ja want daar poste hij dat h_h zielig isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
Uh.. nee, ik ben altijd eerlijk en recht door zee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi niet he... Schiet je een bal mooi in de kruising, moet je eerst een halfuur luisteren naar het geklaag over buitenspel, een blinde grensrechter en een partijdige scheids
oeeeeeeeeeeeeh, klikspaan, halve maanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja want daar poste hij dat h_h zielig is
En dan nu zeggen "Ik noemde niemand specifiek", terwijl het duidelijk is dat hij H_h bedoeldequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uh.. nee, ik ben altijd eerlijk en recht door zee.
haha dit zij je over het hupquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
hierboven qoutte je h_h dus ga lekker weg naar je eigen SCquote:
Laster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef genakt het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
jij opende toch n bashtopic over mij?quote:
Ik zij helemaal niets, amigo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef genakt het volgende:
haha dit zij je over het hup
quote:
ONZ is voor bazen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na PM van h_h ben ik tot inkeer gekomen
---
Yeai ONZ ! ONZ is vet ! Yeai !
![]()
Wat gaan we nou krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef dagdag het volgende:
Ja hier kut klb ers, de boel verkutten
of denk je verstand te hebben van voetbal?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het enige doelpunt dat jullie maken is als wij al met 10-0 voorstaan.
Jammer dat zowel ONZ als KLB hun territorium elke keer weer eens zo willen afbakenen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC het was weer leuk hoor. Ga nu maar lekker terug naar jullie eigen hok![]()
.
Wat is het idee van een slowchat als je er niet mag slowchatten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC het was weer leuk hoor. Ga nu maar lekker terug naar jullie eigen hok![]()
.
Ik ga me niet verlagen tot het niveau van KLBquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef genakt het volgende:
eigenlijk mogen wij nu ook terug bashen![]()
of krijg ik dan ook user notes ?
KLB-SC is bagger in z'n puurste vorm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is het idee van een slowchat als je er niet mag slowchatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |