quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef MarijeH het volgende:
Mijn eerste geopende topic op dit subforumWat is het toch makkelijk om dit topic te openen.
hier is het niet zo speciaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:06 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! check eens hoe scherp het webcam beeld is. Eindelijk!
Congratz Marijeh ! 't is inderdaad niet zo heel moeilijk.
gebeurt vanzelfquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef MarijeH het volgende:
Hoe moet ik dit topic eigenlijk toevoegen aan de luist op 3fmfan.nl? Alvast bedankt.
Heb zelf het idee dat de kwaliteit omhoog is geschroefd, maar kan me vergissen en misschien komt het wel omdat het nog vrij licht is in de studioquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier is het niet zo speciaalkut stream
Meestal wel, maar lang niet altijd en dan krijg je het ook wel te horen van Noortjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gebeurt vanzelfnet als je stats enzulks
noortje mag niet zeuren van mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel, maar lang niet altijd en dan krijg je het ook wel te horen van Noortje. Daarom voeg ik het topic meestal handmatig toe via http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Zo, die Corne heeft er zin in zeg!![]()
Bedankt,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel, maar lang niet altijd en dan krijg je het ook wel te horen van Noortje. Daarom voeg ik het topic meestal handmatig toe via http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Automatisch? Nee hoor! Gebeurt helemaal niet automatisch! Dat moet ik nog eens maken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Jimbo het volgende:
noortje mag niet zeuren van mealleen maar lief zijn
![]()
haha
Ik zit hier op 273 Kbps en ik meende dat het meestal de helft was. Ik laat de cam in elkquote:en ja ik denk dat t aan jou ligt dat je de stream hoger streamt oid
Hoeveel kbps audio/video is 't dan? Kan dat hier vanuit de bus niet bekijken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat de kwaliteit omhoog is geschroefd, maar kan me vergissen en misschien komt het wel omdat het nog vrij licht is in de studio
Niet?! dan is er iemand zo vriendelijk geweest om echt tientallen keren handmatig een topic toe te voegen terwijl ik dat dus eigenlijk had moeten doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Automatisch? Nee hoor! Gebeurt helemaal niet automatisch! Dat moet ik nog eens maken...
Helaas, de webcam heeft al jaren die bitrate (en 32kbps geluid, dramatisch dus eigenlijk)...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha
[..]
Ik zit hier op 273 Kbps en ik meende dat het meestal de helft was. Ik laat de cam in elk
geval lekker open staan
Limbo aan de lijn![]()
![]()
mogguhquote:
uuhm jammer.. dan lag het dus toch echt aan de lichtinvalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, de webcam heeft al jaren die bitrate (en 32kbps geluid, dramatisch dus eigenlijk)...
Ik dacht al, waar ken ik dit vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Say Say Say van MJ. Fijn hoor. Ik vind het niet echt een Disco Classic maar wel een onwijs vette plaat. Aha, de sample die door Hi-tack een tijd terug is gebruikt
Paul McCarthy![]()
Whaha, dat had ik dus ookquote:
dat moet je maar is snel doen of met piles gaan samen werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Automatisch? Nee hoor! Gebeurt helemaal niet automatisch! Dat moet ik nog eens maken...
Volgens mij wel, maar wat is het verschil tussen de 101versie en de 3FMversie? Als ik nou 101TV in mn pakket had zitten, dan snapte ik het wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe werkt dat 101.tv nou? ik ben op die site en start gewoon die stream die daar aanstaat et voilla?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat moet je maar is snel doen of met piles gaan samen werken
| 1 2 3 4 5 | $file = ophalen('http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics', false); preg_match_all('/<a href="topic\/(.*)" class="ttfont">(.{0,2}\[3FM.*|.{0,2}\[90.{1,9}3FM.*|.{0,2}Serious Request @ 3FM.*|.{0,2}SR @ 3FM.*|.{0,2}SR08 @ 3FM)<\/a>/i',$file,$nieuw); ?> |
Welke henri ? Van idols ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, dat had ik dus ook. Toen de gebruikte sample voor de eerste keer was te horen had ik ook zo iets van "wtf, dit ken ik.."
.
Speciale gast EkStra weekend: Henriiiiiiiiii(NOB technische mensen zijn weer druk bezig)
Spaghettiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Zo spaghetti bolognese was errug lekker. Zelf gemaakt.
De saus stond lekker een paar uur te pruttelen.
Geloof dat Henri de camera man is tijdens het EkStra weekend. Hij heeft zelfs een speciale Fan-hyvequote:
Jij bent getrouwd, foeiquote:
Spul klaarzetten voor zometeenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef gerbenp het volgende:
Waarmee zijn de webcam prutsers mee bezig dan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
Houd op aub.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Zo spaghetti bolognese was errug lekker. Zelf gemaakt.
De saus stond lekker een paar uur te pruttelen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
hoezo krijg je het dan te horen van noortjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo krijg je het dan te horen van noortje
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet weten![]()
Ekdom loopt net binnen! Wilde even een beetje dollen met Corne, maar Corne is zo serieus bezig die deed dus niet mee..
waar staat datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staat![]()
btw: deze staat er wel bij maar de afgelopen 3 heb ik volgens mij moeten toe voegen
Was te zien via de camquote:
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! zelfs een vette animatie zometeen... Ben benieuwd.
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaar. Dat laatste kan dus wel kloppen want het is een nog niet geautomatiseerd systeem
.
[..]
Was te zien via de cam.
hier hetzelfde...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
Ja, intro is denk ik een beter woordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.
Daarom heb ik 2 streams open staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
ook dat geld voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
En ik hier 101TV op m'n TV en de webcamstream op m'n laptopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom heb ik 2 streams open staan
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wist.
Geloof ook pas sindskortquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...
Preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof ook pas sindskort. Naja, 't is nu wel duidelijk, denk ik
.
Start nu.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
melden jullie hier even als het begint... en het niet op 101.tv is dus*heeft 101 geluid openstaan en 3fm cam*
huh?quote:
Beetje extreem overdreven, die Sony PTZ camera's die ze hebben zijn ook gewoon TV kwaliteit camera's, al helemaal als ze de HD versies nemen. Heb je die idioot grote toeters niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Vette camera's in de studio. Dat het past...
Dat is bij mij dus precies andersomquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Broekie het volgende:
Dat is jammer, 101TV schakelde toch echt veel te laat over, mensen die daar keken hebben de audio-opener gemist. Mag volgende week wel beter.
Verder loopt het (via digitale TV iig) wel enorm minder achter dan de webcamstream, dat is naast de betere kwaliteit ook een enorm pluspunt.
Viel mij ook op idd, ze waren erg laat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Broekie het volgende:
Dat is jammer, 101TV schakelde toch echt veel te laat over, mensen die daar keken hebben de audio-opener gemist. Mag volgende week wel beter.
Verder loopt het (via digitale TV iig) wel enorm minder achter dan de webcamstream, dat is naast de betere kwaliteit ook een enorm pluspunt.
Als ik hier nu de webcamstream aanzet hoor/zie ik wat ik een halve minuut geleden al op 101TV zag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef valing het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus precies andersom![]()
En inderdaad de uur opener niet op 101
Precies, dat verbaast mij ook. 't lijkt mij nogal een beperking qua bewegingsvrijheid voor de heren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Beetje extreem overdreven, die Sony PTZ camera's die ze hebben zijn ook gewoon TV kwaliteit camera's, al helemaal als ze de HD versies nemen. Heb je die idioot grote toeters niet voor nodig hoor.
vorige keer ging het alleen maar om borstvolumequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
er passen geen mooie meisjes meer op de bank zo
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze doen het alleen maar de sms inkomsten
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannachtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hallomorpheus heb je nog tijd gehad dat overzichtje te maken
ff heel direct hehe.
Dan kopen ze wel erg duur in, lijkt me. Wat is de kostprijs van een sms? Minder dan 1 cent?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
Geloof daar helemaal niets van, ze krijgen 30 % van de opbrengstquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
wootquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannacht
daar hebben ze toch de website voor en het is niet zo'n popiejopie zender als 538quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
wootoke tof, echt apart dat 3fm niet zoiets zelf maakt haha.
De ouderdomsrimpeltjes moeten even weggewerkt worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
hij heeft de tijd nodig voor Michiel
Zijn die camera's er ook tijdens de freaknacht?quote:
echt heyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het 0 toegevoegde waarde
Idd. Ik zie beelden die voorheen ook gemaakt werden met een camera van normale proporties.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het 0 toegevoegde waarde
Nergens voor nodig tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zijn die camera's er ook tijdens de freaknacht?
Dan voel je je toch gelijk bij de C&S show: "ze missen alleen nog een miljoenen publiek"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles toch?
Alsof ze een miljoenen publiek hebben
Kostprijs van een sms is al snel 4 á 5ct, en vergeet ook niet dat ze moeten betalen voor het verkorte nummer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kopen ze wel erg duur in, lijkt me. Wat is de kostprijs van een sms? Minder dan 1 cent?
Ja, maar dat zal geen duizenden euro's zijn. Als ik sommige dj's moet geloven worden ze compleet platgesms't bij die prijsvragen, dus KASSA! zou ik dan denken....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kostprijs van een sms is al snel 4 á 5ct, en vergeet ook niet dat ze moeten betalen voor het verkorte nummer.
verkorte nummer kost 1250 euro + 50% van de opbrengst van de smsjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kostprijs van een sms is al snel 4 á 5ct, en vergeet ook niet dat ze moeten betalen voor het verkorte nummer.
stuur hier maar langs, mag hij mij ook even scherenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die Mari ook es onder handen nemen? Die heeft ook een knip- en scheerbeurt nodig.
Showtrap stond op de gang, je zag er (bijna) niets van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Waar zijn de pix van de showtrap? Ik luister gewoon radio (noodgedwongen, dat wel).
Nee, maar er moet niet gedaan worden of 3fm er niets aan verdiendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
orie hoor, lekker boeie wat die smsjes kosten.....toch?![]()
Koop nu de 3fm kazoo hashpijpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik op mijn hashpijpje blaas komt er geen geluid uit
... vooral door de rookeffecten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Showtrap stond op de gang, je zag er (bijna) niets van.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur hier maar langs, mag hij mij ook even scheren
Ween.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke plaat, maar van wie is ie nog eens?![]()
dank jequote:
Oh ja!quote:
De mijne ook als het goed isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
mijn sms komt zo
beetje laat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
Van michiel zin twitter: Twitter exclusive: die grote camerá zijn natuurlijk part of the joke, dat snap je
ik zag het jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Bord met Lachen
Bord met Boe!
Bord met Klappen![]()
Nu je het zegt, er zit geen een kabel in!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
Van michiel zin twitter: Twitter exclusive: die grote camerá zijn natuurlijk part of the joke, dat snap je
ja gohquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:36 schreef drummerdude het volgende:
Veenstra, gefeliciteerd![]()
En hoi iedereen
Het is weer EkStra tijd![]()
![]()
U riep?quote:
Was er bij mij zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
duurt lang zeg voor je sms voorbij komt
De mijne stond er binnen 2 minutenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
duurt lang zeg voor je sms voorbij komt
Deed het ooit wekelijks. Maar nu schijn ik op vrijdag buitenshuis dingen te doen te hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook een keer extra weekenden
Omdat ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
De uitzending uploaden wordt nu wel een beetje lastiger trouwens
Je hebt een levenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed het ooit wekelijks. Maar nu schijn ik op vrijdag buitenshuis dingen te doen te hebben.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed het ooit wekelijks. Maar nu schijn ik op vrijdag buitenshuis dingen te doen te hebben.
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iedereen topics klaar om te openen
Klopt ja. Bij ons op drummen staan er ook velequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef drummerdude het volgende:
Op een koebel moet een soort sticker, daarom galmt hij door (Ik heb ook 1 op mijn drumstel)
LOVE ETC.
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
De uitzending uploaden wordt nu wel een beetje lastiger trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |