Dat heb je wel vaker met bejaarden, de ene dag schrijven ze nog brieven vol verwijten en de volgende dag liggen ze er verlepter bij dan de geraniums waarachter de buren ze vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
Ik kende een bejaarde die dat ook deed. Die schreef volle dagen brieven naar instanties, winkels etc.
Die is nu dood!
Ze vond me druk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
Noek
Hoe was 't met mams?
Of heeft ze alleen maar geluisterd?
Friday on my mind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze vond me druk!![]()
En ik vond haar stom. Nou, hebben we het even over de vregen gehad en dawast.
Nou, toen ben ik maar in bad gaan liggen.
Hoe is het met jou?
Oh nee, get. Straks doe ik het met hem! En word ik schijnzwangert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Friday on my mind.![]()
Alleen zag ik net een foto van el maikel iejáson bij het artikel dat hij weer gaat optreden. Kijk jij maar niet, want als je die tegenkomt in je dromen dan wil je dood als je wakker wordt.
Hoe gaat-ie tot nu toe, met de dubbeldosis?![]()
Starting tot kick in? Of ben je nog de baas in je eige hoof?
ja dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
Oja wie zei hier ook alweer dat Michael Jackson nooit meer zou optreden?
Heb ik toch gelijk gekregen.
Hihaho!
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof er niks van dat het afscheidsconcerten zijn. Hij zei tijdens die persconferentie dat dit 'the last concerts in London' zijn, met de nadruk op 'in London'.
Daar volgt nog een tourtje op en dan gaat ie op zijn oudste dag in Vegas staan, wat ik je brom.
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef Dementor het volgende:
Wat dacht je van nog een dvd na de concerten?
En 10 concerten is wat mij betreft na zo'n lange stilte een comeback.
Mjah ik download de dvd wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hele serie DVD's, met als enig verschil een ander booklet erbij. En soms moonwalkt ie naar links en dan weer rechts.
Ik heb Michael Jackson ergens eind jaren 80 live gezien, was toen best een belevenis, maar nu pas ik.
Mooi afgerond op die ...,2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Betaalt wel aardig, 11,2 miljoen euro per optreden.
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi afgerond op die ...,2
Reclameinkomsten, merchandising, rechten van tv-opnames, etc. ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Merchandisequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De O2 (Londen) heeft een capaciteit van 18.000 bezoekers, dan zou een gemiddeld kaartje 620 euro moeten kosten om quitte te spelen.
Er moeten dus andere inkomstenbronnen zijn om hem te betalen.
quit·te [kiet] bn zonder winst of verlies: ik speel net ~
Oh, da's mijn favoriete!quote:
Scenarioschrijfster is daarna bijna een logische stap.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwe baas was 'blij verrast' door mijn tekstuele vertaling van zijn concept idee. Dat vage jongensboekverhaal.
Ik word jongensboekenschrijveres!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |