Hoe meer aandacht jullie eraan besteden, hoe meer redenen jullie hen geven om gewoon hier te blijven klieren. En schakel als het te bont wordt gewoon een mod in en ga niet bekvechten in het topic zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.
Ja, en als ze niet normaal doen moet je dus vooral geen mogelijkheden creëeren voor ze. Negeren en geen aandacht geven werkt het beste.quote:Het is inderdaad gezellig om in meerdere reeksen te posten. Doe ik ook. Maar ik kom niet met z'n 10en gelijk in een andere SC binnenvallen met: KLB HOOLIGANS etc. Ik neem aan dat jij dat ook niet doet? En dat mensen zich daar aan ergeren. Zo hebben mensen dus al snel een oordeel over iemand klaar. Hun doen het allemaal zelf. Als ze normaal doen dan mogen ze heus wel blijven hoor. Maar helaas kunnen ze dat dus niet.
en er zaten geen andere negers in de bakquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef murp het volgende:
[..]
maar die nazi had wel een paar poolse matties
gelukkig wel. ik doe m'n best om gewoon niet te reageren op die trollenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
zie je zo word het langzamerhand al weer wat rustiger
ja ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig wel. ik doe m'n best om gewoon niet te reageren op die trollen
heb al 5 keer m'n quickreply weer leeg gemaakt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, hij was de enigequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en er zaten geen andere negers in de bakHOAX!
huppelmutsquote:
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is. Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Hoe meer aandacht jullie eraan besteden, hoe meer redenen jullie hen geven om gewoon hier te blijven klieren. En schakel als het te bont wordt gewoon een mod in en ga niet bekvechten in het topic zelf.
[..]
Ja, en als ze niet normaal doen moet je dus vooral geen mogelijkheden creëeren voor ze. Negeren en geen aandacht geven werkt het beste.
Maar alaaf, het is maar een forum, weet je.
morgen wordt mn tante 50 (en morgen is het een jaar geleden dat wij de sleutel van ons huisje kregen) en zaterdag viert ze dat. weet ze alleen zelf nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
huppelmuts
ja, goed
1 uurtje les gehad![]()
ben nog even bezig geweest met m'n pa en ma's feestje. die zijn in april 25 jaar getrouwd dus dan moeten we even wat organiseren
en daarvoor dankquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
houd je kop toch eens dicht jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is. Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
dubbelop feest voor jou dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen wordt mn tante 50 (en morgen is het een jaar geleden dat wij de sleutel van ons huisje kregen) en zaterdag viert ze dat. weet ze alleen zelf nog niet![]()
er is wel al een stripper besteld
Wat? Ik ben gewoon met iemand in gesprek hoor.. Gaat allemaal heel netjes..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
houd je kop toch eens dicht jij![]()
gewoon niet op reageren
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dubbelop feest voor jou dusdie tante van jou zal raar opkijken
ow, had ik dat er nog expliciet bij moeten vermelden?quote:
precies Sena is ook n KLB SC fanaatjequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
houd je kop toch eens dicht jij![]()
gewoon niet op reageren
ik vind dit gesprek ook geen probleem. dit is netjes en zonder geflame en getrollquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon met iemand in gesprek hoor.. Gaat allemaal heel netjes..
Doe niet zo blauw..
druk mee bezig dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
we zijn al een maand aan het plannen en regelen joh
ja helaas welquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
wel een mannelijke stripper gok ik? gemiste kans
en vergeet murp nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, had ik dat er nog expliciet bij moeten vermelden?
ik dacht dat de boswachter wel logisch was dat hij er niet bij hoorde
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies Sena is ook n KLB SC fanaatje
nog steeds gezellig hier?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef genakt het volgende:
iemand al nieuw iedee voor TT #8 inplaats zo belabberde die we nu hebben
en OP NUMMER 1quote:
Terwijl je een vriend/man hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja helaas wel
* Huppelmuts ziet toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
Er is altijd wel iemand die hapt. Maor goed, back to slowchat nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh voor hun maakt het echt niet uit dat je niet op ze reageert hoor. Dan gaan ze alleen maar door en aan hun andere 'vriendjes' laten zien hoe stoer het wel niet is.
Gelukkig maar, zo kan het dus ook.quote:Maar de modjes van KLB en ONZ hebben goed ingegrepen en nou is het weer wat rustiger.
vrouwen zijn gewoon mooierquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja helaas wel
* Huppelmuts ziet toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
precies, al komen ze uit Siberiëquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..
ze denkt dat alleen haar broer (mijn stiefpa), zoon en mijn broer en zus komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
druk mee bezig dus
maar ze houd zelf dus helemaal geen feest?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef genakt het volgende:
onz sc #8 waar Huppelmuts toch liever vrouwelijk schoon uit de kleren gaan
quote:
En hoppa. Stop mensen maar gewoon in een hoekje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies Sena is ook n KLB SC fanaatje
No offense, maar als je dat zou vinden dan is onderstaande smiley nogal misplaatst. Zoals eenieder weet, ben ik een voorstander van correcte verhoudingen tussen ONZ en KLB.quote:
quote:
1) een man kan niet dansenquote:
Sena is Senaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Sena het volgende:
[..]
En hoppa. Stop mensen maar gewoon in een hoekje..
Neen, ik post zowel in ONZ als KLB.
Het_hupt?quote:
dan ken je mij nog niet, ik kan salsaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) een man kan niet dansen
2) een man kan al helemaal niet sensueel doen
3) een naakte man is niet mooi
4)
en ik maar uitleggen aan mn vriend elke keerquote:
Da's goed om te horen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet of Sena in KLB post. Maar als iemand hier gewoon netjes binnekomt dan wil ik er gerust een goed gesprek mee hebben hoor. Het is niet zo dat ik met niemand van KLB wil praten. Als ze maar normaal doen..
Ik ben het totaal met jou eens hoor. Maar je hebt toch een manquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) een man kan niet dansen
2) een man kan al helemaal niet sensueel doen
3) een naakte man is niet mooi
4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |