Beetje extreem overdreven, die Sony PTZ camera's die ze hebben zijn ook gewoon TV kwaliteit camera's, al helemaal als ze de HD versies nemen. Heb je die idioot grote toeters niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Vette camera's in de studio. Dat het past...
Dat is bij mij dus precies andersomquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Broekie het volgende:
Dat is jammer, 101TV schakelde toch echt veel te laat over, mensen die daar keken hebben de audio-opener gemist. Mag volgende week wel beter.
Verder loopt het (via digitale TV iig) wel enorm minder achter dan de webcamstream, dat is naast de betere kwaliteit ook een enorm pluspunt.
Viel mij ook op idd, ze waren erg laat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Broekie het volgende:
Dat is jammer, 101TV schakelde toch echt veel te laat over, mensen die daar keken hebben de audio-opener gemist. Mag volgende week wel beter.
Verder loopt het (via digitale TV iig) wel enorm minder achter dan de webcamstream, dat is naast de betere kwaliteit ook een enorm pluspunt.
Als ik hier nu de webcamstream aanzet hoor/zie ik wat ik een halve minuut geleden al op 101TV zag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef valing het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus precies andersom![]()
En inderdaad de uur opener niet op 101
Precies, dat verbaast mij ook. 't lijkt mij nogal een beperking qua bewegingsvrijheid voor de heren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Beetje extreem overdreven, die Sony PTZ camera's die ze hebben zijn ook gewoon TV kwaliteit camera's, al helemaal als ze de HD versies nemen. Heb je die idioot grote toeters niet voor nodig hoor.
vorige keer ging het alleen maar om borstvolumequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
er passen geen mooie meisjes meer op de bank zo
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze doen het alleen maar de sms inkomsten
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannachtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hallomorpheus heb je nog tijd gehad dat overzichtje te maken
ff heel direct hehe.
Dan kopen ze wel erg duur in, lijkt me. Wat is de kostprijs van een sms? Minder dan 1 cent?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
Geloof daar helemaal niets van, ze krijgen 30 % van de opbrengstquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar verdienen ze niets aan hoor, die 25ct per sms maakt het gemiddeld gezien net kostendekkend.
wootquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben er wel mee bezig moet ze alleen nog even overkloppen in het schema, ga ik dit weekend voor gebruiken of de freak nacht vannacht
daar hebben ze toch de website voor en het is niet zo'n popiejopie zender als 538quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
wootoke tof, echt apart dat 3fm niet zoiets zelf maakt haha.
De ouderdomsrimpeltjes moeten even weggewerkt worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
hij heeft de tijd nodig voor Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |