnen wegwerken?quote:
Ik zal jou eens wegwerken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hadden ze die afvoer niet mooier kunnen wegwerken?
Ze ballen buiten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef KingOfPop het volgende:
Waar is C_N ? Zitten allemaal meiden te ballen op dat veldje hier vooor
Buiten seks?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef KingOfPop het volgende:
Waar is C_N ? Zitten allemaal meiden te ballen op dat veldje hier vooor
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.quote:
WAAROM ZIJN JULLIE ZO VIES 'S OCHTENDS?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten seks?Oh je bedoelt echt met een bal?
![]()
[..]
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.
Zo hebben we dat ook vast gehad.
T is al middag hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN JULLIE ZO VIES 'S OCHTENDS?!
Moet nog douchen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zo'n chick met zo'n gast in de bosjes, wil niet weten wat ze daar allemaal doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten seks?Oh je bedoelt echt met een bal?
![]()
[..]
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.
Zo hebben we dat ook vast gehad.
Ja, mijn zwarte tapijt, is inmiddels grijzig geworden onder mijn bureauquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij is er niks vies aan want het kan beter in jou belanden dan op de grond of in een tissue. Dat is pas vies.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
zo'n chick met zo'n gast in de bosjes, wil niet weten wat ze daar allemaal doen.Wat doen ze met een bal in de bosjes dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Jij helemaal. Ew.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Die moesten ze ophalen, was er per ongeluk in belandt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat doen ze met een bal in de bosjes dan?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, mijn zwarte tapijt, is inmiddels grijzig geworden onder mijn bureauDan moet je eens wat vaker schone sokken aantrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij is er niks vies aan want het kan beter in jou belanden dan op de grond of in een tissue. Dat is pas vies.
Ah, oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die moesten ze ophalen, was er per ongeluk in belandt.
Je was me voor ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Ach ze moet zich niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voel je je al helemaal thuis hier?
Wat zal die lekker ruiken zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.quote:
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.quote:
quote:
En ze vind het zelf maar al te leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.
quote:
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
Gastquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
JA KAN JE ZO DOENquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Voor jouw poesje maak ik wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan wordt het niks tussen ons, sorry.
Idd, AANDACHTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Dat je 's ochtends twee chicks wil, snap ik, maar wat moet je 's avonds met een vent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Doe ik tochquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat?quote:
K zeg toch niet dat ik dat doe
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |