Gebruik het internet en je vertrouwen in je eigen vermogen tot het beoordelen van informatie.
Toen ik begon met mijzelf interesseren voor informatie die je niet op de televisie ziet, was ik ook niet zeker van wat ik zou ontdekken. Toch beschouwde ik mijn interesse in de realiteit en levenservaring als breed genoeg om een objectief oordeel te vellen over welke informatie dan ook.
Ik begon met het lezen van allerlei teksten en geschriften om een algemeen beeld te krijgen van de random verborgen informatie die men online verspreidt. Toen ik aan documentaires begon, had ik in gedachten dat 90% van de informatie die ik zou zien op onzin gebaseerd zou zijn. In sommige docu's is dat zeker het geval, dat zijn alleen maar individuen die werkelijk alles zeggen om maar omzet te draaien. Verhalen over shapeshifting reptillians enzo, allemaal leuk en aardig, maar nee. Pics or it didn't happen.
Op die quest naar verborgen informatie kom je echt de meest interessante shit tegen die je je kan voorstellen, over hoe de Egyptenaren hun bouwwerken gesynchroniseerd met sterren bouwden, en psychologische aspecten van de opbouw van het menselijk leven, de universele natuurkundige constanten zoals het getal Phi, en andere goed eetbare kaas.
Op een gegeven moment kwam ik de docu
Terrorstorm tegen, waarin zo een duister beeld gevormd werd van de realiteit, dat ik het niet geloofde, in het begin. Het was zo extreem loos, dat het zou betekenen dat het hele wereldbeeld wat je wordt aangeleerd in feite op een hoax van het geld berust. Dus toen begon ik na te trekken of die Jones gast het bij het juiste eind had met betrekking van de associaties van evil facts met bepaalde individuen, en toen bleek dat hij gelijk had. Politici zijn in der daad niets meer dan marionetten voor de centrale banken. Jones is net als wel meer mensen een onafhankelijke individu die het internet gebruikt om de concepten van slavernij en duisternis voor eens en altijd te vernietigen.
Ik begon mij te interesseren voor de geschreven teksten uit de tijd van de Amerikaanse Onafhankelijkheid in 1776, waar de
spil in feite de onafhankelijkheid van de Europese centrale banken was. De boeken van mensen als Thomas Paine en anderen verwoorden exact de problemen en slavernij die met de concepten van centrale banken komen, waar wij zelfs vandaag de dag nog mee kampen.
Mijn interesse lag ook bij technologie. Ik had vragen met betrekking tot het gebruik van verbrandingstechnologie, waar ik via teh internetz antwoorden op zocht. Het is overduidelijk dat olie gebruikt wordt om de mensen te verslaven, terwijl de alternatieve ontwikkelingen opgekocht en verborgen worden.
De centrale bankiers kopen de media, farmaceutische industrie, de educatieve instellingen, de energiebedrijven, en alles wat je je maar kan voorstellen, en als ze met die tools de mensheid hebben gebrainwasht, laten ze de economie klappen om vervolgens elke resterende onafhankelijke onderneming voor centen op de euro op te kopen.
Docu's die ik ten zeerste aanraad:
The Money Masters
America: Freedom to Fascism
Alles van Alex Jones
Alles van Steven Greer
Dan ben je wel even zoet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 05-03-2009 21:06:06 ]