Zijn die camera's er ook tijdens de freaknacht?quote:
echt heyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het 0 toegevoegde waarde
Idd. Ik zie beelden die voorheen ook gemaakt werden met een camera van normale proporties.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het 0 toegevoegde waarde
Nergens voor nodig tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zijn die camera's er ook tijdens de freaknacht?
Dan voel je je toch gelijk bij de C&S show: "ze missen alleen nog een miljoenen publiek"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles toch?
Alsof ze een miljoenen publiek hebben
Kostprijs van een sms is al snel 4 á 5ct, en vergeet ook niet dat ze moeten betalen voor het verkorte nummer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kopen ze wel erg duur in, lijkt me. Wat is de kostprijs van een sms? Minder dan 1 cent?
Ja, maar dat zal geen duizenden euro's zijn. Als ik sommige dj's moet geloven worden ze compleet platgesms't bij die prijsvragen, dus KASSA! zou ik dan denken....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kostprijs van een sms is al snel 4 á 5ct, en vergeet ook niet dat ze moeten betalen voor het verkorte nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |