quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef julian6 het volgende:
Ja, maar dit jaar? Komt er een Hardcore DJ?
Ieder z'n ding natuurlijk.quote:
Ik kan geen mooiste uur bedenken, te veel hoogtepunten. Maar Erol Alkan was zeker een epische afsluiter. Doorweekt, koud en moe en toch nog energie vinden om tot 6 uur 's ochtends te dansenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk.
Zo was mijn mooiste uur tijdens Deadmau5.
Dat kan ik me heel goed voorstellen als ik de liveset beluisterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik kan me geen Lowlands zonder hardcore DJ voorstellen! Promo was echt het mooiste uurtje van heel lowlands vorig jaar!
Waar kan ik die liveset vinden? Al gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen als ik de liveset beluistergewoon een perfecte tracklist!
Lady Gaga, kom op manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens een goed idee voor Lowlands, een soort vrouwenmiddagje in de Bravo (ofzo), met Lilly Allen, Lady Gagaen Ladyhawke
. Een soort 3L's maar dan anders
.
Ai ik ben gelijk niet meer welkom als ik van een andere muzieksoort houd dan Arctic monkeys en Rage against the machine?quote:
Ja dat probeer ik die kortzichtige indie fans ook altijd te vertellen maar er heerst blijkbaar een soort idee over hardcorequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach er zijn ook normale mensen die meerdere muzieksoorten kunnen waarderen in plaats van alleen indie. Promo had sowieso een grotere tent kunnen vullen want de x-ray was voller dan vol. Dus er is genoeg animo voor wat dikke hardcore op lowlands
Aah please, gewoon 1 foute act als Lady Gaga moet toch kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef conobram het volgende:
[..]
Lady Gaga, kom op manen Ladyhawke is ook zo saai als wat.
Dan kunnen we beter voor Gewoon Rutger gaan:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:33 schreef febster het volgende:
[..]
Aah please, gewoon 1 foute act als Lady Gaga moet toch kunnen?
Dat zou ik ook wel prima vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens een goed idee voor Lowlands, een soort vrouwenmiddagje in de Bravo (ofzo), met Lilly Allen, Lady Gagaen Ladyhawke
. Een soort 3L's maar dan anders
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |