Uurtje of 4 - 5 's nachts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Micson het volgende:
Hoelaat is alles eigelijk afgelopen 's avonds?> want op Pinkpop is het altijd al vroeg over en sluiten..
hurricane is best tof. Ik ben er vorig jaar geweest en waarschijnlijk ga ik dit jaar weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil, ik wil.
Dit jaar waarschijnlijk Hurricane ipv Pinkpop. Sowieso dit jaar wat minder naar festivals. Maar had niet zo'n *&^&%^& programma verwacht van Pinkpop. Nu word het Hurricane, Bospop en Lowlands. Ik heb zin in de zomer!
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!quote:
En op de camping zijn er zat dingen te verzinnen naast slapen, hoewel dat op pinkpop neem ik aan ook zal gelden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!
Behalve dat het nu de Duracel-tent heet en dat íe niet 24u/dag open isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En dan is er natuurlijk nog de 24-uurs tent. Lowlands slaapt nooit!
Nolsquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef super-muffin het volgende:
Maar wat ik nog het allerliefst terug zou zien is:
Everzwijnhammetjes![]()
Pinkpop is 3 dagen festival, Lowlands is een festival van 3 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Micson het volgende:
Hoelaat is alles eigelijk afgelopen 's avonds?> want op Pinkpop is het altijd al vroeg over en sluiten..
Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:32 schreef Agiath het volgende:
tvp, gister kaartje gekocht
150 eurosinds wanneer is dat?
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht waren
en hoeveel jaar geleden was dat ??quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |