Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te rokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Klinkt in elk geval beter dan: Peuk willen nemen. Peuk niet in tas. Oh jee. Weer terug naar huis. Peuk op tafel. Peuk in tas. Naar werk. Rook.
 .
 .  

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.

Iig fijn dat je een huisarts hebt die aanwezig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
 ) krijg ik toch weer een antwoordapparaat met de mededeling dat de praktijk gesloten is.
 ) krijg ik toch weer een antwoordapparaat met de mededeling dat de praktijk gesloten is. 

Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef hondjes het volgende:
ga maar even met een potje pies naar de dokter.
vermoedelijk een blaasontsteking,
Dat Noek haar dromen geweldig zijn, de komende uren.
wel vertellen hoor, ook al zijn ze schaamteloos

Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.
Nu op voor de hoge dosis!

Ja maar ik ben er dan wel weer te misselijk en duizelig voor. Dus 1+1= 382quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, daarom had ik juist zo goed geslapen ook. De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad die ik maar ken.

quote:Nu op voor de hoge dosis!

Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de libido bijwerkingen waar LoveProfussion het over had?
Needless to say waarschijnlijk: maar ik merk er weinig van. Buiten totaal geen sigarettentrek.

En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!
Broddelwerk van die pillenboeren.

Juist. Kun je niet gewoon xtc slikken of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de fabrikant aanschrijven. Gewoon hélemaal géén bijwerkingen!
Broddelwerk van die pillenboeren.

Naar de buurtsuper!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:24 schreef dieenebart het volgende:
En de koffie is op
Het laatste beetje zit nu in m'n kopje. En nu? Huh? EN NU???

Die stomme of die leuke?quote:

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die stomme of die leuke?
En was die eerst? Laat dan maar.

En wat zeggen we dan in PMS-mode?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gewoon een miljoen schadevergoeding krijgen. Of een bolletje coke.
Als alternatief heb ik wel rug- en maagpijn vanwege that time of the month. Maar! Zelfs geen PMS-bijwerkingen. Behalve dan de melk voor de cappuccino die niet wil schuimen.
 KLOTE MELK!!
 KLOTE MELK!!  

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]De schaamteloosheid ben ik al wel voorbij, de afgelopen week heb ik serieus iedereen gehad
die ik maar ken.
 ik zeg niks......
   ik zeg niks......

Bah, praktische oplossingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de buurtsuper!
Loop ik nog even naar beneden voor nog een bakkie.
En van XTC ging ik altijd kwijlend en murmelend op de bank liggen. Niet mijn ding.

Sjezus muts.... doe dat nou niet!quote:

Mams bellen !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bah, praktische oplossingen
Ik wilde me eigenlijk eens opstellen als een hulpeloos wijf zonder zelfkritiek.
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
(en als er dan een man komt met een praktische oplossing, ga ik huilen!)

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."

Die palen voor een nieuwe schutting kun je er ook met slecht weer in slaan hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil in mijn tuin aan het werk, het is zulk lekker weer, maar ik moet toch echt nog een maandje wachten

Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus muts.... doe dat nou niet!
Gelukkig heb je toch iéts van visuals nodig voor dergelijke dromen, anders moet gevreesd worden voor wat je gaat beleven met de nog hogere dosis.

En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]

Sprekend! Vooral dat en ik ik ik ik ik ik ik.

Tot over anderhalf uur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!

Is dat vies of 'naar vis'?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!

Nee dat proefde jíj, in haar dromen.quote:

Nee. Ik moet het middelpunt zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...
Als ik klaar ben met aan mezelf denken.quote:Dat je altijd aan een ander denkt...
Ik noem het zelf vertederd mijn dramaqueenmodusquote:Dat je nooit in paniek raakt...
Mits die oplossing in mijn straatje past en mij niet teveel moeite kost.quote:Dat je altijd open staat voor een goede oplossing...
JA!quote:GELUL!

Ja of voldemort is in de buurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
M'n litteken doet pijn. Zere kin. Zou het door het weer komen?

quote:

Hier is het grijs en grauw en druilerig.quote:

Serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het grijs en grauw en druilerig.
Gelukkig mag ik in mijn pauze (tot nu toe is deze hele werkdag één grote pauze, daar niet van) naar IKEA. Daar schijnt de zon altijd.

Zijn je tuinstoelen nog wel intact?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.

Serieus. Het ziet er mistroostig uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus?
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.
Zulk lekker weer is het hier!
Wat ga je kopen bij de ikea?
 .  Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.
 .  Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.

Ik moest twee keer kijken.quote:

Wij hebben die met gekleurde bolletjes op een rij van de ikea maar ik wil een douchecel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus. Het ziet er mistroostig uit.
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn je tuinstoelen nog wel intact?
 Stoel, er past er maar 1 op het balkon, ja die stoel is nog prima, ik maak me alleen grote zorgen om het kussen.
  Stoel, er past er maar 1 op het balkon, ja die stoel is nog prima, ik maak me alleen grote zorgen om het kussen. 

Ik vergeet altijd waar die sluiproutes zitten, maar ik kom gelukkig niet vaak in de IKEA.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.

Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
Prijzenoorlog op komst tussen vliegmaatschappijen.
Retourtje NY met KLM voor 400 all in, vanaf zondag, aldus het AD.

Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inquote:
 De Residentie
 De Residentie  helemaal blauw?
  helemaal blauw?   

*Kijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inDe Residentie
helemaal blauw?

Je mag het straks wel weer aanhalen, hoor. Geen restricties mbt welk onderwerp wanneer weer de revue mag passeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.

Xenos? Daar haal ik die van mij altijd, wit met verticale gekleurde streepjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.

Volgens het AD wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!
quote:Een retourtje New York, onlangs nog 545 euro, kost straks 'all in' slechts 399 euro. Heen en weer naar Johannesburg kost 499 euro, een retourtje Londen 99 euro. De aanbiedingen gelden tot 30 juni.

Een paar straten maar, idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij wonen wij op loopafstand van elkaar.

Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Kijkt.
Yup! Alleen boven zee hangt een beetje sluierbewolking.

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.
Sowieso scoort Den Haag hoog wat betreft de meeste zonuren in NL. Alleen Zeeland en Het puntje van Noord Holland met Texel hebben meer zon. Maar daar is het weer saai.
[ afbeelding ]

Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

Goed plan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?

http://www.telegraaf.nl/t(...)KT_HAND__.html?p=1,1quote:Zijn woede-uitbarsting, na de verloren bekerwedstrijd tegen NAC Breda, is Sergio Romero heel duur komen te staan. De AZ-doelman sloeg na afloop uit frustratie keihard met zijn hand tegen de kleedkamermuur en brak daarbij zijn hand. De 22-jarige Argentijn wordt later vandaag geopereerd. Het is nog onduidelijk hoe lang trainer Louis van Gaal geen beroep op hem kan doen.

is job nog maar 30??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

Bij de buren gaan koffiedrinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
 Werkt altijd.
  Werkt altijd. Oh, maar dit is misschien wel heel mannelijk gereageerd met een oplossing en alles.
 Oh, maar dit is misschien wel heel mannelijk gereageerd met een oplossing en alles.  

Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]

Shit, ben ik net aan het bijlezen en heb ik te laat gereageerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |