abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66735523
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hey, simpele lasteraar.

Wat ik nu zeg zei ik 5 jaar geleden ook. Get off mah dick .
Stilstand is vooruitgang..
pi_66735783
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Stilstand is vooruitgang..
Het is in ieder geval consequent.
pi_66736241
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die heb ik juist heel goed. Ik ben oprecht pissed off op figuren die met oogkleppen op leven. Schik je erin, prutsert.
Waarom gelijk weer zo denigrerend jegens mensen die een andere mening toegedaan zijn dan?
pi_66736506
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn ervaring is toch echt anders, en dat is persoonlijke ervaring. Maar goed, destijds zullen er andere mods gezeten hebben, ik kom er nog maar zelden iig.
De huidige moderatie in BNW is absoluut OK
Die hiervoor was ik minder over te spreken.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:30:55 #255
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66736542
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De huidige moderatie in BNW is absoluut OK
Die hiervoor was ik minder over te spreken.
I approve this message.
pi_66737679
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Anders kap je ff met suggestief doen. Zoveel ben ik niet te vinden in TRU en BNW. Laat staan dat ik weet wie daar modereert
Die subfora zijn trouwens ook maar gecreëerd zodat idioten als jij onderscheid erin kunnen maken.
Die subfora zijn gemaakt zodat dat soort troep niet constant in POL en NWS staat. Niet dat die 2 subfora nou zo hoogstaand zijn maar constant Lambiekjes erin zou het er niet beter op maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66737764
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom gelijk weer zo denigrerend jegens mensen die een andere mening toegedaan zijn dan?
Oh nu draai je de boel opeens om?

Het was niet ik die een lastertopic naar een of andere overheidsucker opende, dat was toch echt TC03 die een lastertopic naar MIJ opende.

Gezien ik niet graag belasterd wordt door inferieure overheidsuckers die het eens zijn met alle verboden en plichten, zolang hun trieste consumerende bestaan maar in stand wordt gehouden, scheld ik die triestelingen gewoon uit. Lekker denigrerend. Moeten ze maar geen lastertopics openen.
pi_66737787
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die subfora zijn gemaakt zodat dat soort troep niet constant in POL en NWS staat. Niet dat die 2 subfora nou zo hoogstaand zijn maar constant Lambiekjes erin zou het er niet beter op maken.
Welke troep heb je hier exact over? Feiten, beweringen, namen en gebeurtenissen wil ik zien, die niet in POL thuis horen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:07:02 #259
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66737792
Wat een grappig topic is dit zeg. .
><(({°>
pi_66737938
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welke troep heb je hier exact over? Feiten, beweringen, namen en gebeurtenissen wil ik zien, die niet in POL thuis horen.
Kijk eens in de index van de betreffende subfora, daar kan je vast wel wat vinden, nou ja, jij waarschijnlijk niet maar daarom verkondig je die onzin ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66738008
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk eens in de index van de betreffende subfora, daar kan je vast wel wat vinden, nou ja, jij waarschijnlijk niet maar daarom verkondig je die onzin ook
Welke onzin verkondig ik? Kom eens met argumenten in plaats van het de hele tijd over mij te hebben, dikke cocksucker dat je er rondloopt.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:15:08 #262
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66738094
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef Salvad0R het volgende:
dikke cocksucker dat je er rondloopt.
Voor iemand die ons moet beschermen en informeren over onze onwetendheid, ons schapengedrag en de toekomstige ondergang gebruik je wel schokkende taal hoor.
><(({°>
pi_66738160
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Voor iemand die ons moet beschermen en informeren over onze onwetendheid, ons schapengedrag en de toekomstige ondergang gebruik je wel schokkende taal hoor.
Het is niet bedoeld om te shockeren, het is bedoeld als observatie. Het enige wat hij doet is op de man spelen, ergo, hij zuigt mijn penis.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:18:38 #264
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66738211
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is niet bedoeld om te shockeren, het is bedoeld als observatie. Het enige wat hij doet is op de man spelen, ergo, hij zuigt mijn penis.
Ik had het over het woord 'dikke'. Obesitas is een groeiend probleem in de huidige westerse samenleving .
><(({°>
pi_66738382
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik had het over het woord 'dikke'. Obesitas is een groeiend probleem in de huidige westerse samenleving .
Oh shit. Je hebt gelijk. Met die opmerking sta ik op teveel tenen. Strax loop ik nog gevaar voor repercussies.
pi_66739328
Gooi je ook in het echte leven je totale image door de shredder?
Graag op anoniem
pi_66739678
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef Mainport het volgende:
Gooi je ook in het echte leven je totale image door de shredder?
Mijn "image" is maar relatief.
Wat is mijn "image" dan?

Ik sta voor wat er gaande is in de wereld, als mensen het moeilijk te geloven vinden zullen ze toch echt zelf op onderzoek uit moeten.
pi_66740098
Het is wat het is.
Het zou beter voor iedereen zijn als ik het bij de verkeerde einden heb, maar gezien de haters met groepskorting die ik vergaar door een beetje truth te spuien, en het uitblijven van weerleggingen geven de indruk dat ik accuraat ben wat betreft informatie.

http://media.putfile.com/Afu-Ra--Kardinal-Offishall---Deal-Wit-It
pi_66740158
Als ik de voordeur open doe, dan zie ik niet de wereld, maar de overkant van de straat. De lucht is dan een beetje wit, de wind slaat me in het gezicht en het is koud. Vooral op een woensdagmiddag is er eigenlijk helemaal geen reden om de deur open te doen.
Graag op anoniem
pi_66741530
Gebruik het internet en je vertrouwen in je eigen vermogen tot het beoordelen van informatie.
Toen ik begon met mijzelf interesseren voor informatie die je niet op de televisie ziet, was ik ook niet zeker van wat ik zou ontdekken. Toch beschouwde ik mijn interesse in de realiteit en levenservaring als breed genoeg om een objectief oordeel te vellen over welke informatie dan ook.
Ik begon met het lezen van allerlei teksten en geschriften om een algemeen beeld te krijgen van de random verborgen informatie die men online verspreidt. Toen ik aan documentaires begon, had ik in gedachten dat 90% van de informatie die ik zou zien op onzin gebaseerd zou zijn. In sommige docu's is dat zeker het geval, dat zijn alleen maar individuen die werkelijk alles zeggen om maar omzet te draaien. Verhalen over shapeshifting reptillians enzo, allemaal leuk en aardig, maar nee. Pics or it didn't happen.

Op die quest naar verborgen informatie kom je echt de meest interessante shit tegen die je je kan voorstellen, over hoe de Egyptenaren hun bouwwerken gesynchroniseerd met sterren bouwden, en psychologische aspecten van de opbouw van het menselijk leven, de universele natuurkundige constanten zoals het getal Phi, en andere goed eetbare kaas.
Op een gegeven moment kwam ik de docu Terrorstorm tegen, waarin zo een duister beeld gevormd werd van de realiteit, dat ik het niet geloofde, in het begin. Het was zo extreem loos, dat het zou betekenen dat het hele wereldbeeld wat je wordt aangeleerd in feite op een hoax van het geld berust. Dus toen begon ik na te trekken of die Jones gast het bij het juiste eind had met betrekking van de associaties van evil facts met bepaalde individuen, en toen bleek dat hij gelijk had. Politici zijn in der daad niets meer dan marionetten voor de centrale banken. Jones is net als wel meer mensen een onafhankelijke individu die het internet gebruikt om de concepten van slavernij en duisternis voor eens en altijd te vernietigen.
Ik begon mij te interesseren voor de geschreven teksten uit de tijd van de Amerikaanse Onafhankelijkheid in 1776, waar de spil in feite de onafhankelijkheid van de Europese centrale banken was. De boeken van mensen als Thomas Paine en anderen verwoorden exact de problemen en slavernij die met de concepten van centrale banken komen, waar wij zelfs vandaag de dag nog mee kampen.
Mijn interesse lag ook bij technologie. Ik had vragen met betrekking tot het gebruik van verbrandingstechnologie, waar ik via teh internetz antwoorden op zocht. Het is overduidelijk dat olie gebruikt wordt om de mensen te verslaven, terwijl de alternatieve ontwikkelingen opgekocht en verborgen worden.
De centrale bankiers kopen de media, farmaceutische industrie, de educatieve instellingen, de energiebedrijven, en alles wat je je maar kan voorstellen, en als ze met die tools de mensheid hebben gebrainwasht, laten ze de economie klappen om vervolgens elke resterende onafhankelijke onderneming voor centen op de euro op te kopen.
Docu's die ik ten zeerste aanraad:

The Money Masters
America: Freedom to Fascism
Alles van Alex Jones
Alles van Steven Greer

Dan ben je wel even zoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 05-03-2009 21:06:06 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:57:31 #272
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66745030
quote:
over hoe de Egyptenaren hun bouwwerken gesynchroniseerd met sterren bouwden
Onzin, zegt m'n onafhankelijke geest.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66745771
in 3...2....1...gesloten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_66752687
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik vond V sowieso leuker.
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef Sam_Spade het volgende:
Guy Fawkes. Als iemand een aanhanger van slavernij was, dan toch zeker hij (Katholiek immers).

Sorry dat ik niet met dazzling arguments kom. Het lukt mij echt niet om hier inhoudelijk op te reageren.
pi_66752700
Slaven-topic

pi_66752803
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De zieltjes van slavernij-verheerlijkende figuren hoef ik niet te winnen. Die zijn al lang verloren.
Gezien de minimale inbreng die ik op internet doe het effect heeft dat alle slavernij-aanhangers zich verzamelen om mij te gaan haten, toont mij aan dat ik gewoon Succesvol ben, en dat jullie Falen .

Dus fuck you. Als jouw kinderen je ooit vragen waarom jij niets hebt gedaan om de slavernij te stoppen, dan vertel je ze maar dat "de toon" van degene die het wilde veranderen je niet genoeg aanstond. Prutsert.

Deel 1: Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklaren
fuck zeg, dit is KLB, rot es op!
"Pools are perfect for holding water"
pi_66752811
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
lulverhaal
alweer.. dit is KLB, rot es op met je inhoudelijke posts! niemand leest ze
pi_66752823
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:40 schreef probeer het volgende:

[..]

alweer.. dit is KLB, rot es op met je inhoudelijke posts! niemand leest ze
Ik heb het gelezen. Zou jij ook eens moeten proberen, achterlijke hobbit.
pi_66752887
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:41 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Zou jij ook eens moeten proberen, achterlijke hobbit.
kudos! slaap je vast beter van straks! enja iets niet lezen maakt me opeens een meter korter met haar op mn voeten. leer origineel flamen.

TS begint met een of andere vage OP, ellenlange verhalen, en dat in KLB? sorry maar dan zit je dus in het verkeerde deelforum.

of maak een samenvatting
  vrijdag 6 maart 2009 @ 04:10:54 #280
39581 Salvad0R
universal
pi_66753430
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef probeer het volgende:

[..]

kudos! slaap je vast beter van straks! enja iets niet lezen maakt me opeens een meter korter met haar op mn voeten. leer origineel flamen.

TS begint met een of andere vage OP, ellenlange verhalen, en dat in KLB? sorry maar dan zit je dus in het verkeerde deelforum.

of maak een samenvatting
Ja! Het spijt mij ten zeerste. Ik ben nogal ongebonden aan subfora, je vindt me overal. Bedankt dat ik deze ruimte mocht gebruiken om verboden- en plichtenaanhangers te bashen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:56:34 #281
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66754039
*knuffelt nog even met zijn pluche wetboek*
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:17:51 #282
39581 Salvad0R
universal
pi_66754246
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:56 schreef Ugjerke het volgende:
*knuffelt nog even met zijn pluche wetboek*
Heb je wel de 2009 editie met de verse vuurwerkverboden en schaamhaarcontroles?
pi_66756941
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welke onzin verkondig ik? Kom eens met argumenten in plaats van het de hele tijd over mij te hebben, dikke cocksucker dat je er rondloopt.
Je conspiracy bullshit lieverd
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:13:19 #284
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66761267
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Heb je wel de 2009 editie met de verse vuurwerkverboden en schaamhaarcontroles?
Jep, inc. een plukje van Rouvoet himself. (Ik was er vroeg bij kreeg men bij de eerst 250 geloof ik)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:15:07 #285
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66761330
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:28 schreef GuyFawkes het volgende:
Sorry dat ik niet met dazzling arguments kom. Het lukt mij echt niet om hier inhoudelijk op te reageren.
Het lukt je niet eens om je antwoord van vreemde smetten vrij te houden, dus ik kan me dat onvermogen heel goed voorstellen.
pi_66761428
Waar gáát dit over? Iemand een samenvatting?
pi_66761589
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Het lukt je niet eens om je antwoord van vreemde smetten vrij te houden, dus ik kan me dat onvermogen heel goed voorstellen.
Oh oh oh, wat een gemak. Je bent nog gemakkelijker te beïnvloeden dan een pubermeisje.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef probeer het volgende:

[..]

of maak een samenvatting
Oh mijn god, ik heb nog nooit iemand zo serieus zien ingaan op 2 willekeurige woorden. Complimenten voor je stupiditeit, dikkop.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:23:47 #288
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66761636
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Spitstand het volgende:
Het is een kwestie van persoonlijke mythologie: daarvan is geen adequate samenvatting te geven.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:24:01 #289
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66761641
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Spitstand het volgende:
WTC7 is opgeblazen door een worstelende gouverneur. De gulden was ondanks zijn naam niet meer aan de Gouden Standaard gekoppeld. Salvador word subjectief geminacht. Salvador minacht jou. De Twin Towers stonden eigenlijk op Pearl Harbor. Amerika is op zoek naar buitenaardse artefacten in Irak. Mensen die graag TV kijken en graag een volle portemonnee hebben zitten gedwongen op de trekhaak van de rijke families. Succesvolle trollen zijn succesvol. Het systeem moet wel/niet knappen en de dollar valt zelfs als je deze goed vasthoud.

Mis ik iets?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:25:43 #290
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66761689
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Oh oh oh, wat een gemak. Je bent nog gemakkelijker te beïnvloeden dan een pubermeisje.
Dat zal ik dan maar aannemen van iemand die zich vernoemd heeft naar de zestiende-eeuwse Che Guevera. Leuke film, he?
pi_66761798
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Dat zal ik dan maar aannemen van iemand die zich vernoemd heeft naar de zestiende-eeuwse Che Guevera. Leuke film, he?
Che Guevara en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:30:23 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_66761851
/ignore.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:31:51 #293
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66761904
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Che Guevara
Klopt, maar da's dan ook het enige.
quote:
en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.
Op welke manier moet ik ze dan vergelijken?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:33:23 #294
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66761939
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Che Guevara en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.
Zolang je het broodrooster niet aanzet valt de domheid nog wel mee, het is dan vooral zinloos. Tenzij je zinloze dingen als dom beschouwt. En Guy Fawkes is inderdaad geen Che, Che's merchandise verkoopt wereldwijd goed terwijl Guy Fawkes-maskers voornamelijk in Engeland populair zijn.
pi_66761990
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Klopt, maar da's dan ook het enige.
[..]

Op welke manier moet ik ze dan vergelijken?
Als je dat moet vragen aan een flamer op internet ben je nog niet rijp genoeg om je aan deze 2 historische figuren te wagen. En daarom punt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:37:02 #296
193104 Schokbreker
Wat doe je?
pi_66762056
tvp'tje om straks even door te lezen, zou zo maar interessant kunnen zijn..
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:38:17 #297
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66762088
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Als je dat moet vragen aan een flamer op internet ben je nog niet rijp genoeg om je aan deze 2 historische figuren te wagen. En daarom punt.
Je had nog niet door dat je reageerde op een flamer op Internet?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:40:22 #298
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66762149
Gaan we hier een deel 2 van maken trouwens?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:42:51 #299
193104 Schokbreker
Wat doe je?
pi_66762225
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Ugjerke het volgende:
Gaan we hier een deel 2 van maken trouwens?
Waarschijnlijk wel
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:43:09 #300
193104 Schokbreker
Wat doe je?
pi_66762235
Maak hem
Oplosing is simpel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')