En ik hier 101TV op m'n TV en de webcamstream op m'n laptopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom heb ik 2 streams open staan
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef Broekie het volgende:
Niet alleen Noortje, ik heb ook gewoon http://forum.3fmfan.nl in m'n favorieten staan.
Vind het dan ook altijd enorm irritant als mensen een topic aanmaken maar deze niet in de lijst zetten...
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat het irritant is, maar ik (en dus ook anderen) hebben lang gedacht dat het automatisch ging. Nu ik weet dat je het handmatig moet toevoegen doe ik dat ook, maar daarvoor dus niet omdat ik het echt niet wist.
Geloof ook pas sindskortquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
En het staat nog wel in grote rode letters op de pagina waar je de OP vandaan haalt...
Preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof ook pas sindskort. Naja, 't is nu wel duidelijk, denk ik
.
Start nu.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
melden jullie hier even als het begint... en het niet op 101.tv is dus*heeft 101 geluid openstaan en 3fm cam*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |