quote:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:
Kwartet buuv. Wat ik vragen wilde: heb je zelf zo'n grote tuin of heb je een volkstuin? Ik bedoel al die kilo's koemest en kalk en zulks.
Go, Diego Go!quote:
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze hebben echt hele toffe, geruite bij AH nota bene!
Ik moet van het weekend een nieuw bed gaan kopen voor oudste zoon. De hoogslaper is geen succes gebleken. Gelijk maar een kilo garnalen meenemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik net terug van IKEA, komt ze daarmee.
En natuurlijk naast een douchegordijn ook een kussen gekocht. En een koekenpan, omdat ik de huidige uit mijn handen heb laten vallen en die het nu niet meer naar behoren doet.
Belachelijk trouwens dat je bij IKEA wel met Visa, maar niet met Master kunt betalen. Voer voor een brief op hoge poten.
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn thuistuin is iets van 200m2 en de verwegtuin is 100 m2 Maar nu bleef ik aan het pielen met groentes in de border enzo. Op deze manier werkt het beter.
Nah, ik heb een groot terras, een grote vlonder, ertussen veel gras (jongenstuinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, das een behoorlijk grote thuistuin. Maar daar heb je dus nu alleen planten en bloemen en in je verwegtuin groentes. Wat een werk zeg of ben je echt gek op tuinieren? Ik helemaal niet, zie het meer als noodzakelijk kwaad, onkruid wieden enzo.
quote:Graag verneem ik van u wat de gedachte is achter het feit dat ik als klant van uw warenhuizen wel met Visa, maar niet met Mastercard kan betalen. Ik, als Mastercardhouder, vind het een zeer vreemd beleid dat de ene creditcard wel, en de andere niet geaccepteerd wordt, terwijl beide creditcards in Nederland niet alleen wettelijke, maar ook reguliere betaalmiddelen zijn. De kassière die ik naar de reden van deze typische tweedeling vroeg, wist me enkel te vertellen dat het 'iets met de pinapparatuur' te maken heeft. Voor mij zou dat dus betekenen dat ik grote bedragen enkel cash of met normale pinpas kan afrekenen ... wat dus zo maar weer kan betekenen dat de aankoop elders gedaan wordt waar klantvriendelijkheid ook voor andere creditcardhouders dan Visa geldt.
Ik hoor graag van u of deze tweedeling in de nabije toekomst wordt opgeheven.
Met vriendelijke groet,
Nou, ik vind dat van mij ook een postzegel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Ah, op die fiets. Fijn voor de kids, zo'n grote tuin. Mijn tuintje is echt een postzegel en staat vol hortensia's. Daar ben ik echt dol op.![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een foto, zal eens zoeken en plaatsen.
Dat doe ik zonder PMS en met een grote grijns op mijn gezichtquote:
Ik ben rrrrèddingstas! Coming to the rescue!quote:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.quote:
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
En bij de IKEA in Delft kun je weer wél met mastercard betalen.
In de voorwaarden op Ikea.com staat dat ze alleen Visa accepteren trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het nog belachelijkerder. Want dan hebben ze ook nog eens een tweedeling binnen de eigen gelederen. Mooi voer voor de antwoordmail op hun waarschijnlijk nietszeggende reactie.
Wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Cc. je wordt toch ook niet zo'n fanatieke niet rookster hè
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Da's waar. Ik betrapte me er zelfs op dat ik misprijzend keek naar een vrouw die in de auto naast me zat te roken.
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderopquote:
Je moet het ook aan Anna vragen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemd. Dit lees ik bij IKEA FAQ's.
Kan ik bij IKEA met creditcard betalen?
Ja, je kan bij alle vestigingen van IKEA met een VISA creditcard betalen (alleen op vertoon van geldige legitimatie) of met de IKEA card.
Ik ben er even weg van, toedels.
Nee hoor. Gisteren een kettingrokende (2 pakjes per dag minimaal) vriend op bezoek gehad en die mocht gewoon gezellig bij mij op de bank roken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben d'r ook bang voor, bij haar is het straks niet in de tuin roken, maar minimaal een straat verderop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |