Spul klaarzetten voor zometeenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef gerbenp het volgende:
Waarmee zijn de webcam prutsers mee bezig dan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
Houd op aub.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Zo spaghetti bolognese was errug lekker. Zelf gemaakt.
De saus stond lekker een paar uur te pruttelen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ach, ik moet zoiets niet zeggen met vrijwel alleen maar mannen in dit topic
hoezo krijg je het dan te horen van noortjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel, maar lang niet altijd en dan krijg je het ook wel te horen van Noortje. Daarom voeg ik het topic meestal handmatig toe via http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Zo, die Corne heeft er zin in zeg!![]()
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo krijg je het dan te horen van noortje
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk boos wordt ze dan.. dat wil je niet weten![]()
Ekdom loopt net binnen! Wilde even een beetje dollen met Corne, maar Corne is zo serieus bezig die deed dus niet mee..
waar staat datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
ROFL(voor een groter plaatje even erop klikken)
[ afbeelding ]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus er is hier wel iemand die het opvalt dat dat topic er steeds niet bij staat![]()
btw: deze staat er wel bij maar de afgelopen 3 heb ik volgens mij moeten toe voegen
Was te zien via de camquote:
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! zelfs een vette animatie zometeen... Ben benieuwd.
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noortje kijkt altijd via 3fmfan wat het meest actuele topic is, vandaar. Dat laatste kan dus wel kloppen want het is een nog niet geautomatiseerd systeem
.
[..]
Was te zien via de cam.
hier hetzelfde...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
Ja, intro is denk ik een beter woordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het een intro is, net zoals bij Ekstra TV op YouTube.
Daarom heb ik 2 streams open staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het al dan niet optijd overschakelen van 101 TV?
ook dat geld voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |