Het ging over mensen die doublure. Helaas staan er geen namen bijquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staan er nog leuke dingen in dan?
een beetje een onzin brief dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het ging over mensen die doublure. Helaas staan er geen namen bij
Mooi niet he... Schiet je een bal mooi in de kruising, moet je eerst een halfuur luisteren naar het geklaag over buitenspel, een blinde grensrechter en een partijdige scheidsquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Emimich het volgende:
KLB daagt jullie uit voor een voetbalwedstrijd.
het zij je vergevenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Emimich het volgende:
KLB daagt jullie uit voor een voetbalwedstrijd.
HEJquote:
had al hallo gezegd in t vorige topicquote:
doe je basischool?quote:
pardonquote:
kon niets beters bedenkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef genakt het volgende:
wel lame ass TT![]()
had beter gekunt net zoals h_h vorig topic
Ik ben een puber. Ik ben heul niet kut.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten geen pubers.
Hoor Snatch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef -SG- het volgende:
omg. de Bazen hebben ONZ bereikt...
even verbeterd voor jequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Ga jij maar een kist voor jezelf maken.
Wie ben jij? Weer een wannabe?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
dagdag, one time offer, je mag bij ons op de reservebank. Beter dan bij die Onz'ers.
Ja ik weet echt niet waar jij dat vandaan haalt. Ik zal vast wel een keer een klb topic geopend hebben maar dan ben je toch niet per definitie een KLB'er. Heb zelfs nog nooit meer dan 10 posts in klb SC gepostquote:
Je moeder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, wie ben jij met de wedstrijd, de baas van de Uefa, zuurpruim
zegt een KLB-erquote:
haah De_b krijgt op zijn ...quote:
das niet nieuwquote:
Ja en straks allemaal huilen in KLB dat ze een note hebben of worden gebannedquote:
Hoi trouwensquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en straks allemaal huilen in KLB dat ze een note hebben of worden gebanned.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en straks allemaal huilen in KLB dat ze een note hebben of worden gebanned.
Ach laat ze maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef genakt het volgende:
laten wij ook bij de klb'ers gaan rellen
Nou echt een dijenkletser.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, laat het toch even, dit is toch leuk
Watquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
De reden waarom ONZ zo kut is geworden, komt net binnengewandeld hier in de ONZ SC.
ik geniet jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik denk dat het vanavond nog veel leuker wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gehaktballenquote:
YEAH KLB ! KLB ! BoWa AAN DE DIARREE !!quote:
haha in klb sc poste je wat andersquote:
stoerder dan Olepquote:
2e.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
is het de moeite waard om in te lezen of is het weer gezeik van klbers?
Don't bother.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
dat laatste ... beetje lopen baggeren en straks weer afvragen wat er toch met ONZ gebeurd is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat laatste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Leer Emimich kennenquote:
Wurm had een mooie post op pagina 2 volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar waarom willen jullie niet voetballen?
ja want daar poste hij dat h_h zielig isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
Uh.. nee, ik ben altijd eerlijk en recht door zee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi niet he... Schiet je een bal mooi in de kruising, moet je eerst een halfuur luisteren naar het geklaag over buitenspel, een blinde grensrechter en een partijdige scheids
oeeeeeeeeeeeeh, klikspaan, halve maanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja want daar poste hij dat h_h zielig is
En dan nu zeggen "Ik noemde niemand specifiek", terwijl het duidelijk is dat hij H_h bedoeldequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uh.. nee, ik ben altijd eerlijk en recht door zee.
haha dit zij je over het hupquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
hierboven qoutte je h_h dus ga lekker weg naar je eigen SCquote:
Laster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
jij opende toch n bashtopic over mij?quote:
Ik zij helemaal niets, amigo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef genakt het volgende:
haha dit zij je over het hup
quote:
ONZ is voor bazen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na PM van h_h ben ik tot inkeer gekomen
---
Yeai ONZ ! ONZ is vet ! Yeai !
![]()
Wat gaan we nou krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef dagdag het volgende:
Ja hier kut klb ers, de boel verkutten
of denk je verstand te hebben van voetbal?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het enige doelpunt dat jullie maken is als wij al met 10-0 voorstaan.
Jammer dat zowel ONZ als KLB hun territorium elke keer weer eens zo willen afbakenen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC het was weer leuk hoor. Ga nu maar lekker terug naar jullie eigen hok![]()
.
Wat is het idee van een slowchat als je er niet mag slowchatten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC het was weer leuk hoor. Ga nu maar lekker terug naar jullie eigen hok![]()
.
Ik ga me niet verlagen tot het niveau van KLBquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef genakt het volgende:
eigenlijk mogen wij nu ook terug bashen![]()
of krijg ik dan ook user notes ?
KLB-SC is bagger in z'n puurste vorm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is het idee van een slowchat als je er niet mag slowchatten?
Natuurlijk, als jij eerlijk en recht door zee bent dan ga ik friet etenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja hoe zou het toch komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Sena het volgende:
[..]
Jammer dat zowel ONZ als KLB hun territorium elke keer weer eens zo willen afbakenen.
Er is niet gebasht, jewaids.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef genakt het volgende:
eigenlijk mogen wij nu ook terug bashen![]()
of krijg ik dan ook user notes ?
Best gezellig hoor..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
KLB-SC is bagger in z'n puurste vorm.
dan kunnen wij in alle rust in hun SC verder gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef genakt het volgende:
dalijk komen alle klb'ers heir ook naartoe
Gaan wel weer weg, zonder of met hulp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef genakt het volgende:
dalijk komen alle klb'ers heir ook naartoe
je moet respect hebben voor ouderenquote:
Ho wacht. Hun vroegen iets aan ons. Wij geven antwoord. Komen ze hier heen als een stel los geslagen gekken.quote:
jah man, gewoon hier verder baggerenquote:
h_h stuurt je dan zo denk ik weer een pmquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het regime hier beter.
Denk dat ik ook hier blijf. Wordt tenminste nog genote voor bagger in de SC.
En het niveau is hoger.
zomaar een idee hequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof die KLB'ers het niveau in deze SC aan kunnen
Hoi vriend!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Is dit territorium afbakenen?
Ga hier nou niet de SC verzieken peeps. KLB heeft een eigen SC waar je een kliek kan vormen. Da's hier niet gewenst.
Murpquote:
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Ga hier nou niet de SC verzieken peeps. KLB heeft een eigen SC waar je een kliek kan vormen. Da's hier niet gewenst.
Joh, de anale krampstand die jullie inschieten wanneer er een KLBér langskomt is dan ook topvermaak voor hen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ho wacht. Hun vroegen iets aan ons. Wij geven antwoord. Komen ze hier heen als een stel los geslagen gekken.
dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Of je hersenloze gebagger en het niet inzien van verziekend gedrag. Jij mag kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
genote worden voor bagger in een SC. Dat geeft de beperkte vrijheid wel aan in ONZ.
Jawel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof die KLB'ers het niveau in deze SC aan kunnen
Open er een topic overquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
genote worden voor bagger in een SC. Dat geeft de beperkte vrijheid wel aan in ONZ.
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?
We zijn gewoon tot ONZ bekeerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Ja daarom is het nou wel eens leuk geweest en mogen ze weer gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Joh, de anale krampstand die jullie inschieten wanneer er een KLBér langskomt is dan ook topvermaak voor hen.
Omdat deze SC niet met die intentie geopend isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?
En wat als ik in beiden SC's blijf posten? K doe toch niks verkeerd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?
Valt mee. Ik kan hier best leuk meeposten hoor.quote:
het gaat niet om verkeerd doen of niet het gaat om provoceren en uitdagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat als ik in beiden SC's blijf posten? K doe toch niks verkeerd?
Alleen die 5 van jou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
hoeveel TR's zijn er inmiddels al over de ONZ sc?
Er is een verschil tussen meeposten en baggeren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik mag hier toch gewoon meeposten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?
Als je niets verkeerd doet hoef je je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ohw dan bleef mn knopje hangenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen die 5 van jou.
Maar mensen, laten we elkaar lekker met rust laten en naar onze eigen honken gaan. Je mag best meeposten, maar respecteer dan wel de regels en bezoekers.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen meeposten en baggeren.
nee jij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom is het nou wel eens leuk geweest en mogen ze weer gaan.
Ik zei iets verstandigsquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee jij niet
Wat SwJ hierboven zegt
* Huppelmuts gooit allemaal gebroken glas op de bodem van dat zwembadquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.
Ah ok. K dacht even dat je een keuze moest maken tussen 1 van de 2 SC's. Dan blijf k wel gewoon in beiden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Het is maar internetquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.
en als opeens half ONZ in de klb sc gaat doen ze daar wel normaal?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.
ik ben er ook nogquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
maak er een printscreen vanquote:
murpquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef murp het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven! dus ook in de SC
Veel plezier, maar doe normaal.
ik zie een paar users zich niet normaal gedragen, na deze post zal ik wat beter op die personen in deze SC letten en weren uit ONZ
niet lievquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit allemaal gebroken glas op de bodem van dat zwembad
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc. Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.
quote:
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en als opeens half ONZ in de klb sc gaat doen ze daar wel normaal?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.
Als je hier opeens 10 KLBér ziet posten, post gewoon met ze mee. En ja, het moet van beide kanten komen, maar wees eerst gewoon gastvrij.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc. Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?
Ja, daarom juist. Stoer hè, 'rellen' op het internet. Kneus.quote:
Om vervolgens te klagen @ KLB SC?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal vanaf nu normaal meeposten in de ONZ-SC.
En, konden ze het een beetje vinden saampies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens een wc ontstopt van een neger die samen met een nazi een cel deelde![]()
Sena spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.
Als je hier opeens 10 KLBér ziet posten, post gewoon met ze mee. En ja, het moet van beide kanten komen, maar wees eerst gewoon gastvrij.
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Werk jij als schoonmakerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens een wc ontstopt van een neger die samen met een nazi een cel deelde![]()
Schoonmakerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heen te krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc.
Dit is echt een drogreden, vooral op een forum. Het is gewoon gezellig om in meerdere reeksen te posten. Het kan prima.quote:Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?
Wow man, jij maakt nog eens wat mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ze zaten steeds te schelden tegen elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En, konden ze het een beetje vinden saampies?
ik doe alles als ik maar betaald krijgtr en mn broek an mag houdenquote:
Het is wel besmettelijk....quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wordt je nog erger dan die pubers waar je les aan geeft?
veelbelovend beroepquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
Waarom scheld je me nog uit? Doe even normaal aub.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Stoer hè, 'rellen' op het internet. Kneus.
en ik kwam op een paviljoen waar een neger uit zn stekker ging, ook leuk gezichtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow man, jij maakt nog eens wat mee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
en met die post kan wat mij betreft het gebash van beide kanten ophoudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon de regels respecteren die de mods in een ander forum hanteren. De ONZ mods gaan heel anders met jullie, vaste KLB bezoekers om dan ik. Dus ga niet de grens op zitten zoeken, want ik kan niets voor je doen.
Dus als murp of hupt zeggen dat je je gedrag moet aanpassen, dan heb je dat maar te doen. Zo simpel kan het zijn en zo simpel moet het blijven.
rustig aanquote:
ach gewoon beurt wisselenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en met die post kan wat mij betreft het gebash van beide kanten ophouden
wij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb behoefte aan een grappig plaatje.
quote:
flikker eens opquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb behoefte aan een grappig plaatje.
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heenkrijgen?. Versterkt het teamgevoel.
[..]
Dit is echt een drogreden, vooral op een forum. Het is gewoon gezellig om in meerdere reeksen te posten. Het kan prima.
maandag bukt de negerquote:
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.
Het is inderdaad gezellig om in meerdere reeksen te posten. Doe ik ook. Maar ik kom niet met z'n 10en gelijk in een andere SC binnenvallen met: KLB HOOLIGANS etc. Ik neem aan dat jij dat ook niet doet? En dat mensen zich daar aan ergeren. Zo hebben mensen dus al snel een oordeel over iemand klaar. Hun doen het allemaal zelf. Als ze normaal doen dan mogen ze heus wel blijven hoor. Maar helaas kunnen ze dat dus niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
ze zaten steeds te schelden tegen elkaar
[..]
ik doe alles als ik maar betaald krijgtr en mn broek an mag houden
Heb ik nergens gezegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?
ja, dus take it or leave itquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef murp het volgende:
[..]
die neger was iets groter dan die nazi
zoiets ja. Zo luisteren ze ook de ene dag naar 50 cent en de dag erna stevige hardcorequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maandag bukt de neger
dinsdag de nazi
woensdag de neger
donderdag de nazi
vrijdag de neger
zaterdag de nazi
en zondag wordt de handkar uit de schuur getrokken
Hoe meer aandacht jullie eraan besteden, hoe meer redenen jullie hen geven om gewoon hier te blijven klieren. En schakel als het te bont wordt gewoon een mod in en ga niet bekvechten in het topic zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.
Ja, en als ze niet normaal doen moet je dus vooral geen mogelijkheden creëeren voor ze. Negeren en geen aandacht geven werkt het beste.quote:Het is inderdaad gezellig om in meerdere reeksen te posten. Doe ik ook. Maar ik kom niet met z'n 10en gelijk in een andere SC binnenvallen met: KLB HOOLIGANS etc. Ik neem aan dat jij dat ook niet doet? En dat mensen zich daar aan ergeren. Zo hebben mensen dus al snel een oordeel over iemand klaar. Hun doen het allemaal zelf. Als ze normaal doen dan mogen ze heus wel blijven hoor. Maar helaas kunnen ze dat dus niet.
en er zaten geen andere negers in de bakquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef murp het volgende:
[..]
maar die nazi had wel een paar poolse matties
gelukkig wel. ik doe m'n best om gewoon niet te reageren op die trollenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
zie je zo word het langzamerhand al weer wat rustiger
ja ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig wel. ik doe m'n best om gewoon niet te reageren op die trollen
heb al 5 keer m'n quickreply weer leeg gemaakt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, hij was de enigequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en er zaten geen andere negers in de bakHOAX!
huppelmutsquote:
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is. Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Hoe meer aandacht jullie eraan besteden, hoe meer redenen jullie hen geven om gewoon hier te blijven klieren. En schakel als het te bont wordt gewoon een mod in en ga niet bekvechten in het topic zelf.
[..]
Ja, en als ze niet normaal doen moet je dus vooral geen mogelijkheden creëeren voor ze. Negeren en geen aandacht geven werkt het beste.
Maar alaaf, het is maar een forum, weet je.
morgen wordt mn tante 50 (en morgen is het een jaar geleden dat wij de sleutel van ons huisje kregen) en zaterdag viert ze dat. weet ze alleen zelf nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
huppelmuts
ja, goed
1 uurtje les gehad![]()
ben nog even bezig geweest met m'n pa en ma's feestje. die zijn in april 25 jaar getrouwd dus dan moeten we even wat organiseren
en daarvoor dankquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
houd je kop toch eens dicht jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is. Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
dubbelop feest voor jou dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen wordt mn tante 50 (en morgen is het een jaar geleden dat wij de sleutel van ons huisje kregen) en zaterdag viert ze dat. weet ze alleen zelf nog niet![]()
er is wel al een stripper besteld
Wat? Ik ben gewoon met iemand in gesprek hoor.. Gaat allemaal heel netjes..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
houd je kop toch eens dicht jij![]()
gewoon niet op reageren
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dubbelop feest voor jou dusdie tante van jou zal raar opkijken
ow, had ik dat er nog expliciet bij moeten vermelden?quote:
precies Sena is ook n KLB SC fanaatjequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
houd je kop toch eens dicht jij![]()
gewoon niet op reageren
ik vind dit gesprek ook geen probleem. dit is netjes en zonder geflame en getrollquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon met iemand in gesprek hoor.. Gaat allemaal heel netjes..
Doe niet zo blauw..
druk mee bezig dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
we zijn al een maand aan het plannen en regelen joh
ja helaas welquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
wel een mannelijke stripper gok ik? gemiste kans
en vergeet murp nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, had ik dat er nog expliciet bij moeten vermelden?
ik dacht dat de boswachter wel logisch was dat hij er niet bij hoorde
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies Sena is ook n KLB SC fanaatje
nog steeds gezellig hier?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef genakt het volgende:
iemand al nieuw iedee voor TT #8 inplaats zo belabberde die we nu hebben
en OP NUMMER 1quote:
Terwijl je een vriend/man hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja helaas wel
* Huppelmuts ziet toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
Er is altijd wel iemand die hapt. Maor goed, back to slowchat nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is.
Gelukkig maar, zo kan het dus ook.quote:Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
vrouwen zijn gewoon mooierquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja helaas wel
* Huppelmuts ziet toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
precies, al komen ze uit Siberiëquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..
ze denkt dat alleen haar broer (mijn stiefpa), zoon en mijn broer en zus komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
druk mee bezig dus
maar ze houd zelf dus helemaal geen feest?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef genakt het volgende:
onz sc #8 waar Huppelmuts toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
quote:
En hoppa. Stop mensen maar gewoon in een hoekje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies Sena is ook n KLB SC fanaatje
No offense, maar als je dat zou vinden dan is onderstaande smiley nogal misplaatst. Zoals eenieder weet, ben ik een voorstander van correcte verhoudingen tussen ONZ en KLB.quote:
quote:
1) een man kan niet dansenquote:
Sena is Senaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Sena het volgende:
[..]
En hoppa. Stop mensen maar gewoon in een hoekje..
Neen, ik post zowel in ONZ als KLB.
Het_hupt?quote:
dan ken je mij nog niet, ik kan salsaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) een man kan niet dansen
2) een man kan al helemaal niet sensueel doen
3) een naakte man is niet mooi
4)
en ik maar uitleggen aan mn vriend elke keerquote:
Da's goed om te horen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..
Ik ben het totaal met jou eens hoor. Maar je hebt toch een manquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) een man kan niet dansen
2) een man kan al helemaal niet sensueel doen
3) een naakte man is niet mooi
4)
mijn excuus voor de foute postquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Sena het volgende:
[..]
En hoppa. Stop mensen maar gewoon in een hoekje..
Neen, ik post zowel in ONZ als KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |