Die palen voor een nieuwe schutting kun je er ook met slecht weer in slaan hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik wil in mijn tuin aan het werk, het is zulk lekker weer, maar ik moet toch echt nog een maandje wachten
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus muts.... doe dat nou niet!
Gelukkig heb je toch iéts van visuals nodig voor dergelijke dromen, anders moet gevreesd worden voor wat je gaat beleven met de nog hogere dosis.
En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Sprekend! Vooral dat en ik ik ik ik ik ik ik.
Tot over anderhalf uur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!
Is dat vies of 'naar vis'?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je niet voor, het overkomt je. Net een Arne concert.
Helaas herinner je ook nog eens alles. Dat verklaart de misselijkheid dan wel weer.
En mijn koffie smaakt naar vies en het vregent ook nog eens! Ik ga mams bellen!
Nee dat proefde jíj, in haar dromen.quote:
Nee. Ik moet het middelpunt zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
En dan zeggen dat je jezelf zo goed kan wegcijferen...![]()
Als ik klaar ben met aan mezelf denken.quote:Dat je altijd aan een ander denkt...![]()
Ik noem het zelf vertederd mijn dramaqueenmodusquote:Dat je nooit in paniek raakt...![]()
Mits die oplossing in mijn straatje past en mij niet teveel moeite kost.quote:Dat je altijd open staat voor een goede oplossing...![]()
JA!quote:GELUL!
Ja of voldemort is in de buurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...![]()
M'n litteken doet pijn. Zere kin. Zou het door het weer komen?
quote:
Hier is het grijs en grauw en druilerig.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het grijs en grauw en druilerig.
Gelukkig mag ik in mijn pauze (tot nu toe is deze hele werkdag één grote pauze, daar niet van) naar IKEA. Daar schijnt de zon altijd.
Zijn je tuinstoelen nog wel intact?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.
Serieus. Het ziet er mistroostig uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus?
Ik zit echt te overwegen of ik straks even op mijn balkon ga zitten met een boek.
en de achterdeur staat open.
Zulk lekker weer is het hier!
Wat ga je kopen bij de ikea?
Ik moest twee keer kijken.quote:
Wij hebben die met gekleurde bolletjes op een rij van de ikea maar ik wil een douchecel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus. Het ziet er mistroostig uit.
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn je tuinstoelen nog wel intact?
Ik vergeet altijd waar die sluiproutes zitten, maar ik kom gelukkig niet vaak in de IKEA.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een nieuw douchegordijn. Ik haat IKEA, maar het is hier vlakbij en voor zo'n gordijn kun je gelukkig de korte route nemen.
Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
Prijzenoorlog op komst tussen vliegmaatschappijen.
Retourtje NY met KLM voor 400 all in, vanaf zondag, aldus het AD.
Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inquote:
*Kijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik zit momenteel in 020, maar hier schijnt het zonnetje door de wolken. Is het inDe Residentie
helemaal blauw?
Je mag het straks wel weer aanhalen, hoor. Geen restricties mbt welk onderwerp wanneer weer de revue mag passeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.
Xenos? Daar haal ik die van mij altijd, wit met verticale gekleurde streepjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet op de naam van de zaak komen waar ik mijn douchegordijn heb gekocht, en nu is het onderwerp alweer voorbij.
Volgens het AD wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus met de taxes erbij? Dat zijn de betere prijzen!
quote:Een retourtje New York, onlangs nog 545 euro, kost straks 'all in' slechts 399 euro. Heen en weer naar Johannesburg kost 499 euro, een retourtje Londen 99 euro. De aanbiedingen gelden tot 30 juni.
Een paar straten maar, idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij wonen wij op loopafstand van elkaar.
Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Kijkt.
Yup! Alleen boven zee hangt een beetje sluierbewolking.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's vaak zo ja. Lekker laten hangen.![]()
Sowieso scoort Den Haag hoog wat betreft de meeste zonuren in NL. Alleen Zeeland en Het puntje van Noord Holland met Texel hebben meer zon. Maar daar is het weer saai.
[ afbeelding ]
Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart heeft een hele kale plek op zijn hoofd. Misschien een tip om zijn bakkebaard daar te inplanteren?
http://www.telegraaf.nl/t(...)KT_HAND__.html?p=1,1quote:Zijn woede-uitbarsting, na de verloren bekerwedstrijd tegen NAC Breda, is Sergio Romero heel duur komen te staan. De AZ-doelman sloeg na afloop uit frustratie keihard met zijn hand tegen de kleedkamermuur en brak daarbij zijn hand. De 22-jarige Argentijn wordt later vandaag geopereerd. Het is nog onduidelijk hoe lang trainer Louis van Gaal geen beroep op hem kan doen.
is job nog maar 30??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Bij de buren gaan koffiedrinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bah, praktische oplossingen![]()
Ik wilde me eigenlijk eens opstellen als een hulpeloos wijf zonder zelfkritiek.
"Wat moet ik doen?? De koffie is op, het vregent, de kattenbak moet verschoond worden en ik moet alles nog strijken en er moet vanavond weer eten op tafel staan en ik , en ik , en ik, ik, ik ,ik, ik, ik weet het niet meer...."
(en als er dan een man komt met een praktische oplossing, ga ik huilen!)
Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, ben ik net aan het bijlezen en heb ik te laat gereageerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:
Kwartet buuv. Wat ik vragen wilde: heb je zelf zo'n grote tuin of heb je een volkstuin? Ik bedoel al die kilo's koemest en kalk en zulks.
Go, Diego Go!quote:
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!
Ik moet van het weekend een nieuw bed gaan kopen voor oudste zoon. De hoogslaper is geen succes gebleken. Gelijk maar een kilo garnalen meenemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.
En natuurlijk naast een douchegordijn ook een kussen gekocht. En een koekenpan, omdat ik de huidige uit mijn handen heb laten vallen en die het nu niet meer naar behoren doet.
Belachelijk trouwens dat je bij IKEA wel met Visa, maar niet met Master kunt betalen. Voer voor een brief op hoge poten.
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.
Nah, ik heb een groot terras, een grote vlonder, ertussen veel gras (jongenstuinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.
quote:Graag verneem ik van u wat de gedachte is achter het feit dat ik als klant van uw warenhuizen wel met Visa, maar niet met Mastercard kan betalen. Ik, als Mastercardhouder, vind het een zeer vreemd beleid dat de ene creditcard wel, en de andere niet geaccepteerd wordt, terwijl beide creditcards in Nederland niet alleen wettelijke, maar ook reguliere betaalmiddelen zijn. De kassière die ik naar de reden van deze typische tweedeling vroeg, wist me enkel te vertellen dat het 'iets met de pinapparatuur' te maken heeft. Voor mij zou dat dus betekenen dat ik grote bedragen enkel cash of met normale pinpas kan afrekenen ... wat dus zo maar weer kan betekenen dat de aankoop elders gedaan wordt waar klantvriendelijkheid ook voor andere creditcardhouders dan Visa geldt.
Ik hoor graag van u of deze tweedeling in de nabije toekomst wordt opgeheven.
Met vriendelijke groet,
Nou, ik vind dat van mij ook een postzegel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Ah, op die fiets. Fijn voor de kids, zo'n grote tuin. Mijn tuintje is echt een postzegel en staat vol hortensia's. Daar ben ik echt dol op.![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een foto, zal eens zoeken en plaatsen.
Dat doe ik zonder PMS en met een grote grijns op mijn gezichtquote:
Ik ben rrrrèddingstas! Coming to the rescue!quote:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.quote:
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.
In de voorwaarden op Ikea.com staat dat ze alleen Visa accepteren trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.
Wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Cc. je wordt toch ook niet zo'n fanatieke niet rookster hè
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderopquote:
Je moet het ook aan Anna vragen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemd. Dit lees ik bij IKEA FAQ's.
Kan ik bij IKEA met creditcard betalen?
Ja, je kan bij alle vestigingen van IKEA met een VISA creditcard betalen (alleen op vertoon van geldige legitimatie) of met de IKEA card.
Ik ben er even weg van, toedels.
Nee hoor. Gisteren een kettingrokende (2 pakjes per dag minimaal) vriend op bezoek gehad en die mocht gewoon gezellig bij mij op de bank roken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderop
Ik kende een bejaarde die dat ook deed. Die schreef volle dagen brieven naar instanties, winkels etc.quote:
Dat heb je wel vaker met bejaarden, de ene dag schrijven ze nog brieven vol verwijten en de volgende dag liggen ze er verlepter bij dan de geraniums waarachter de buren ze vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
Ik kende een bejaarde die dat ook deed. Die schreef volle dagen brieven naar instanties, winkels etc.
Die is nu dood!
Ze vond me druk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
Noek
Hoe was 't met mams?
Of heeft ze alleen maar geluisterd?
Friday on my mind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze vond me druk!![]()
En ik vond haar stom. Nou, hebben we het even over de vregen gehad en dawast.
Nou, toen ben ik maar in bad gaan liggen.
Hoe is het met jou?
Oh nee, get. Straks doe ik het met hem! En word ik schijnzwangert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Friday on my mind.![]()
Alleen zag ik net een foto van el maikel iejáson bij het artikel dat hij weer gaat optreden. Kijk jij maar niet, want als je die tegenkomt in je dromen dan wil je dood als je wakker wordt.
Hoe gaat-ie tot nu toe, met de dubbeldosis?![]()
Starting tot kick in? Of ben je nog de baas in je eige hoof?
ja dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
Oja wie zei hier ook alweer dat Michael Jackson nooit meer zou optreden?
Heb ik toch gelijk gekregen.
Hihaho!
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof er niks van dat het afscheidsconcerten zijn. Hij zei tijdens die persconferentie dat dit 'the last concerts in London' zijn, met de nadruk op 'in London'.
Daar volgt nog een tourtje op en dan gaat ie op zijn oudste dag in Vegas staan, wat ik je brom.
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef Dementor het volgende:
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?
En 10 concerten is wat mij betreft na zo'n lange stilte een comeback.
Mjah ik download de dvd wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.
Ik heb Michael Jackson ergens eind jaren 80 live gezien, was toen best een belevenis, maar nu pas ik.
Mooi afgerond op die ...,2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Betaalt wel aardig, 11,2 miljoen euro per optreden.
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi afgerond op die ...,2
Reclameinkomsten, merchandising, rechten van tv-opnames, etc. ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Merchandisequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Oh, da's mijn favoriete!quote:
Scenarioschrijfster is daarna bijna een logische stap.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwe baas was 'blij verrast' door mijn tekstuele vertaling van zijn concept idee. Dat vage jongensboekverhaal.
Ik word jongensboekenschrijveres!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |