Ach ja, ik zag dat er in het ATP Topic nu al wat nieuws was over Indian Wells (de bracket). Dus ik dacht laat ik hem maar vast openen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Beetje zinloos om het topic nu al te openen dan, als de OP er toch nog niet is.
De OP is wederom mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef TheGeneral het volgende:
En nu moet ik wel de OP maken, anders stel ik het steeds uit
Dinsdag wordt de draw bekend. Maar ik weet niet hoe laat, dus door het tijdsverschil kan dat best in de nacht van dinsdag op woensdag gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie OP, zoals altijd.Wanneer is de draw bekend?
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er zin in, heel de avond tennis kijken.
dat is de plaatsing per 19/1 2009 zoals het erboven staatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bnpparibasopen.org/3/players/default.asp
Wrom is Roddick als 9e geplaatst ?
Ah !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is de plaatsing per 19/1 2009 zoals het erboven staat
bij vrouwen staat jankovic ook als 1e, terwijl in schema inmiddels safina op 1 staat
hm in dit speelschema staat ie toch echt 7e geplaatstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bnpparibasopen.org/3/players/default.asp
Wrom is Roddick als 9e geplaatst ?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef danusz1986 het volgende:
K heb alvast zo tennisverslaafd als k ben een voorspelling gedaan voor het hele toernooi.
Halve
Roddick
Federer
Finale
Federer
Murray
Ik vind het niet zo heel overzichtelijk wat je hebt gedaan. Bij kwartfinale staan vier spelers en dan met je naar boven scrollen om de andere vier te zien. Bij halve finale staan er twee en dan moet je naar boven scrollen om de andere twee te zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef danusz1986 het volgende:
K heb alvast zo tennisverslaafd als k ben een voorspelling gedaan voor het hele toernooi.
[...]
Winaar: Jawel ROGER FEDERER
Mits Murray niet fit is. Dan schuift Tsonga door naar de finale!
K lijk wel gek en dat ben ik ook. K wil kijken hoeveel k er uiteindelijk op de juiste plaats heb staan.
En jawel k denk dat echt dat Nalbandian Nadal kan pakken.
Nadelig voor Federer. Die zit liever bij Djokovic lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef TheGeneral het volgende:
Oh ja. Murray zit bij Federer en Nadal bij Djokovic.. En niet andersom zoals ik eerder zei...
Misschien nu niet. Murray heeft ook een paar weken niet gespeeld en is nog herstellende van een ziekte. Lijkt mij dus niet topfit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadelig voor Federer. Die zit liever bij Djokovic lijkt me.
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien nu niet. Murray heeft ook een paar weken niet gespeeld en is nog herstellende van een ziekte. Lijkt mij dus niet topfit.
Gasquetquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij krijgen we een heel verrassende winnaar.....geen top 4 speler in ieder geval...Gasquet ofzo, zo'n persoon waarvan je het niet verwacht
Murray en Murray wmb.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef sven2345 het volgende:
Wie denk ik dat wint: Murray
Wie hoop ik dat wint: Nadal
Tsonga of Stippelnek ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij krijgen we een heel verrassende winnaar.....geen top 4 speler in ieder geval...Gasquet ofzo, zo'n persoon waarvan je het niet verwacht
Nalbyquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Die was al eerder genoemd inderdaad - vorig jaar is er toch wel eens iemand van hier best ver meegekomen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Grappige game op ATP TOUR voor de liefhebber
http://challenge.atpworldtour.com/
Vector heeft eens hoog meegedraaid tijdens een toernooi volgens mij, XL stond aan het begin aardig hoog in de algemene rangschikking dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die was al eerder genoemd inderdaad - vorig jaar is er toch wel eens iemand van hier best ver meegekomen?
Hij is wel gepromoveerd hoor.quote:
quote:
Je moet gelijk het hele toernooi voorspellen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit het moet ik het hele toernooi vooruit voorspellen, weet iemand dat ?
Of kan ik gewoon de eerste ronde meepakken en dan de 2e etc.
Ik ga principieel nooit juichen voor Koellerer. Ik vind het een klootzak, een idioot en een strontmongoolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:41 schreef erkel het volgende:
Koellerer slaat Zverev eruit.
Koellerer gaat lekker op de ATP
Volgens de Sport1-gids beginnen ze vanavond al met het uitzenden van het herentoerooi (19.00 uur). Waar heb jij gevonden dat ze pas morgen beginnen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:41 schreef Ambrosius het volgende:
- Vanaf vanavond 19.00 vanaf 3 banen streams via Betfair
- Vanaf morgenavond 0.00 ook via Sport 1 het mannentoernooi
- Vanaf maandagavond 19.00 via Eurosport het vrouwentoernooi
Op de site van Sport 1quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens de Sport1-gids beginnen ze vanavond al met het uitzenden van het herentoerooi (19.00 uur). Waar heb jij gevonden dat ze pas morgen beginnen?
Ze beginnen volgens mij gewoon om 19:00quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:49 schreef Wopper1 het volgende:
Ik vind die Sport1.nl online-gids trouwens echt waardeloos geworden.
Van de week zag ik een trailer op sport1 en daar werd gezegd dat ze zaterdagavond beginnen, maar online staat nu ook pas morgen 0:00 uur.
Ach elke sporttak heeft een enfant terrible nodig. Als tegenstander lijkt het mij bijzonder matig om tegen hem te spelen, maar als toeschouwer is het juist bijzonder vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga principieel nooit juichen voor Koellerer. Ik vind het een klootzak, een idioot en een strontmongool
Bad boys als Safin vind ik fantastisch, Koellerer mist gewoon hersens
Ik zou het waarderen als ook jij nooit meer voor deze pisvlek juicht, dankjewel
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Ach elke sporttak heeft een enfant terrible nodig. Als tegenstander lijkt het mij bijzonder matig om tegen hem te spelen, maar als toeschouwer is het juist bijzonder vermakelijk.
En ik juich voor wie ik wil natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.
Je kan het imo gewoon niet maken om ballenkinderen recht in hun gezicht uit te schelden, het publiek om je heen te trakteren op totaal disrespect, je tegenstander zo ontzettend treiteren en sarren dat het geen psychologische oorlogsvoering meer is maar psychopatische oorlogsvoering. Enfant terribles zoeken bewust de lijn op en gaan daar wel eens overheen. Koellerer is zover over de lijn heen dat hij em niet eens meer kan zien
Je mag ervoor juichen, maar dat zegt ook genoeg over jezelf denk ik
Safin noem ik nog niet eens een enfant terrible, dat is alleen wat emotie op de baan. Het is gewoon een feit dat personen zoals Koellerer mensen naar de tribunes trekken en kijkers aan zich bindt. Wat eigenlijk alleen maar positief is voor het tennis en als hij te ver gaat dan wordt ie wel gediskwalificeerd. Helemaal op de ATP-tour.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.
Je kan het imo gewoon niet maken om ballenkinderen recht in hun gezicht uit te schelden, het publiek om je heen te trakteren op totaal disrespect, je tegenstander zo ontzettend treiteren en sarren dat het geen psychologische oorlogsvoering meer is maar psychopatische oorlogsvoering. Enfant terribles zoeken bewust de lijn op en gaan daar wel eens overheen. Koellerer is zover over de lijn heen dat hij em niet eens meer kan zien
Je mag ervoor juichen, maar dat zegt ook genoeg over jezelf denk ik
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Davyfixko er niet bij ? WTF.
Blessure of gokschulden ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko heeft zich trouwens teruggetrokken voor degene die het nog niet wisten. Nog steeds last van zijn hiel blessure.
zie paar posts boven jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Davyfixko er niet bij ? WTF.
Blessure of gokschulden ?
Leuke Nalbandiansmiley.quote:
En ik zat nog te twijfelen om Zverev te kiezen in de XL-gamequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:41 schreef erkel het volgende:
Koellerer slaat Zverev eruit.
Koellerer gaat lekker op de ATP
Mensen als Koellerer positief voor tennisquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Safin noem ik nog niet eens een enfant terrible, dat is alleen wat emotie op de baan. Het is gewoon een feit dat personen zoals Koellerer mensen naar de tribunes trekken en kijkers aan zich bindt. Wat eigenlijk alleen maar positief is voor het tennis en als hij te ver gaat dan wordt ie wel gediskwalificeerd. Helemaal op de ATP-tour.
Ik blijf het vreemd vinden. Herinner mij wel dat ze vorig jaar ook de 1e rondes oversloegen, maar de geplaatste spelers waren gewoon alle dagen te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik keek net op Sport1-'teletekst' en daar kom ik ook geen tennis tegen voor vandaag.Blijkbaar begint het dus morgen. Nja, in elk geval is het dan op Betfair en misschien nog op www.atdhe.com. Wil Federer eigenlijk wel even zien maar ik moet morgen ook vroeg op.
Dus ook in de eerste ronde bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden. Herinner mij wel dat ze vorig jaar ook de 1e rondes oversloegen, maar de geplaatste spelers waren gewoon alle dagen te zien.
Geplaatste spelers hebben een byequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus ook in de eerste ronde bedoel je?
quote:
En dus wel gewoon op Sport 1 (4e kanaal).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
Murray en Montanes aan het opwarmen. Te zien op Betfair.
Handig doen ze dat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dus wel gewoon op Sport 1 (4e kanaal).
Ja, dat maakt het lastig, misschien even snel een mailtje sturen of ze dat duidelijk kunnen maken? Ik verwacht het trouwens gewoon op het eerste kanaal na afloop van de laatste voetbalwedstrijd (rond 23.50).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Handig doen ze dat.Nu zou ik vannacht Federer wel willen opnemen maar voor hetzelfde geld switchen ze op enig moment naar een van de andere Sport1-kanalen.
Ja, ik zal even kijken. Sowieso snap ik de logica niet om dan te switchen naar een ander kanaal. Dan is het misschien wat 'prominenter' te zien (op het hoofdkanaal) maar voor iedereen die het wil opnemen is het een drama.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het lastig, misschien even snel een mailtje sturen of ze dat duidelijk kunnen maken? Ik verwacht het trouwens gewoon op het eerste kanaal na afloop van de laatste voetbalwedstrijd (rond 23.50).
Volgens mij heb je een grote kans dat ze op kanaal 4 blijven en misschien nog extra uitzenden op het hoofdkanaal (al geeft de gids daar NBA live aan).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het lastig, misschien even snel een mailtje sturen of ze dat duidelijk kunnen maken? Ik verwacht het trouwens gewoon op het eerste kanaal na afloop van de laatste voetbalwedstrijd (rond 23.50).
Volgens mij begint het al rond 23.30, dus denk ik dat wel even inschakel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaan er hier vanavond/vannacht naar Federer kijken? Ben ik wel benieuwd naar. Als jullie gaan kijken ga ik denk ik ook kijken. Anders ga ik slapen.
Niet geheel verrassend, de twee games daarvoor had Darcis al een paar breakkansen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:07 schreef Szura het volgende:
Cilic serveert voor de set maar wordt gebroken
Ik pak 'm ook nog even meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaan er hier vanavond/vannacht naar Federer kijken? Ben ik wel benieuwd naar. Als jullie gaan kijken ga ik denk ik ook kijken. Anders ga ik slapen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Steve!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij begint het al rond 23.30, dus denk ik dat wel even inschakel.
quote:
quote:
En ik maar denken dat ik geen vrienden heb. 'k Zit hier gewoon te huilen achter mijn pc. Echt fantastisch dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:12 schreef stefan92 het volgende:
Ik ga ook Federer kijken, maar dan zit ik niet achter de pc.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik maar denken dat ik geen vrienden heb. 'k Zit hier gewoon te huilen achter mijn pc. Echt fantastisch dit.![]()
Nee, was maar een geintje joh.quote:
en het regent minibreaks bij Darcis-Cilicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef Wopper1 het volgende:
Breakfestival bij Kohlschreiber - Patience. *3-3, 4 breaks al.
Ik denk 7-5 6-1 Dementieva.quote:
oh maar ik had t over Cilicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk 7-5 6-1 Dementieva.
Patience en Darcis kunnen voor een goede slachting zorgen in de XL-game.
Ok, aparte stand dan die 4-6quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
oh maar ik had t over Cilic.
vrouwenpartijen waag ik me niet aan
woeps vergissing jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, aparte stand dan die 4-6.
Inmiddels al wel 3-0* voor Cilic.
kan nog steedsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
woeps vergissing ja.
6-7 6-0 6-0 bedoel ik. Du hast Recht
Yep, court 4 + 5 liggen plat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
kan nog steeds![]()
hoelang duurt die game bij Mathieu wel niet zeg
of ligt dat scoreboard alweer te kutten
knap ja want in die game van 3-1 stond ie 0-40 achterquote:
ik krijg zelfs dit: Forbiddenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Bij mij doet www.atdhe.com het niet. Het scherpmje blijft zwart. Werkt hij bij jullie wel?
Irritant zeg. En ik ben niet thuis, dus Sport1 zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef stefan92 het volgende:
[..]
ik krijg zelfs dit: Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.0.54 Server at www.atdhe.com Port 80
edit: ooh het is natuurlijk .net, ff testen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef stefan92 het volgende:
Bij mij doet zeg maar de ''hoofdstream'' het niet, maar als je op de stream van een wedstrijd klikt, bijv. Darcis - Cilic, dan doet hij het wel.
Wat slecht zeg. Duurt dan nog wel even voordat onze vriend Federer de baan op komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
En dan ook nog de tie-break verliezen,Dementieva, 36% van de punten op eigen service gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
PHM, wat een held. Meteen 0-2* achter in de derde.
[...]
Dat zijn de echte fansquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt dus een derde set bij Dementieva. En dan nog Ivanovic en dan pas Federer. Wordt nachtwerk. Jullie vriend Federer-fan gaat zo slapen, maar hij wordt toch wel een aantal keer per nacht wakker en als dat gebeurt, gaat hij even kijken hoe het met Federer gaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Beetje offtopic, maar ik heb vandaag trouwens een tweede parkiet gekocht (hij heeft nog geen naam omdat ik eerst wil kijken of hij het een beetje kan vinden met mijn parkiet Noddie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt dus een derde set bij Dementieva. En dan nog Ivanovic en dan pas Federer. Wordt nachtwerk. Jullie vriend Federer-fan gaat zo slapen, maar hij wordt toch wel een aantal keer per nacht wakker en als dat gebeurt, gaat hij even kijken hoe het met Federer gaat.
Moet wel toch? Volgens mij zijn er camera's op de eerste 3 banen, op de andere 2 zijn vrouwenpartijen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.
Kan ook best een aardige wedstrijd worden.
Inderdaad, blind rammen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.
Kan ook best een aardige wedstrijd worden.
Nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kohlschreiber verloren?
Jup, Kohli heeft in 3 gewonnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Kohl gewonnen dus Ambi? Zit id cafe.
Soderling stond zelfs een break voor met kansen op een dubbele break.quote:
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/hquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Soders..wakker worden dude..je speelt tegen iemand die alleen maar ballen terug kan brengen
Dit keer was het niet echt door het oog van de naald, na de eerste set verloren te hebben zijn ze nooit meer in de problemen geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
Ik zat vandaag vrij safe met Robredo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een verhaal over een parkiet in een tennistopic, en dat dan een beetje off-topic noemen
Als ik het aantal DF over de diverse banen bekijk dan waait het aardig..en dan gaat het mis bij Sodersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/h
Hij was voor de Australian Open ook al erg goed...ben benieuwd. In potentie een superspeler, ook om naar te kijken, met zijn aanvallende spelquote:Op zondag 15 maart 2009 00:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af hoe Verdasco gaat spelen. Heeft hij dat niveau nog van de Australian Open of was dat eenmalig?
Misschien nu nog te vroeg om te zeggen aangezien dit pas weer zijn 1e partij is sinds de AO.
Het zal godverdomme een keer nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik twijfelde serieus nog toen ik 'm koos, maar meteen de gedachte dat hij eigenlijk niet kon verliezen van zo'n gozert.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het zal godverdomme een keer nietAltijd hetzelfde met die kneuzenkermis van dat spel
Kutzweed
Als je in Dubai traint/in de zon ligt dan wordt je snel bruin denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
Federer lijkt erg bruin moet ik zeggen, zou hij veel getraind hebben (of in de zon gelegen)?
Ancic geeft bij 3-3 in de eerste set op.,
Bahquote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef wimderon het volgende:
Karlo de volgende tegenstander van Federer (of Gicquel)
In de eerste paar rondes geen probleem lijkt me, deze gasten wint 'ie op anderhalf been van, welk soort spel hij ook speelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Fed is maar aan het experimenteren dan tennissen de laatste tijd..dan neemt hij de ballen weer een weekje extreem vroeg, dan gaat hij ineens weer harder slaan...
Volop eyecandy dusquote:Op zondag 15 maart 2009 02:35 schreef wimderon het volgende:
Kuznetsova/Mauresmo staan met elkaar te dubbelen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een verhaal over een parkiet in een tennistopic, en dat dan een beetje off-topic noemen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het in overweging nemen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mooi als hij dan straks in een interview zegt "Ik vind het heerlijk om te doen. En het hele jaar reizen, prachtig."quote:Op zondag 15 maart 2009 02:21 schreef TheGeneral het volgende:
Chaill zat trouwens al in de box van Verdasco als coach
Tijd voor een comeback van Kim Clijstersquote:Op zondag 15 maart 2009 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een toernooi bij de vrouwen.
Kuznetsova, Dementieva en Jankovic er meteen in hun eerste partij uit.
Joepie, een herhaling van vrouwentennis waarvan we de uitslag dus al wetenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Joepie, een herhaling van vrouwentennis waarvan we de uitslag dus al weten.
Blij dat ik dit op tijd las en dus niet enthousiast tussenstanden ging posten.quote:
Allang, binnen het uur GSM Vera.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Is Zvonareva-Kvitova al gespeeld ofzo?
Oké, bedankt. Ben benieuwd naar Djokovic.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allang, binnen het uur GSM Vera.
[...]
Mwah, Tsonga is nog een maatje groter dan Fish natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Fish kansloos in de tiebreak en Chardy gaat door, goede zaak
Zuur voor de beste man dat hij dit een paar weken terug niet kon, dan had hij zijn eerste ATP titel binnen gehad.
Niet voor 9 uur NL tijd. OP klopt niet. Wiki wel al aangepast.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat Djokovic al is begonnen. Volgens het schema zou hij niet beginnen voor 22.00 uur NL tijd. Dus ik snap het niet.
Was dat niet 21.00? Dat lijkt me logischer. Op de hoofdbaan nemen ze volgens mij 2 uur per partij en de eerste begon om 19.00.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat Djokovic al is begonnen. Volgens het schema zou hij niet beginnen voor 22.00 uur NL tijd. Dus ik snap het niet.
Ik doel op de halve finale in Delray Beach die hij verloor van Fish (die in de finale won van Korolev)quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Tsonga is nog een maatje groter dan Fish natuurlijk.
Ik zie in de order of play "Not Before 1:00 PM" staan en dat is het al geweest. Dus zo vreemd vind ik het nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ok, ik zat te denken aan St. Petersburgquote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doel op de halve finale in Delray Beach die hij verloor van Fish (die in de finale won van Korolev)
Er staat in de OP dat het tijdsverschil 9 uur is en de wedstrijd zou niet beginnen voor 13.00 uur Amerikaanse tijd, vandaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dat niet 21.00? Dat lijkt me logischer. Op de hoofdbaan nemen ze volgens mij 2 uur per partij en de eerste begon om 19.00.
Het tijdsverschil is alleen maar 8 uurquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat het tijdsverschil 9 uur is en de wedstrijd zou niet beginnen voor 13.00 uur Amerikaanse tijd, vandaar.
Ja, precies, ik las net dat de OP op dat punt niet klopt.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het tijdsverschil is alleen maar 8 uur.
Dat commentaar ook bij Vassallo - Djoko. Die Amerikanen doen net of het zo'n geweldige Argentijn isquote:Op zondag 15 maart 2009 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko. Break voor tegen Vassallo A. en dan simpel weer weggeven: 4-4.
Het viel me vooral op hoe negatief ze over Djokovic waren.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat commentaar ook bij Vassallo - Djoko. Die Amerikanen doen net of het zo'n geweldige Argentijn is.
Jill Craybasquote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Del Potro geeft zijn break ook af, Vaidisova doet hetzelfde maar staat er zelfs alweer eentje achter
Middenin de nacht.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:58 schreef Szura het volgende:
Wanneer moet Roddick eigenlijk?
Misschien moet hij straks weer opgeven.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Djoko, maar hij overtuigt zeker niet.
inmiddels tiebreakquote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
JMDP, twee keer gebroken door Sweeting, 5-5 in de eerste.
en nr 9 op het 3e setpuntquote:Op zondag 15 maart 2009 22:19 schreef Szura het volgende:
Sweeting heeft al 8 dubbele fouten gesalgen
Ik heb nog even gezocht wanneer het was maar ik heb het maar opgegeven.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Norrage het volgende:
toch is het ondertussen al best een tidjje geleden dat Djoko op gaf
AO januari 2009 lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht wanneer het was maar ik heb het maar opgegeven.
mij niet maar mss anderen welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt de vrouwendubbel je echt wat uit?
Monfils heeft nog geen breakpunt gehadquote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dent breekt gewoon op love terug als Melzer serveert voor de set5-5.
Isner tikt Monfils weg in de tweede7-6 1-6.
Scorebord zat al even vast..het is 2-5quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Szura het volgende:
Russell - Tursunov is onderhand ook 2 uur bezig1-2 in derde set
ik neem Tursunov ook niet meerquote:Op maandag 16 maart 2009 00:44 schreef danusz1986 het volgende:
Jah daarom nam k Tursunov niet voor de tennisgame.. tot nu toe een gigantisch slecht jaar voor Tursunov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |