Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:32 schreef Agiath het volgende:
tvp, gister kaartje gekocht
150 eurosinds wanneer is dat?
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Sinds de vroege vogel kaarten binnen een week uitverkocht waren
en hoeveel jaar geleden was dat ??quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar de laatste keer dat ik ging was het nog 120
Lekkerquote:
Stemmen in mijn hoofd!quote:
quote:
quote:Ze dansen met zichzelf
Ze zijn zo zelfvoldaan
De stemmen om mij heen
Ze praten door elkaar
De stemmen om mij heen
Ze dringen tot mij door
Maar het lijkt alsof ik alles
Wazig zie en half hoor
Ze praten over iets
Wat ik niet begrijp
En de afstand komt
Steeds dichterbij
Waar is het stil
Waar moet ik heen
Ik ben hier
Ik ben nu
In een andere tijd
Ik ben alleen
Maar ik ben niet alleen alleen
De mensen om mij heen
Ze kijken mij aan
Ze vragen zich af
Waarom ik stil blijf staan
Maar ik sta niet stil
Beweeg alleen maar traag
Morgen is morgen
Vandaag is vandaag
De stemmen om mij heen
Ze klinken zo koud
Het lijkt alsof het ene woord
Het ander niet vertrouwd
Ik hoor ze in de verte
Meegaan met de tijd
En de afstand komt
Steeds dichterbij
Waar is het stil?
Waar kan ik heen?
Ik ben hier
Ik ben nu
In een andere tijd
Ik ben alleen
Maar ik ben niet alleen alleen
quote:
Gelukkig zijn er genoeg andere middelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef Hpzone het volgende:
Hehe, maakt het ook uitJammer is alleen dat ik Lowlands voornamelijk nuchter meemaak. Vind dat bier niet te zuipen, dus drink alleen eigen voorraadjes bij het tentje.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef couleurs het volgende:
Jeej, heb kaartje![]()
Alleen heb geen idee hoe ik mezelf in dat lijstje moet zetten
Doe geen drugs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg andere middelen
Patrickquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef Christiaan het volgende:
Een, denk ik, zekerheidje: Patrick Watson. Nieuwe album komt in mei, tour start eind april. Briljante band.
Pendulum was zeker gek !!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Byte_Me het volgende:
pendulum, mijn persoonlijke hoogtepunt op lowlands 2008, staat op pinkpop (al weet ik niet zeker of het weer live zal zijn)!
Moet je morge naar Masters of Hardcore gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
HAKKKKKKKKKKKKUHHHHHHHHHHHHHHHH [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][
Helaas, 9 keer per week trainen. Dus geen festivalletjes, concerten of andere dingen voor mij tot 5 Juliquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Moet je morge naar Masters of Hardcore gaan
Zonde, MoH: Design the Future schijnt het grootste Hardcore evenement van de wereld te wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Helaas, 9 keer per week trainen. Dus geen festivalletjes, concerten of andere dingen voor mij tot 5 Juli
Ik hoop dat hij dan op Lowlands is, dan is het bijna zeker dat hij ook op V is, en daar ga ik heenquote:
Vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef julian6 het volgende:
Wat hoor ik, komt PROMO?
dan ga ik overwegen om te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |