K zal m weer eens downloaden en branden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Die is ook zoooo fucking mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Niet gezien. Of nou ja, ooit toen ik wat jonger was, met een half oog.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Die duurt vier dagen ofzoquote:
Al zovaak gezienquote:
Gorillazquote:
Even trailer zoeken.quote:
gezien, sterkquote:
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.quote:
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidmanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Nicole Kidman. Bah.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Beelden zijn heel sfeerbepalend voor een film, kijk naar planet earthquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |