quote:
Je moet gelijk het hele toernooi voorspellen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit het moet ik het hele toernooi vooruit voorspellen, weet iemand dat ?
Of kan ik gewoon de eerste ronde meepakken en dan de 2e etc.
Ik ga principieel nooit juichen voor Koellerer. Ik vind het een klootzak, een idioot en een strontmongoolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:41 schreef erkel het volgende:
Koellerer slaat Zverev eruit.
Koellerer gaat lekker op de ATP
Volgens de Sport1-gids beginnen ze vanavond al met het uitzenden van het herentoerooi (19.00 uur). Waar heb jij gevonden dat ze pas morgen beginnen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:41 schreef Ambrosius het volgende:
- Vanaf vanavond 19.00 vanaf 3 banen streams via Betfair
- Vanaf morgenavond 0.00 ook via Sport 1 het mannentoernooi
- Vanaf maandagavond 19.00 via Eurosport het vrouwentoernooi
Op de site van Sport 1quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens de Sport1-gids beginnen ze vanavond al met het uitzenden van het herentoerooi (19.00 uur). Waar heb jij gevonden dat ze pas morgen beginnen?
Ze beginnen volgens mij gewoon om 19:00quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:49 schreef Wopper1 het volgende:
Ik vind die Sport1.nl online-gids trouwens echt waardeloos geworden.
Van de week zag ik een trailer op sport1 en daar werd gezegd dat ze zaterdagavond beginnen, maar online staat nu ook pas morgen 0:00 uur.
Ach elke sporttak heeft een enfant terrible nodig. Als tegenstander lijkt het mij bijzonder matig om tegen hem te spelen, maar als toeschouwer is het juist bijzonder vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga principieel nooit juichen voor Koellerer. Ik vind het een klootzak, een idioot en een strontmongool
Bad boys als Safin vind ik fantastisch, Koellerer mist gewoon hersens
Ik zou het waarderen als ook jij nooit meer voor deze pisvlek juicht, dankjewel
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Ach elke sporttak heeft een enfant terrible nodig. Als tegenstander lijkt het mij bijzonder matig om tegen hem te spelen, maar als toeschouwer is het juist bijzonder vermakelijk.
En ik juich voor wie ik wil natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.
Je kan het imo gewoon niet maken om ballenkinderen recht in hun gezicht uit te schelden, het publiek om je heen te trakteren op totaal disrespect, je tegenstander zo ontzettend treiteren en sarren dat het geen psychologische oorlogsvoering meer is maar psychopatische oorlogsvoering. Enfant terribles zoeken bewust de lijn op en gaan daar wel eens overheen. Koellerer is zover over de lijn heen dat hij em niet eens meer kan zien
Je mag ervoor juichen, maar dat zegt ook genoeg over jezelf denk ik
Safin noem ik nog niet eens een enfant terrible, dat is alleen wat emotie op de baan. Het is gewoon een feit dat personen zoals Koellerer mensen naar de tribunes trekken en kijkers aan zich bindt. Wat eigenlijk alleen maar positief is voor het tennis en als hij te ver gaat dan wordt ie wel gediskwalificeerd. Helemaal op de ATP-tour.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enfant terribles, okey. Zie oa held Safin. Maar er is een groot verschil tussen enfant terrible en iemand die bewust en doelgericht geen respect toont naar tegenstanders, publiek, organisatie en medewerkers.
Je kan het imo gewoon niet maken om ballenkinderen recht in hun gezicht uit te schelden, het publiek om je heen te trakteren op totaal disrespect, je tegenstander zo ontzettend treiteren en sarren dat het geen psychologische oorlogsvoering meer is maar psychopatische oorlogsvoering. Enfant terribles zoeken bewust de lijn op en gaan daar wel eens overheen. Koellerer is zover over de lijn heen dat hij em niet eens meer kan zien
Je mag ervoor juichen, maar dat zegt ook genoeg over jezelf denk ik
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Davyfixko er niet bij ? WTF.
Blessure of gokschulden ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko heeft zich trouwens teruggetrokken voor degene die het nog niet wisten. Nog steeds last van zijn hiel blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |