SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
het gaat om de tieten. + het was het eerste redelijke wat ik vond als ik bij google tieten in typtequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
Vies wijf in de OP, daar zou ik m'n vader nog vanaf trappen
[..]
kiekeboe terugquote:
Homo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denk btw dat ik The Notebook maar ga kijkenDie is zooo mooi
Ehm neequote:
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee
Wedden als je die film samen met een chick kijkt dat t niet eindigt als "Nou, was dat even een mooie film![]()
".
Het is een goede film om met een meisje te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.
Als je een écht goede romantische drama wil zien, kijk je Eternal Sunshine of The Spotless Mind. Period.
Met dat laatste ben ik het niet eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is een goede film om met een meisje te kijken.
Het is ook een goede film om zonder een meisje te kijken.
Lul niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens.
Clichématig, overhypede kutfilm.
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lul niet.
Je weet gewoon niet wat romantiek is .
Nooit gezien, wel ooit aan proberen te beginnen. Misschien ooit, misschien binnenkort.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nooit gezien, wel ooit aan proberen te beginnen. Misschien ooit, misschien binnenkort.
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!
ESotSM brengt realistische romantiek. Maar toch mooi.![]()
![]()
in je 1-tje romantische films kijken maakt jou blijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Shut the fuck up over romantiek dan, gek!
ESotSM brengt realistische romantiek. Maar toch mooi.![]()
![]()
Jij trapt in de standaard meisjes-vinden-deze-films-leuk-dinges!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiek
Tuurlijk. Why not? Het stemt je hoopvol.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
in je 1-tje romantische films kijken maakt jou blij
ook na aflooop?
Ehm, ik vind ze zelf leuk. Heb ze nog nooit samen met vrouwenmensen gekeken. Gaat vast nog wel ooit gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij trapt in de standaard meisjes-vinden-deze-films-leuk-dinges!
Die lijkt me zó slecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:29 schreef MiVer het volgende:
gister "Green Street Hooligans 2"
zit wat hard geweld in ja
Big fish niet. The Notebook wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, The Notebook + Big Fish = pure romantiek
kijk je wel eens aktie films? wellicht horror?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk. Why not? Het stemt je hoopvol.
Big Fish is wel tyfus mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Big fish niet. The Notebook wel.
Nou ja, weet je wat het is... The Notebook is ergens ook wel mooi, het speelt dus wel goed in op het sentiment, maar als je er met wat meer afstand naar kijkt, zit het vol met clichés, net als de meeste andere romantische films. Dat stukje waarin hij zegt haar elke dag geschreven te hebben, maar waarbij de brieven niet aankwamen: heb het al eens eerder gezien. Dat stukje waarin ze in een bootje zitten, het begint te regenen en er ook nog eens vanuit het niets honderd zwanen opduiken: come on, dude.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, ik vind ze zelf leuk. Heb ze nog nooit samen met vrouwenmensen gekeken. Gaat vast nog wel ooit gebeuren.
jawel...ben niet gekquote:
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Big Fish is wel tyfus mooiEn daardoor romantisch
Kakzooi, k viel in slaap achter m'n pc
Big Fish is toch van Tim Burton ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.
Faler!
Ik reageer in alle ernst, MiV.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
kijk je wel eens aktie films? wellicht horror?
en wat is je favo genre
in ernst gesproken ajb
los van gewenst imago
....
GAST, dat is zo mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is... The Notebook is ergens ook wel mooi, het speelt dus wel goed in op het sentiment, maar als je er met wat meer afstand naar kijkt, zit het vol met clichés, net als de meeste andere romantische films. Dat stukje waarin hij zegt haar elke dag geschreven te hebben, maar waarbij de brieven niet aankwamen: heb het al eens eerder gezien. Dat stukje waarin ze in een bootje zitten, het begint te regenen en er ook nog eens vanuit het niets honderd zwanen opduiken: come on, dude.
Samen kijken? Dan beloof ik niet in slaap te valen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd, zo ben ik dan weer wel.
Faler!
Een hooliganfilm die zich afspeelt binnen de muren van het gevang. Die film hoort zich af te spelen op straat in de nabijheid van een stadion.quote:
ja ja jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik reageer in alle ernst, MiV.
Ik kijk wel eens actiefilms, ja. Leuk zo op z'n tijd.
Horrorfilms niet. Hou er niet van om te schrikken en erger me ook snel aan de verhaallijn (of het gebrek eraan).
Mijn favo genre? Comedy, plottwistfilms (drama/thriller), sommige biopics...
GAST, zo cliché!quote:
Wat zei je vanmiddag nou over bobby (en mij)?quote:Samen kijken? Dan beloof ik niet in slaap te valen.
Care, ik vond het een vermakelijke film.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een hooliganfilm die zich afspeelt binnen de muren van het gevang. Die film hoort zich af te spelen op straat in de nabijheid van een stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |