Als je in Dubai traint/in de zon ligt dan wordt je snel bruin denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
Federer lijkt erg bruin moet ik zeggen, zou hij veel getraind hebben (of in de zon gelegen)?
Ancic geeft bij 3-3 in de eerste set op.,

Bahquote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef wimderon het volgende:
Karlo de volgende tegenstander van Federer (of Gicquel)

In de eerste paar rondes geen probleem lijkt me, deze gasten wint 'ie op anderhalf been van, welk soort spel hij ook speelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Fed is maar aan het experimenteren dan tennissen de laatste tijd..dan neemt hij de ballen weer een weekje extreem vroeg, dan gaat hij ineens weer harder slaan...

Volop eyecandy dusquote:Op zondag 15 maart 2009 02:35 schreef wimderon het volgende:
Kuznetsova/Mauresmo staan met elkaar te dubbelen

quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een verhaal over een parkiet in een tennistopic, en dat dan een beetje off-topic noemen

quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het in overweging nemen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien

Mooi als hij dan straks in een interview zegt "Ik vind het heerlijk om te doen. En het hele jaar reizen, prachtig."quote:Op zondag 15 maart 2009 02:21 schreef TheGeneral het volgende:
Chaill zat trouwens al in de box van Verdasco als coach

Tijd voor een comeback van Kim Clijstersquote:Op zondag 15 maart 2009 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een toernooi bij de vrouwen.
Kuznetsova, Dementieva en Jankovic er meteen in hun eerste partij uit.

Joepie, een herhaling van vrouwentennis waarvan we de uitslag dus al wetenquote:

quote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Joepie, een herhaling van vrouwentennis waarvan we de uitslag dus al weten.

Blij dat ik dit op tijd las en dus niet enthousiast tussenstanden ging posten.quote:

Allang, binnen het uur GSM Vera.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Is Zvonareva-Kvitova al gespeeld ofzo?

Oké, bedankt. Ben benieuwd naar Djokovic.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allang, binnen het uur GSM Vera.
[...]

Mwah, Tsonga is nog een maatje groter dan Fish natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Fish kansloos in de tiebreak en Chardy gaat door, goede zaak
Zuur voor de beste man dat hij dit een paar weken terug niet kon, dan had hij zijn eerste ATP titel binnen gehad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |