Whehehehe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho.... ik woon op stand hè!!Leidschendam.
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb morgen een nationale baaldag, ben doodsbang voor de tandarts maar we gaan hier naar toe:
http://www.etp-alkmaar.nl/narcose.htm
Zonder enge dromen dus, good for you.quote:
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zonder enge dromen dus, good for you.
Goedemorgen.
En verder ook geen last meer van de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!![]()
Als jij alvast even een url plaatst, dan check ik die na de slaap.
Doe ik en welterusten dan maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Noek het volgende:
Ja echt, ik wist niet dat ik het nog kon. Gewoon slapen. Sterker nog, ik ga nog een keer!![]()
Als jij alvast even een url plaatst, dan check ik die na de slaap.
Het is simpelweg een open dag dus ik heb niets te vrezen maar de uitkomst is een kunstklapper, moet eraan geloven en ik ben op van de zenuwen eerlijk gezegd.quote:
Oeps, heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
En goeiemorgen enzo.![]()
Oh heeft mijn schoonmamsie ook laten doen. Het viel haar op zich best mee.Maar ik zou ook bagger in zeven kleuren poepen hoor. Maar stel het niet te lang uit, dan ben je nog verder van huis.
![]()
Heel veel sterkte!
Ja, lijkt mij niet gek hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oeps, heb je het tegen mij?
Ik zweet peultjes en het enige wat gaat gebeuren is even kijken.
Psies!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij niet gek hoor.Maar ga lekker kijken, je hoeft niets te beslissen. Toch?
Klinkt in elk geval beter dan: Peuk willen nemen. Peuk niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Peuk op tafel. Peuk in tas. Naar werk. Rook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Naar mijn werk rijden. Pil willen nemen. Pil niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Pil op tafel. In tas. Naar werk. En slik.
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te rokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Klinkt in elk geval beter dan: Peuk willen nemen. Peuk niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Peuk op tafel. Peuk in tas. Naar werk. Rook.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.
Iig fijn dat je een huisarts hebt die aanwezig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
vermoedelijk een blaasontsteking,
Dat Noek haar dromen geweldig zijn, de komende uren.
wel vertellen hoor, ook al zijn ze schaamteloos
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.![]()
Nu op voor de hoge dosis!
Ja maar ik ben er dan wel weer te misselijk en duizelig voor. Dus 1+1= 382quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.![]()
quote:Nu op voor de hoge dosis!
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.
En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!![]()
Broddelwerk van die pillenboeren.
Juist. Kun je niet gewoon xtc slikken of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!![]()
Broddelwerk van die pillenboeren.
Naar de buurtsuper!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:24 schreef dieenebart het volgende:
En de koffie is op![]()
Het laatste beetje zit nu in m'n kopje. En nu? Huh? EN NU???
Die stomme of die leuke?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die stomme of die leuke?
En was die eerst? Laat dan maar.
En wat zeggen we dan in PMS-mode?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.
Als alternatief heb ik wel rug- en maagpijn vanwege that time of the month. Maar! Zelfs geen PMS-bijwerkingen. Behalve dan de melk voor de cappuccino die niet wil schuimen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad
die ik maar ken.![]()
Bah, praktische oplossingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de buurtsuper!
Loop ik nog even naar beneden voor nog een bakkie.
En van XTC ging ik altijd kwijlend en murmelend op de bank liggen. Niet mijn ding.
Sjezus muts.... doe dat nou niet!quote:
Mams bellen !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bah, praktische oplossingen![]()
Ik wilde me eigenlijk eens opstellen als een hulpeloos wijf zonder zelfkritiek.
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
(en als er dan een man komt met een praktische oplossing, ga ik huilen!)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
Bah, praktische oplossingen![]()
Ik wilde me eigenlijk eens opstellen als een hulpeloos wijf zonder zelfkritiek.
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
(en als er dan een man komt met een praktische oplossing, ga ik huilen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |