quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef genakt het volgende:
voeg mij maar toe aan dat lijstjeheb van de week me kaartje gehaald
quote:GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
heb ik al gedaanquote:
er was wel de dürüm dönner maar geen broodjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:14 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij was er toen wel kebab toch? Ergens naast die Asia tent volgens mij.
Zal het eens aan mijn broertje vragen, die is een kebab freak en toen ook op Lowlands.
vorig jaar had ik wel kebab maar dan is zo'n goedkope wrap ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef Hpzone het volgende:
Oh, en van mij mogen ze wel broodje kebab gaan verkopen.Laatste (en enige) keer dat ik er was (2007) waren er alleen durums en smerige falavel. En die vind ik bah.
dürüm heet dat. Inderdaad niet zo lekker als een broodjequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef genakt het volgende:
[..]
vorig jaar had ik wel kebab maar dan is zo'n goedkope wrap ofzo
Ik wil, ik wil, ik wil.quote:
Vond het wel lekker. Dat is ongeveer mijn dieet geweest afgelopen jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef genakt het volgende:
[..]
vorig jaar had ik wel kebab maar dan is zo'n goedkope wrap ofzo
Klik maar op de link in de OP.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef alkaholic63 het volgende:
Waar is dat stukje tekst over HET lowlands gevoel? Herken het namelijk wel een beetje en deed me meteen verlangen naar augustus :-)
Ow, staat het wel in de OP... Heb ik overheen gelezen... Snel terug zoeken...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klik maar op de link in de OP.
Uurtje of 4 - 5 's nachts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Micson het volgende:
Hoelaat is alles eigelijk afgelopen 's avonds?> want op Pinkpop is het altijd al vroeg over en sluiten..
hurricane is best tof. Ik ben er vorig jaar geweest en waarschijnlijk ga ik dit jaar weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil, ik wil.
Dit jaar waarschijnlijk Hurricane ipv Pinkpop. Sowieso dit jaar wat minder naar festivals. Maar had niet zo'n *&^&%^& programma verwacht van Pinkpop. Nu word het Hurricane, Bospop en Lowlands. Ik heb zin in de zomer!
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!quote:
En op de camping zijn er zat dingen te verzinnen naast slapen, hoewel dat op pinkpop neem ik aan ook zal gelden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!
Behalve dat het nu de Duracel-tent heet en dat íe niet 24u/dag open isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!
Nolsquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef super-muffin het volgende:
Maar wat ik nog het allerliefst terug zou zien is:
Everzwijnhammetjes![]()
Pinkpop is 3 dagen festival, Lowlands is een festival van 3 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Micson het volgende:
Hoelaat is alles eigelijk afgelopen 's avonds?> want op Pinkpop is het altijd al vroeg over en sluiten..
Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:32 schreef Agiath het volgende:
tvp, gister kaartje gekocht
150 eurosinds wanneer is dat?
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht waren
en hoeveel jaar geleden was dat ??quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120
Lekkerquote:
Stemmen in mijn hoofd!quote:
quote:
quote:Ze dansen met zichzelf
Ze zijn zo zelfvoldaan
De stemmen om mij heen
Ze praten door elkaar
De stemmen om mij heen
Ze dringen tot mij door
Maar het lijkt alsof ik alles
Wazig zie en half hoor
Ze praten over iets
Wat ik niet begrijp
En de afstand komt
Steeds dichterbij
Waar is het stil
Waar moet ik heen
Ik ben hier
Ik ben nu
In een andere tijd
Ik ben alleen
Maar ik ben niet alleen alleen
De mensen om mij heen
Ze kijken mij aan
Ze vragen zich af
Waarom ik stil blijf staan
Maar ik sta niet stil
Beweeg alleen maar traag
Morgen is morgen
Vandaag is vandaag
De stemmen om mij heen
Ze klinken zo koud
Het lijkt alsof het ene woord
Het ander niet vertrouwd
Ik hoor ze in de verte
Meegaan met de tijd
En de afstand komt
Steeds dichterbij
Waar is het stil?
Waar kan ik heen?
Ik ben hier
Ik ben nu
In een andere tijd
Ik ben alleen
Maar ik ben niet alleen alleen
quote:
Gelukkig zijn er genoeg andere middelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef Hpzone het volgende:
Hehe, maakt het ook uitJammer is alleen dat ik Lowlands voornamelijk nuchter meemaak. Vind dat bier niet te zuipen, dus drink alleen eigen voorraadjes bij het tentje.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef couleurs het volgende:
Jeej, heb kaartje![]()
Alleen heb geen idee hoe ik mezelf in dat lijstje moet zetten
Doe geen drugs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg andere middelen
Patrickquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Christiaan het volgende:
Een, denk ik, zekerheidje: Patrick Watson. Nieuwe album komt in mei, tour start eind april. Briljante band.
Pendulum was zeker gek !!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Byte_Me het volgende:
pendulum, mijn persoonlijke hoogtepunt op lowlands 2008, staat op pinkpop (al weet ik niet zeker of het weer live zal zijn)!
Moet je morge naar Masters of Hardcore gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
HAKKKKKKKKKKKKUHHHHHHHHHHHHHHHH [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][
Helaas, 9 keer per week trainen. Dus geen festivalletjes, concerten of andere dingen voor mij tot 5 Juliquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Moet je morge naar Masters of Hardcore gaan
Zonde, MoH: Design the Future schijnt het grootste Hardcore evenement van de wereld te wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Helaas, 9 keer per week trainen. Dus geen festivalletjes, concerten of andere dingen voor mij tot 5 Juli
Ik hoop dat hij dan op Lowlands is, dan is het bijna zeker dat hij ook op V is, en daar ga ik heenquote:
Vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef julian6 het volgende:
Wat hoor ik, komt PROMO?
dan ga ik overwegen om te gaan
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef julian6 het volgende:
Ja, maar dit jaar? Komt er een Hardcore DJ?
Ieder z'n ding natuurlijk.quote:
Ik kan geen mooiste uur bedenken, te veel hoogtepunten. Maar Erol Alkan was zeker een epische afsluiter. Doorweekt, koud en moe en toch nog energie vinden om tot 6 uur 's ochtends te dansenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk.
Zo was mijn mooiste uur tijdens Deadmau5.
Dat kan ik me heel goed voorstellen als ik de liveset beluisterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik kan me geen Lowlands zonder hardcore DJ voorstellen! Promo was echt het mooiste uurtje van heel lowlands vorig jaar!
Waar kan ik die liveset vinden? Al gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen als ik de liveset beluistergewoon een perfecte tracklist!
Lady Gaga, kom op manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens een goed idee voor Lowlands, een soort vrouwenmiddagje in de Bravo (ofzo), met Lilly Allen, Lady Gagaen Ladyhawke
. Een soort 3L's maar dan anders
.
Ai ik ben gelijk niet meer welkom als ik van een andere muzieksoort houd dan Arctic monkeys en Rage against the machine?quote:
Ja dat probeer ik die kortzichtige indie fans ook altijd te vertellen maar er heerst blijkbaar een soort idee over hardcorequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach er zijn ook normale mensen die meerdere muzieksoorten kunnen waarderen in plaats van alleen indie. Promo had sowieso een grotere tent kunnen vullen want de x-ray was voller dan vol. Dus er is genoeg animo voor wat dikke hardcore op lowlands
Aah please, gewoon 1 foute act als Lady Gaga moet toch kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef conobram het volgende:
[..]
Lady Gaga, kom op manen Ladyhawke is ook zo saai als wat.
Dan kunnen we beter voor Gewoon Rutger gaan:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:33 schreef febster het volgende:
[..]
Aah please, gewoon 1 foute act als Lady Gaga moet toch kunnen?
Dat zou ik ook wel prima vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens een goed idee voor Lowlands, een soort vrouwenmiddagje in de Bravo (ofzo), met Lilly Allen, Lady Gagaen Ladyhawke
. Een soort 3L's maar dan anders
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |