Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef stefan92 het volgende:
Bij mij doet zeg maar de ''hoofdstream'' het niet, maar als je op de stream van een wedstrijd klikt, bijv. Darcis - Cilic, dan doet hij het wel.
Wat slecht zeg. Duurt dan nog wel even voordat onze vriend Federer de baan op komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
En dan ook nog de tie-break verliezen,Dementieva, 36% van de punten op eigen service gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
PHM, wat een held. Meteen 0-2* achter in de derde.
[...]
Dat zijn de echte fansquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt dus een derde set bij Dementieva. En dan nog Ivanovic en dan pas Federer. Wordt nachtwerk. Jullie vriend Federer-fan gaat zo slapen, maar hij wordt toch wel een aantal keer per nacht wakker en als dat gebeurt, gaat hij even kijken hoe het met Federer gaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Beetje offtopic, maar ik heb vandaag trouwens een tweede parkiet gekocht (hij heeft nog geen naam omdat ik eerst wil kijken of hij het een beetje kan vinden met mijn parkiet Noddie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt dus een derde set bij Dementieva. En dan nog Ivanovic en dan pas Federer. Wordt nachtwerk. Jullie vriend Federer-fan gaat zo slapen, maar hij wordt toch wel een aantal keer per nacht wakker en als dat gebeurt, gaat hij even kijken hoe het met Federer gaat.
Moet wel toch? Volgens mij zijn er camera's op de eerste 3 banen, op de andere 2 zijn vrouwenpartijen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.
Kan ook best een aardige wedstrijd worden.
Inderdaad, blind rammen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze bij Sport1 nu Gabashvili - Tsonga uitzenden.
Kan ook best een aardige wedstrijd worden.
Nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kohlschreiber verloren?
Jup, Kohli heeft in 3 gewonnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Kohl gewonnen dus Ambi? Zit id cafe.
Soderling stond zelfs een break voor met kansen op een dubbele break.quote:
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/hquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Soders..wakker worden dude..je speelt tegen iemand die alleen maar ballen terug kan brengen
Dit keer was het niet echt door het oog van de naald, na de eerste set verloren te hebben zijn ze nooit meer in de problemen geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
Ik zat vandaag vrij safe met Robredo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een verhaal over een parkiet in een tennistopic, en dat dan een beetje off-topic noemen
Als ik het aantal DF over de diverse banen bekijk dan waait het aardig..en dan gaat het mis bij Sodersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/h
Hij was voor de Australian Open ook al erg goed...ben benieuwd. In potentie een superspeler, ook om naar te kijken, met zijn aanvallende spelquote:Op zondag 15 maart 2009 00:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af hoe Verdasco gaat spelen. Heeft hij dat niveau nog van de Australian Open of was dat eenmalig?
Misschien nu nog te vroeg om te zeggen aangezien dit pas weer zijn 1e partij is sinds de AO.
Het zal godverdomme een keer nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik twijfelde serieus nog toen ik 'm koos, maar meteen de gedachte dat hij eigenlijk niet kon verliezen van zo'n gozert.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het zal godverdomme een keer nietAltijd hetzelfde met die kneuzenkermis van dat spel
Kutzweed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |