Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze doen het alleen maar de sms inkomsten
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannachtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hallomorpheus heb je nog tijd gehad dat overzichtje te maken
ff heel direct hehe.
Dan kopen ze wel erg duur in, lijkt me. Wat is de kostprijs van een sms? Minder dan 1 cent?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
Geloof daar helemaal niets van, ze krijgen 30 % van de opbrengstquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
wootquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannacht
daar hebben ze toch de website voor en het is niet zo'n popiejopie zender als 538quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
wootoke tof, echt apart dat 3fm niet zoiets zelf maakt haha.
De ouderdomsrimpeltjes moeten even weggewerkt worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
hij heeft de tijd nodig voor Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |