Chickflicks?quote:
Als ik het al tienduizend keer gezien heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan cliché niet mooi zijn?
Wut?quote:
Dan nog, niet fucking fokken met The Notebook jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik het al tienduizend keer gezien heb.
Wie?quote:
Oh carequote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude! Schaam op jou!
http://www.imdb.com/name/nm0000318/
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Adelante het volgende:
The notebook ken ik niet, beetje spannende film?
OMGOMGquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Dan nog, niet fucking fokken met The Notebook ja
[..]
Wie? [ afbeelding ]
Romantische film.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Adelante het volgende:
The notebook ken ik niet, beetje spannende film?
Sweeney Todd!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMGOMG
Nightmare before christmas en corpse bride?
Ik ben niet zo van de oldskool films.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMGOMG
Nightmare before christmas en corpse bride?
Daar heb ik echt niets mee, ok als zijlijn in een film oke, maar alleen drama en romantiekquote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee, ok als zijlijn in een film oke, maar alleen drama en romantiek
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!quote:
K zal m weer eens downloaden en branden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Die is ook zoooo fucking mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Overstijgt het romantische drama-genre.
Niet gezien. Of nou ja, ooit toen ik wat jonger was, met een half oog.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar op een andere manier, net zoals ehm... The English Patient ofzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die film van Clint Eastwood, gran torino, vond ik tof ende spannend!
Die duurt vier dagen ofzoquote:
Al zovaak gezienquote:
Gorillazquote:
Even trailer zoeken.quote:
gezien, sterkquote:
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.quote:
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidmanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Schijnt een schijtfilm te zijn, toch? Veel te langdradig en te duidelijk gesponsord door de Australische VVV.
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Nicole Kidman. Bah.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel mooie beelden van down under en Nicole Kidman
Beelden zijn heel sfeerbepalend voor een film, kijk naar planet earthquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik mooie beelden van mezelf laat zien is het ook een mooie film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |