Ach ja, ik zag dat er in het ATP Topic nu al wat nieuws was over Indian Wells (de bracket). Dus ik dacht laat ik hem maar vast openen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Beetje zinloos om het topic nu al te openen dan, als de OP er toch nog niet is.
De OP is wederom mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef TheGeneral het volgende:
En nu moet ik wel de OP maken, anders stel ik het steeds uit
Dinsdag wordt de draw bekend. Maar ik weet niet hoe laat, dus door het tijdsverschil kan dat best in de nacht van dinsdag op woensdag gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie OP, zoals altijd.Wanneer is de draw bekend?
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er zin in, heel de avond tennis kijken.
dat is de plaatsing per 19/1 2009 zoals het erboven staatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bnpparibasopen.org/3/players/default.asp
Wrom is Roddick als 9e geplaatst ?
Ah !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is de plaatsing per 19/1 2009 zoals het erboven staat
bij vrouwen staat jankovic ook als 1e, terwijl in schema inmiddels safina op 1 staat
hm in dit speelschema staat ie toch echt 7e geplaatstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bnpparibasopen.org/3/players/default.asp
Wrom is Roddick als 9e geplaatst ?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef danusz1986 het volgende:
K heb alvast zo tennisverslaafd als k ben een voorspelling gedaan voor het hele toernooi.
Halve
Roddick
Federer
Finale
Federer
Murray
Ik vind het niet zo heel overzichtelijk wat je hebt gedaan. Bij kwartfinale staan vier spelers en dan met je naar boven scrollen om de andere vier te zien. Bij halve finale staan er twee en dan moet je naar boven scrollen om de andere twee te zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef danusz1986 het volgende:
K heb alvast zo tennisverslaafd als k ben een voorspelling gedaan voor het hele toernooi.
[...]
Winaar: Jawel ROGER FEDERER
Mits Murray niet fit is. Dan schuift Tsonga door naar de finale!
K lijk wel gek en dat ben ik ook. K wil kijken hoeveel k er uiteindelijk op de juiste plaats heb staan.
En jawel k denk dat echt dat Nalbandian Nadal kan pakken.
Nadelig voor Federer. Die zit liever bij Djokovic lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef TheGeneral het volgende:
Oh ja. Murray zit bij Federer en Nadal bij Djokovic.. En niet andersom zoals ik eerder zei...
Misschien nu niet. Murray heeft ook een paar weken niet gespeeld en is nog herstellende van een ziekte. Lijkt mij dus niet topfit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadelig voor Federer. Die zit liever bij Djokovic lijkt me.
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien nu niet. Murray heeft ook een paar weken niet gespeeld en is nog herstellende van een ziekte. Lijkt mij dus niet topfit.
Gasquetquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij krijgen we een heel verrassende winnaar.....geen top 4 speler in ieder geval...Gasquet ofzo, zo'n persoon waarvan je het niet verwacht
Murray en Murray wmb.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef sven2345 het volgende:
Wie denk ik dat wint: Murray
Wie hoop ik dat wint: Nadal
Tsonga of Stippelnek ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij krijgen we een heel verrassende winnaar.....geen top 4 speler in ieder geval...Gasquet ofzo, zo'n persoon waarvan je het niet verwacht
Nalbyquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:50 schreef Norrage het volgende:
Die was al eerder genoemd inderdaad - vorig jaar is er toch wel eens iemand van hier best ver meegekomen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Grappige game op ATP TOUR voor de liefhebber
http://challenge.atpworldtour.com/
Vector heeft eens hoog meegedraaid tijdens een toernooi volgens mij, XL stond aan het begin aardig hoog in de algemene rangschikking dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die was al eerder genoemd inderdaad - vorig jaar is er toch wel eens iemand van hier best ver meegekomen?
Hij is wel gepromoveerd hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |