Soderling stond zelfs een break voor met kansen op een dubbele break.quote:
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/hquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Soders..wakker worden dude..je speelt tegen iemand die alleen maar ballen terug kan brengen
Dit keer was het niet echt door het oog van de naald, na de eerste set verloren te hebben zijn ze nooit meer in de problemen geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
Ik zat vandaag vrij safe met Robredo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijn dit. Iedereen die Kohlschreiber en Cilic picked gaat door het oog van de naald, zul je zien dat Soderling het niet gaat halen. Mocht dat het geval zijn hebben we nummer 3 voor de blacklist
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een verhaal over een parkiet in een tennistopic, en dat dan een beetje off-topic noemen
Als ik het aantal DF over de diverse banen bekijk dan waait het aardig..en dan gaat het mis bij Sodersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een windvlaag van 5 km/h
Hij was voor de Australian Open ook al erg goed...ben benieuwd. In potentie een superspeler, ook om naar te kijken, met zijn aanvallende spelquote:Op zondag 15 maart 2009 00:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af hoe Verdasco gaat spelen. Heeft hij dat niveau nog van de Australian Open of was dat eenmalig?
Misschien nu nog te vroeg om te zeggen aangezien dit pas weer zijn 1e partij is sinds de AO.
Het zal godverdomme een keer nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik twijfelde serieus nog toen ik 'm koos, maar meteen de gedachte dat hij eigenlijk niet kon verliezen van zo'n gozert.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het zal godverdomme een keer nietAltijd hetzelfde met die kneuzenkermis van dat spel
Kutzweed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |