Spul klaarzetten voor zometeenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef gerbenp het volgende:
Waarmee zijn de webcam prutsers mee bezig dan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
Houd op aub.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Zo spaghetti bolognese was errug lekker. Zelf gemaakt.
De saus stond lekker een paar uur te pruttelen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
hoezo krijg je het dan te horen van noortjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel, maar lang niet altijd en dan krijg je het ook wel te horen van Noortje. Daarom voeg ik het topic meestal handmatig toe via http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Zo, die Corne heeft er zin in zeg!![]()
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo krijg je het dan te horen van noortje
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet weten![]()
Ekdom loopt net binnen! Wilde even een beetje dollen met Corne, maar Corne is zo serieus bezig die deed dus niet mee..
waar staat datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staat![]()
btw: deze staat er wel bij maar de afgelopen 3 heb ik volgens mij moeten toe voegen
Was te zien via de camquote:
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! zelfs een vette animatie zometeen... Ben benieuwd.
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaar. Dat laatste kan dus wel kloppen want het is een nog niet geautomatiseerd systeem
.
[..]
Was te zien via de cam.
hier hetzelfde...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
Ja, intro is denk ik een beter woordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.
Daarom heb ik 2 streams open staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
ook dat geld voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
En ik hier 101TV op m'n TV en de webcamstream op m'n laptopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom heb ik 2 streams open staan
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wist.
Geloof ook pas sindskortquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...
Preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof ook pas sindskort. Naja, 't is nu wel duidelijk, denk ik
.
Start nu.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
melden jullie hier even als het begint... en het niet op 101.tv is dus*heeft 101 geluid openstaan en 3fm cam*
huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |