quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Peter zit al ruim een half uur met een topic onder de knop
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Kicke gif! Warme gevoelens komen op , alsmede de behoefte aan een grouphug!![]()
nâh, ik kèk wel betâh ùitquote:
Nee, in je mail mutsquote:
Coos is toch niet van Den Haag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is den haag eigenlijk het sterkst vertegenwoordigd hier?
Coos, Gert, Marrije en ik?
Ho ho.... ik woon op stand hè!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is den haag eigenlijk het sterkst vertegenwoordigd hier?
Coos, Gert, Marrije en ik?
Ik las eerst op strand.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho.... ik woon op stand hè!!Leidschendam.
Dat is binnenkort weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik las eerst op strand.
Vond het al zo gek.
Ik help het je hopen!quote:
Daarvoor heb ik een brievenbus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
Dat kennem jullie niet hè? Wegen verzinnen hoe je de postbode zo ver kan krijgen dat ie ook op het strand bezorgt.Ik wel. Heel vaak zelfs. Dat ik een belangrijke brief van m'n advocaat verwacht en dat ik dan twijfel wel/niet naar het strand. Meestal ga ik gewoon maar. Gewoon voor de zekerheid.
quote:
Ik weet denk ik wel waar jij ligt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
Dat kennem jullie niet hè? Wegen verzinnen hoe je de postbode zo ver kan krijgen dat ie ook op het strand bezorgt.Ik wel. Heel vaak zelfs. Dat ik een belangrijke brief van m'n advocaat verwacht en dat ik dan twijfel wel/niet naar het strand. Meestal ga ik gewoon maar. Gewoon voor de zekerheid.
Hij lijkt op het schaapje wat ik elke lente door de kinderen laat beplakken met watjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg "achterlangs" al de opmerking dat het een kleurplaat was, maar dat je dat dan ook daadwerkelijk zou gaan doen! Wel grappig en relativerend.
En mooi ook, alleen de AH-plaatjes zijn op, sorry.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En er kwam er 1 een vuurtje bietsen, ik was nogal kortaf geloof ik.
Allemaal leuk en aardig, maar mag ik "hem" al van je nieuwe huisje vertellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij lijkt op het schaapje wat ik elke lente door de kinderen laat beplakken met watjes!![]()
http://www.coloring.ws/t.asp?b=m&t=http://www.coloring.ws/animals/lamb.gif
Ik heb heel erg mijn best gedaan niet te kijken, dus geen idee watvoor lontje hij had!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Had hij ook een kort lontje?
Ja hoor, maar er is nog geen sprake van housewarming.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar mag ik "hem" al van je nieuwe huisje vertellen?
Doen jullie dat niet meer met crêpepapier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij lijkt op het schaapje wat ik elke lente door de kinderen laat beplakken met watjes!![]()
http://www.coloring.ws/t.asp?b=m&t=http://www.coloring.ws/animals/lamb.gif
Ohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er is nog geen sprake van housewarming.
Hoe dan ook, m'n notes lopen op, dus ik stop ermeequote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
En mooi ook, alleen de AH-plaatjes zijn op, sorry.
Neuh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhga je terugkrabbelen?
Ok, gaat goed komen. Je weet dat iemand (zonder iemand van dit topic te kort te doen) heel blij is voor je.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh.Maar het moet wel af zijn enzo.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker.![]()
Voor de rest slaapt iedereen al?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik doe precies wat de dokter zegt![]()
quote:Pablo Honey (Special Collectors Edition)
CD1:
01 You
02 Creep
03 How Do You?
04 Stop Whispering
05 Thinking About You
06 Anyone Can Play Guitar
07 Ripcord
08 Vegetable
09 Prove Yourself
10 I Can't
11 Lurgee
12 Blow Out
CD2:
Drill EP:
01 Prove Yourself (Demo)
02 Stupid Car (Demo)
03 You (Demo)
04 Thinking About You (Demo)
"Creep" B-sides:
05 Inside My Head
06 Million Dollar Question
07 Yes I Am
08 Blow Out (Remix)
09 Inside My Head (Live)
10 Creep (Acoustic)
11 Vegetable (Live)
12 Killer Cars (Live)
"Anyone Can Play Guitar" B-sides:
13 Faithless, The Wonderboy
14 Coke Babies
"Pop Is Dead" single:
15 Pop Is Dead
16 Banana Co. (Acoustic)
17 Ripchord (Live)
"Stop Whispering" B-side:
18 Stop Whispering (U.S. version)
BBC Radio One session [06/22/92]:
19 Prove Yourself
20 Creep
21 I Can't
22 Nothing Touches Me
DVD:
Music Videos:
01 Creep
02 Anyone Can Play Guitar
03 Pop Is Dead
04 Stop Whispering
"Top of the Pops" [09/16/93]:
05 Creep
The Astoria, London – Live [05/27/94]:
06 You
07 Ripcord
08 Creep
09 Prove Yourself
10 Vegetable
11 Stop Whispering
12 Anyone Can Play Guitar
13 Pop Is Dead
14 Blow Out
quote:The Bends (Special Collectors Edition)
CD1:
01 Planet Telex
02 The Bends
03 High and Dry
04 Fake Plastic Trees
05 Bones
06 (Nice Dream)
07 Just
08 My Iron Lung
09 Bullet Proof… I Wish I Was
10 Black Star
11 Sulk
12 Street Spirit (Fade Out)
CD2:
"My Iron Lung" B-sides:
01 The Trickster
02 Punchdrunk Lovesick Singalong
03 Lozenge of Love
04 Lewis (Mistreated)
05 Permanent Daylight
06 You Never Wash Up After Yourself
"High and Dry"/"Planet Telex" B-sides:
07 Maquiladora
08 Killer Cars
"Fake Plastic Trees" B-sides:
09 India Rubber
10 How Can You Be Sure?
"Street Spirit (Fade Out)" B-sides:
11 Talk Show Host
12 Bishop's Robes
13 Banana Co.
14 Molasses
BBC Radio One Session [04/14/94]:
15 Just
16 Maquiladora
17 Street Spirit (Fade Out)
18 Bones
DVD:
Music Videos:
01 High and Dry (UK Version)
02 High and Dry (US Version)
03 Fake Plastic Trees
04 Just
05 Street Spirit (Fade Out)
The Astoria, London – Live [5/27/94]:
06 Bones
07 Black Star
08 The Bends
09 My Iron Lung
10 Maquiladora
11 Fake Plastic Trees
12 Just
13 Street Spirit (Fade Out)
2 Meter Session, Holland [02/27/95]:
14 My Iron Lung
15 High and Dry
16 Fake Plastic Trees
17 Street Spirit (Fade Out)
"Later With Jools Holland" [05/27/95]:
18 The Bends
19 High and Dry
"Top of the Pops":
20 High and Dry (03/09/95)
21 Fake Plastic Trees (06/01/95)
22 Street Spirit (Fade Out) (02/01/96)
Alles per periode netjes compact gerangschikt.quote:OK Computer (Special Collectors Edition)
CD1:
01 Airbag
02 Paranoid Android
03 Subterranean Homesick Alien
04 Exit Music (For a Film)
05 Let Down
06 Karma Police
07 Fitter Happier
08 Electioneering
09 Climbing Up the Walls
10 No Surprises
11 Lucky
12 The Tourist
CD2:
"Paranoid Android" B-sides:
01 Polyethylene (Parts 1 & 2)
02 Pearly*
03 A Reminder
04 Melatonin
"Karma Police" B-sides:
05 Meeting in the Aisle
06 Lull
07 Climbing Up The Walls (Zero 7 Mix)
08 Climbing Up The Walls (Fila Brazillia Mix)
"No Surprises B-sides:
09 Palo Alto
10 How I Made My Millions
11 Airbag (Live in Berlin)
12 Lucky (Live in Florence)
BBC Radio One Evening Session [05/28/97]:
13 No Surprises
14 Climbing Up the Walls
15 Exit Music (For a Film)
DVD:
Music Videos:
01 Paranoid Android
02 Karma Police
03 No Surprises
"Later With Jools Holland" [05/31/97]:
04 Paranoid Android
05 No Surprises
06 Airbag
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles per periode netjes compact gerangschikt.
Het is alleen ongepast er blij mee te zijn omdat EMI Radiohead uitbuit.
Ik ben me er wel van bewust dat dit geen hond interesseert hoor, laat staan een mens.
Maar ik ben er nu eenmaal enthousiast over.
Beter dan dat ik ga aftaaien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wel gezellig dat het gespreksonderwerp nu Radiohead is, ik neem nog maar een energiedrankje, dan verleng ik de nacht nog wat.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho.... ik woon op stand hè!!Leidschendam.
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb morgen een nationale baaldag, ben doodsbang voor de tandarts maar we gaan hier naar toe:
http://www.etp-alkmaar.nl/narcose.htm
Zonder enge dromen dus, good for you.quote:
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zonder enge dromen dus, good for you.
Goedemorgen.
En verder ook geen last meer van de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!![]()
Als jij alvast even een url plaatst, dan check ik die na de slaap.
Doe ik en welterusten dan maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Noek het volgende:
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!![]()
Als jij alvast even een url plaatst, dan check ik die na de slaap.
Het is simpelweg een open dag dus ik heb niets te vrezen maar de uitkomst is een kunstklapper, moet eraan geloven en ik ben op van de zenuwen eerlijk gezegd.quote:
Oeps, heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
En goeiemorgen enzo.![]()
Oh heeft mijn schoonmamsie ook laten doen. Het viel haar op zich best mee.Maar ik zou ook bagger in zeven kleuren poepen hoor. Maar stel het niet te lang uit, dan ben je nog verder van huis.
![]()
Heel veel sterkte!
Ja, lijkt mij niet gek hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oeps, heb je het tegen mij?
Ik zweet peultjes en het enige wat gaat gebeuren is even kijken.
Psies!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij niet gek hoor.Maar ga lekker kijken, je hoeft niets te beslissen. Toch?
Klinkt in elk geval beter dan: Peuk willen nemen. Peuk niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Peuk op tafel. Peuk in tas. Naar werk. Rook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Naar mijn werk rijden. Pil willen nemen. Pil niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Pil op tafel. In tas. Naar werk. En slik.
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te rokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Klinkt in elk geval beter dan: Peuk willen nemen. Peuk niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Peuk op tafel. Peuk in tas. Naar werk. Rook.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.
Iig fijn dat je een huisarts hebt die aanwezig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
vermoedelijk een blaasontsteking,
Dat Noek haar dromen geweldig zijn, de komende uren.
wel vertellen hoor, ook al zijn ze schaamteloos
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.![]()
Nu op voor de hoge dosis!
Ja maar ik ben er dan wel weer te misselijk en duizelig voor. Dus 1+1= 382quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.![]()
quote:Nu op voor de hoge dosis!
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.
En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!![]()
Broddelwerk van die pillenboeren.
Juist. Kun je niet gewoon xtc slikken of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!![]()
Broddelwerk van die pillenboeren.
Naar de buurtsuper!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:24 schreef dieenebart het volgende:
En de koffie is op![]()
Het laatste beetje zit nu in m'n kopje. En nu? Huh? EN NU???
Die stomme of die leuke?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die stomme of die leuke?
En was die eerst? Laat dan maar.
En wat zeggen we dan in PMS-mode?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.
Als alternatief heb ik wel rug- en maagpijn vanwege that time of the month. Maar! Zelfs geen PMS-bijwerkingen. Behalve dan de melk voor de cappuccino die niet wil schuimen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad
die ik maar ken.![]()
Bah, praktische oplossingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de buurtsuper!
Loop ik nog even naar beneden voor nog een bakkie.
En van XTC ging ik altijd kwijlend en murmelend op de bank liggen. Niet mijn ding.
Sjezus muts.... doe dat nou niet!quote:
Mams bellen !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bah, praktische oplossingen![]()
Ik wilde me eigenlijk eens opstellen als een hulpeloos wijf zonder zelfkritiek.
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
(en als er dan een man komt met een praktische oplossing, ga ik huilen!)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
Die palen voor een nieuwe schutting kun je er ook met slecht weer in slaan hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik wil in mijn tuin aan het werk, het is zulk lekker weer, maar ik moet toch echt nog een maandje wachten
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus muts.... doe dat nou niet!
Gelukkig heb je toch iéts van visuals nodig voor dergelijke dromen, anders moet gevreesd worden voor wat je gaat beleven met de nog hogere dosis.
En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Sprekend! Vooral dat en ik ik ik ik ik ik ik.
Tot over anderhalf uur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!
Is dat vies of 'naar vis'?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!
Nee dat proefde jíj, in haar dromen.quote:
Nee. Ik moet het middelpunt zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...![]()
Als ik klaar ben met aan mezelf denken.quote:Dat je altijd aan een ander denkt...![]()
Ik noem het zelf vertederd mijn dramaqueenmodusquote:Dat je nooit in paniek raakt...![]()
Mits die oplossing in mijn straatje past en mij niet teveel moeite kost.quote:Dat je altijd open staat voor een goede oplossing...![]()
JA!quote:GELUL!
Ja of voldemort is in de buurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...![]()
M'n litteken doet pijn. Zere kin. Zou het door het weer komen?
quote:
Hier is het grijs en grauw en druilerig.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het grijs en grauw en druilerig.
Gelukkig mag ik in mijn pauze (tot nu toe is deze hele werkdag één grote pauze, daar niet van) naar IKEA. Daar schijnt de zon altijd.
Zijn je tuinstoelen nog wel intact?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.
Serieus. Het ziet er mistroostig uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus?
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.
Zulk lekker weer is het hier!
Wat ga je kopen bij de ikea?
Ik moest twee keer kijken.quote:
Wij hebben die met gekleurde bolletjes op een rij van de ikea maar ik wil een douchecel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus. Het ziet er mistroostig uit.
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn je tuinstoelen nog wel intact?
Ik vergeet altijd waar die sluiproutes zitten, maar ik kom gelukkig niet vaak in de IKEA.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.
Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
Prijzenoorlog op komst tussen vliegmaatschappijen.
Retourtje NY met KLM voor 400 all in, vanaf zondag, aldus het AD.
Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inquote:
*Kijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inDe Residentie
helemaal blauw?
Je mag het straks wel weer aanhalen, hoor. Geen restricties mbt welk onderwerp wanneer weer de revue mag passeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.
Xenos? Daar haal ik die van mij altijd, wit met verticale gekleurde streepjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.
Volgens het AD wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!
quote:Een retourtje New York, onlangs nog 545 euro, kost straks 'all in' slechts 399 euro. Heen en weer naar Johannesburg kost 499 euro, een retourtje Londen 99 euro. De aanbiedingen gelden tot 30 juni.
Een paar straten maar, idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij wonen wij op loopafstand van elkaar.
Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Kijkt.
Yup! Alleen boven zee hangt een beetje sluierbewolking.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.![]()
Sowieso scoort Den Haag hoog wat betreft de meeste zonuren in NL. Alleen Zeeland en Het puntje van Noord Holland met Texel hebben meer zon. Maar daar is het weer saai.
[ afbeelding ]
Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?
http://www.telegraaf.nl/t(...)KT_HAND__.html?p=1,1quote:Zijn woede-uitbarsting, na de verloren bekerwedstrijd tegen NAC Breda, is Sergio Romero heel duur komen te staan. De AZ-doelman sloeg na afloop uit frustratie keihard met zijn hand tegen de kleedkamermuur en brak daarbij zijn hand. De 22-jarige Argentijn wordt later vandaag geopereerd. Het is nog onduidelijk hoe lang trainer Louis van Gaal geen beroep op hem kan doen.
is job nog maar 30??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Bij de buren gaan koffiedrinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, ben ik net aan het bijlezen en heb ik te laat gereageerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:
Kwartet buuv. Wat ik vragen wilde: heb je zelf zo'n grote tuin of heb je een volkstuin? Ik bedoel al die kilo's koemest en kalk en zulks.
Go, Diego Go!quote:
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!
Ik moet van het weekend een nieuw bed gaan kopen voor oudste zoon. De hoogslaper is geen succes gebleken. Gelijk maar een kilo garnalen meenemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.
En natuurlijk naast een douchegordijn ook een kussen gekocht. En een koekenpan, omdat ik de huidige uit mijn handen heb laten vallen en die het nu niet meer naar behoren doet.
Belachelijk trouwens dat je bij IKEA wel met Visa, maar niet met Master kunt betalen. Voer voor een brief op hoge poten.
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.
Nah, ik heb een groot terras, een grote vlonder, ertussen veel gras (jongenstuinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.
quote:Graag verneem ik van u wat de gedachte is achter het feit dat ik als klant van uw warenhuizen wel met Visa, maar niet met Mastercard kan betalen. Ik, als Mastercardhouder, vind het een zeer vreemd beleid dat de ene creditcard wel, en de andere niet geaccepteerd wordt, terwijl beide creditcards in Nederland niet alleen wettelijke, maar ook reguliere betaalmiddelen zijn. De kassière die ik naar de reden van deze typische tweedeling vroeg, wist me enkel te vertellen dat het 'iets met de pinapparatuur' te maken heeft. Voor mij zou dat dus betekenen dat ik grote bedragen enkel cash of met normale pinpas kan afrekenen ... wat dus zo maar weer kan betekenen dat de aankoop elders gedaan wordt waar klantvriendelijkheid ook voor andere creditcardhouders dan Visa geldt.
Ik hoor graag van u of deze tweedeling in de nabije toekomst wordt opgeheven.
Met vriendelijke groet,
Nou, ik vind dat van mij ook een postzegel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Ah, op die fiets. Fijn voor de kids, zo'n grote tuin. Mijn tuintje is echt een postzegel en staat vol hortensia's. Daar ben ik echt dol op.![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een foto, zal eens zoeken en plaatsen.
Dat doe ik zonder PMS en met een grote grijns op mijn gezichtquote:
Ik ben rrrrèddingstas! Coming to the rescue!quote:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.quote:
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.
In de voorwaarden op Ikea.com staat dat ze alleen Visa accepteren trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.
Wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Cc. je wordt toch ook niet zo'n fanatieke niet rookster hè
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderopquote:
Je moet het ook aan Anna vragen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemd. Dit lees ik bij IKEA FAQ's.
Kan ik bij IKEA met creditcard betalen?
Ja, je kan bij alle vestigingen van IKEA met een VISA creditcard betalen (alleen op vertoon van geldige legitimatie) of met de IKEA card.
Ik ben er even weg van, toedels.
Nee hoor. Gisteren een kettingrokende (2 pakjes per dag minimaal) vriend op bezoek gehad en die mocht gewoon gezellig bij mij op de bank roken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderop
Ik kende een bejaarde die dat ook deed. Die schreef volle dagen brieven naar instanties, winkels etc.quote:
Dat heb je wel vaker met bejaarden, de ene dag schrijven ze nog brieven vol verwijten en de volgende dag liggen ze er verlepter bij dan de geraniums waarachter de buren ze vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
Ik kende een bejaarde die dat ook deed. Die schreef volle dagen brieven naar instanties, winkels etc.
Die is nu dood!
Ze vond me druk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
Noek
Hoe was 't met mams?
Of heeft ze alleen maar geluisterd?
Friday on my mind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze vond me druk!![]()
En ik vond haar stom. Nou, hebben we het even over de vregen gehad en dawast.
Nou, toen ben ik maar in bad gaan liggen.
Hoe is het met jou?
Oh nee, get. Straks doe ik het met hem! En word ik schijnzwangert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Friday on my mind.![]()
Alleen zag ik net een foto van el maikel iejáson bij het artikel dat hij weer gaat optreden. Kijk jij maar niet, want als je die tegenkomt in je dromen dan wil je dood als je wakker wordt.
Hoe gaat-ie tot nu toe, met de dubbeldosis?![]()
Starting tot kick in? Of ben je nog de baas in je eige hoof?
ja dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
Oja wie zei hier ook alweer dat Michael Jackson nooit meer zou optreden?
Heb ik toch gelijk gekregen.
Hihaho!
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof er niks van dat het afscheidsconcerten zijn. Hij zei tijdens die persconferentie dat dit 'the last concerts in London' zijn, met de nadruk op 'in London'.
Daar volgt nog een tourtje op en dan gaat ie op zijn oudste dag in Vegas staan, wat ik je brom.
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef Dementor het volgende:
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?
En 10 concerten is wat mij betreft na zo'n lange stilte een comeback.
Mjah ik download de dvd wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.
Ik heb Michael Jackson ergens eind jaren 80 live gezien, was toen best een belevenis, maar nu pas ik.
Mooi afgerond op die ...,2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Betaalt wel aardig, 11,2 miljoen euro per optreden.
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi afgerond op die ...,2
Reclameinkomsten, merchandising, rechten van tv-opnames, etc. ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Merchandisequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Oh, da's mijn favoriete!quote:
Scenarioschrijfster is daarna bijna een logische stap.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwe baas was 'blij verrast' door mijn tekstuele vertaling van zijn concept idee. Dat vage jongensboekverhaal.
Ik word jongensboekenschrijveres!
niemand die dit bericht ooit eerder heeft gekregen als hij/zij iemand wilde quoten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef FANN het volgende:
weet iemand hier wat dit is? en wat hier de bedoeling van is...... ik heb de code's bewaard maar daar uiteraard niet opnieuw geplaats.....
iemand hier in de GC heeft dat ook al eens geprobeert, nu is het weggehaald, net als toen
Michael Jackson #31: This is it!
Proost !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Wel eens gehad, maar weet niet meer precies hoe of wat. Is er geen topic in FB over?
Anyhood: BORRELTIJD!
Proost!
Ah mooi, drank!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Wel eens gehad, maar weet niet meer precies hoe of wat. Is er geen topic in FB over?
Anyhood: BORRELTIJD!
Proost!
Ik denk een probleempje/hick-up van deze site/database met als gevolg deze wazige waarschuwing? Als het een quote is op een bericht, in dat bericht staan verder geen rare codes, dan zou ik er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
niemand die dit bericht ooit eerder heeft gekregen als hij/zij iemand wilde quoten?
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
en daarna komen er een heleboel code's achteraan zo ongeveer een A4 vol?
ik heb het gevraagd in feedback.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk een probleempje van deze site met als gevolg deze wazige waarschuwing? Als het een quote is op een bericht, in dat bericht staan verder geen rare codes, dan zou ik er niet wakker van liggen.
nu wel.........quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef HuHu het volgende:
Soms gebeurd het dat er wat mis gaat met het quoten van een bericht, waardoor je niet het bericht te zien krijg, maar de broncode van de hele pagina. De codes die je in het scherm ziet zijn hetzelfde als de broncode van deze pagina (rechtermuisknop -> bron weergeven).
Het is dus niet de bedoeling dat je dat post, vandaar die waarschuwing. Daar kun jij (of de persoon die je quote) overigens niets aan doen, dat is een foutje van FOK! dat heel af-en-toe wel eens optreedt.
Mooi, dan kan ik nu met een gerust hart boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wel.........
[..]
weet ik dat ook weer.........
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu met een gerust hart boodschappen gaan doen
Rare jongens daar op de Laakkade.quote:Dode vrouw gevonden in Den Haag
06-03-09 16:35
DEN HAAG - In een woning aan de Laakkade in Den Haag is vrijdagmiddag een dode vrouw gevonden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De politie betrad de woning van de vrouw na een melding van buurtbewoners, die zich zorgen maakten over hun buurvrouw. Agenten troffen haar dood aan konden direct zien dat het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen.
Hoe de vrouw is overleden, is nog niet bekend. De technische recherche houdt een sporenonderzoek. De politie zoekt naar familieleden om hen in te lichten over de dood van de vrouw.
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:
Ik heb een synthetische all weather dekbed ofzoiets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro je onderbewuste probeert je te vertellen dat het wél tijd is om je winterdekbed te verruilen voor het voorjaarsdeel denk ik![]()
Het is weekend!
Moest toch even aan je denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef nog.![]()
Maar vaag, niets van meegekregen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.![]()
Nee, geweldsmisdrijven zijn niet leuk.
Géén flauw idee maar ik heb nog wel arretjescake voor je staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef CarOnline het volgende:
Noek, wat heerlijk dat je niet gedroomd hebt. Ik wel. Ik ging Koi-karpers fokken met iemand van mn werk![]()
Doodeng, moest ik een aquarium in, en toen leek dat beest meer op een dino. Met gymschoenen aan, anders kreeg ie last van zijn poten. Paars met 2 witte strepen en ik vond het doodnormaal.
Ben benieuwd wat dat te betekenen heeft.
Een bejaarde vrouwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.![]()
ex-temeier dan.quote:
Neeeeee ga weg met al die lekkere dingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Géén flauw idee maar ik heb nog wel arretjescake voor je staan.
Oh, ik wil ook taart.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb een synthetische all weather dekbed ofzoiets.
Ik had een mooie fijne wollen 4 seizoenen, en een veren kussen maar toen ik steeds stik benauwd wakker werd werd het tijd voor iets synthetisch![]()
Ja, weekend. Morgen pas.
Weet je wat het stomme trouwens was aan die taart van vanmiddag? Die kreeg je bij 20 euro aan boodschappen.
Weet je wat ik gekocht had? Alleen maar ingrediënten voor taart, om vandaag met koters te bakken![]()
Appel, cheese en 2 soorten muffins![]()
![]()
Zucht. Heb je ook kutweer of valt het wel mee?
Kom gezellig hier wonen, hele dag al zonnig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook taart.Nou ja volgende week weer.
![]()
Het is hier echt afschuwelijk pleurisweer maar ja, wel enorm goed voor mijn tuin enzo. Dat dan weer wel.
Ja, da's flauw. Weet je wat óók lekker is. Hele koude appeltjes. Daar ben ik nu verslaafd aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeee ga weg met al die lekkere dingen![]()
Bruin brood en ontbijtkoeken zijn mijn deel
Wat is precies het probleem, misschien kunnen meer mensen je helpen ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef hondjes het volgende:
@dementor.
Jaren geleden , of weken, weet ik veel, het gaat zo snel. gaf je me een tip voor de comp.
had er iets opgezet en moest eraf, wat niet lukte
wel, inmiddels lag nu weer mijn computer eruit, door die klote msn, en kreeg de software er niet uit.
boekhouder heeft de boel gerepareerd.
MIJN vraag is, die drie woorden, waarmee het wel ging, weet je ze nog.
wil je het nog een keer neerplempen , hier in de slowchat.
dank je, dank je, en dank je.
Had er software opgezet, die niet werkte, waardoor ik niet meer op internet kon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem, misschien kunnen meer mensen je helpen ?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
een onderbroek vol met arbeidsvreugde en een kinderbijslagloos potentieel: nmns![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het weet, maar ik heet helaas geen Dementor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Had er software opgezet, die niet werkte, waardoor ik niet meer op internet kon.![]()
bij configuratie, kreeg ik het er niet af.
toen wilde ik terugzetten op datum., wat ook niet lukte.![]()
en daar had dementor vorige keer een razendsnel antwoord op, in 1 minuut was alles verholpen.
maar wat was het...dat is de grote vraag.....
Niet alles teruggelezen maar door stoppen met roken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben kotsmisselijk. Met knallende koppijn.
Ik loop altijd achter de feiten aan, dus het zullen de bijwerkingen wel zijn die alsnog toeslaan.
Ik denk eerder door de gif van WJquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niet alles teruggelezen maar door stoppen met roken?
Wat vaak ook problemen geeft zijn de google of ander bars die je er gratis bij krijgt. Dat is mijn ervaring dat sommige applicaties niet meer hun werk doen (geen standaard applicaties) Die gooien de boel wel es in de war.. Das een kwestie van verwijderen via rechts klikken bovenin en menu balk blokkeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, maar ik heet helaas geen Dementor.
Via systeemherstel.
Te vinden via menu start -- alle programma`s -- bureau-accessoires -- systeemwerkset -- systeemhersel
Of valt dat onder het terugzetten op datum?
Want het lukt meestal wel, via systeemherstel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
Oproepje: Wie heeft dat interview met Claire volledig uitgezeten, en wil daar met mij over communiceren.
Dat klinkt wel als een oplossing die binnen 1 minuut te realiseren is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vaak ook problemen geeft zijn de google of ander bars die je er gratis bij krijgt. Dat is mijn ervaring dat sommige applicaties niet meer hun werk doen (geen standaard applicaties) Die gooien de boel wel es in de war.. Das een kwestie van verwijderen via rechts klikken bovenin en menu balk blokkeren.
Ik weet het niet, maar denk dat het verband houdt met het verhogen van de dosis naar het maximale. En hoogmoed komt ook bij mij voor de val met mijn breezin' through the motions.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
Niet alles teruggelezen maar door stoppen met roken?
Of de vrijdagborrel die verkeerd valt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben kotsmisselijk. Met knallende koppijn.
Ik loop altijd achter de feiten aan, dus het zullen de bijwerkingen wel zijn die alsnog toeslaan.
genoteerd, dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, maar ik heet helaas geen Dementor.
Via systeemherstel.
Te vinden via menu start -- alle programma`s -- bureau-accessoires -- systeemwerkset -- systeemhersel
Of valt dat onder het terugzetten op datum?
Want het lukt meestal wel, via systeemherstel.
Zeker weten dat die zalm nog helemaal goed was?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef Copycat het volgende:
Dat ene wijntje en die twee toastjes met zalm?
Denk het niet. Maar het ebt gelukkig steeds verder weg.
Tijd voor dom vermaak met ANTM cycle 12au
Er kwam inderdaad een menu balk bijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vaak ook problemen geeft zijn de google of ander bars die je er gratis bij krijgt. Dat is mijn ervaring dat sommige applicaties niet meer hun werk doen (geen standaard applicaties) Die gooien de boel wel es in de war.. Das een kwestie van verwijderen via rechts klikken bovenin en menu balk blokkeren.
WJ? Zal allemaal wel, ik zeg: lekker spoelen met water of ander soort vocht, doe laatste maar het is tenslotte weekend!quote:
Hee droste dude! Ja! En nee mallerd (maar dat komt door die lamstraal, het leg niet aan mij)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
hee gert! ac/dc is komende week?
zijn jij en nmns al(weer) vriendjes?
Ik loop er nog drié achter. Maar ik probeer het vanavond te gaan kijken allemaal. Dus als je er een groepscommunicatie van wilt maken dan kan ik uiterlijk morgen wel inhaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
Oproepje: Wie heeft dat interview met Claire volledig uitgezeten, en wil daar met mij over communiceren.
Vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een enorme domme doos die Claire.
Komt die film op tv?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Coos het volgende:
Ik moet al die intervieuws op Fruit en zuivel nog kijken.
Het ontbreekt mij gewoon aan tijd!![]()
Cc, zo even lekker pijpen en Borat kijken.
Welnee Job is gewoon Job..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En volgens mij was Job ladderzat, die kwam soms amper uit z'n woorden.
Ja vanavond RTL 5 half negenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die film op tv?
Heb toen dubbel gelegen in de bioscoop. Van het lachen, dus.
Whatever te laat dusquote:
Hmm lekker lang weekend dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hallo......ja top ben tot dinsdag vrij
Te laat voor nog wat boodschappen?quote:
Vond het wel grappig om hem weer is te zien, hardwerkende postivo die Job.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee Job is gewoon Job..Die had 99% het woord .. Ik vond het leuk
Zit nu mee te kijken. Borat in Amerika. Dat-ie foto's van z'n familie laat zien. Thumbs up poserend naast de behaarde piemel van z'n zoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die film op tv?
Heb toen dubbel gelegen in de bioscoop. Van het lachen, dus.
Is het mogelijk om rode pijltjes te doen bij wat grappig is?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
Best geinig, je FOK! MyAt in Google.![]()
[ afbeelding ]
Alsof je mag roken in de kroeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef dieenebart het volgende:
Waar ben je nóú weer geweest???
Gewoon naar de kroeg?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is het mogelijk om rode pijltjes te doen bij wat grappig is?
Oh, en of je CarO ff wakker wil bellenquote:
Ga maar effe lekker gniffelen met je kudde ofzo.quote:
Was dat heavy bonkfeest gisteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, en of je CarO ff wakker wil bellen
Die slaapt nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ga maar effe lekker gniffelen met je kudde ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |