Ik weet het niet, maar denk dat het verband houdt met het verhogen van de dosis naar het maximale. En hoogmoed komt ook bij mij voor de val met mijn breezin' through the motions.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
Niet alles teruggelezen maar door stoppen met roken?
Of de vrijdagborrel die verkeerd valt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben kotsmisselijk. Met knallende koppijn.
Ik loop altijd achter de feiten aan, dus het zullen de bijwerkingen wel zijn die alsnog toeslaan.
genoteerd, dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, maar ik heet helaas geen Dementor.
Via systeemherstel.
Te vinden via menu start -- alle programma`s -- bureau-accessoires -- systeemwerkset -- systeemhersel
Of valt dat onder het terugzetten op datum?
Want het lukt meestal wel, via systeemherstel.
Zeker weten dat die zalm nog helemaal goed was?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef Copycat het volgende:
Dat ene wijntje en die twee toastjes met zalm?
Denk het niet. Maar het ebt gelukkig steeds verder weg.
Tijd voor dom vermaak met ANTM cycle 12au
Er kwam inderdaad een menu balk bijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vaak ook problemen geeft zijn de google of ander bars die je er gratis bij krijgt. Dat is mijn ervaring dat sommige applicaties niet meer hun werk doen (geen standaard applicaties) Die gooien de boel wel es in de war.. Das een kwestie van verwijderen via rechts klikken bovenin en menu balk blokkeren.
WJ? Zal allemaal wel, ik zeg: lekker spoelen met water of ander soort vocht, doe laatste maar het is tenslotte weekend!quote:
Hee droste dude! Ja! En nee mallerd (maar dat komt door die lamstraal, het leg niet aan mij)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
hee gert! ac/dc is komende week?
zijn jij en nmns al(weer) vriendjes?
Ik loop er nog drié achter. Maar ik probeer het vanavond te gaan kijken allemaal. Dus als je er een groepscommunicatie van wilt maken dan kan ik uiterlijk morgen wel inhaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
Oproepje: Wie heeft dat interview met Claire volledig uitgezeten, en wil daar met mij over communiceren.
Vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een enorme domme doos die Claire.
Komt die film op tv?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Coos het volgende:
Ik moet al die intervieuws op Fruit en zuivel nog kijken.
Het ontbreekt mij gewoon aan tijd!![]()
Cc, zo even lekker pijpen en Borat kijken.
Welnee Job is gewoon Job..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En volgens mij was Job ladderzat, die kwam soms amper uit z'n woorden.
Ja vanavond RTL 5 half negenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die film op tv?
Heb toen dubbel gelegen in de bioscoop. Van het lachen, dus.
Whatever te laat dusquote:
Hmm lekker lang weekend dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hallo......ja top ben tot dinsdag vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |