fuck zeg, dit is KLB, rot es op!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De zieltjes van slavernij-verheerlijkende figuren hoef ik niet te winnen. Die zijn al lang verloren.
Gezien de minimale inbreng die ik op internet doe het effect heeft dat alle slavernij-aanhangers zich verzamelen om mij te gaan haten, toont mij aan dat ik gewoon Succesvol ben, en dat jullie Falen .
Dus fuck you. Als jouw kinderen je ooit vragen waarom jij niets hebt gedaan om de slavernij te stoppen, dan vertel je ze maar dat "de toon" van degene die het wilde veranderen je niet genoeg aanstond. Prutsert.
Deel 1: Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklaren
alweer.. dit is KLB, rot es op met je inhoudelijke posts! niemand leest zequote:
Ik heb het gelezen. Zou jij ook eens moeten proberen, achterlijke hobbit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:40 schreef probeer het volgende:
[..]
alweer.. dit is KLB, rot es op met je inhoudelijke posts! niemand leest ze
kudos! slaap je vast beter van straks! enja iets niet lezen maakt me opeens een meter korter met haar op mn voeten. leer origineel flamen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:41 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Zou jij ook eens moeten proberen, achterlijke hobbit.
Ja! Het spijt mij ten zeerste. Ik ben nogal ongebonden aan subfora, je vindt me overal. Bedankt dat ik deze ruimte mocht gebruiken om verboden- en plichtenaanhangers te bashen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef probeer het volgende:
[..]
kudos! slaap je vast beter van straks! enja iets niet lezen maakt me opeens een meter korter met haar op mn voeten. leer origineel flamen.
TS begint met een of andere vage OP, ellenlange verhalen, en dat in KLB? sorry maar dan zit je dus in het verkeerde deelforum.
of maak een samenvatting
Heb je wel de 2009 editie met de verse vuurwerkverboden en schaamhaarcontroles?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:56 schreef Ugjerke het volgende:
*knuffelt nog even met zijn pluche wetboek*
Je conspiracy bullshit lieverdquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welke onzin verkondig ik? Kom eens met argumenten in plaats van het de hele tijd over mij te hebben, dikke cocksucker dat je er rondloopt.
Jep, inc. een plukje van Rouvoet himself. (Ik was er vroeg bijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb je wel de 2009 editie met de verse vuurwerkverboden en schaamhaarcontroles?
Het lukt je niet eens om je antwoord van vreemde smetten vrij te houden, dus ik kan me dat onvermogen heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:28 schreef GuyFawkes het volgende:
Sorry dat ik niet met dazzling arguments kom. Het lukt mij echt niet om hier inhoudelijk op te reageren.
Oh oh oh, wat een gemak. Je bent nog gemakkelijker te beïnvloeden dan een pubermeisje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het lukt je niet eens om je antwoord van vreemde smetten vrij te houden, dus ik kan me dat onvermogen heel goed voorstellen.
Oh mijn god, ik heb nog nooit iemand zo serieus zien ingaan op 2 willekeurige woorden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef probeer het volgende:
[..]
kudos! slaap je vast beter van straks! enja iets niet lezen maakt me opeens een meter korter met haar op mn voeten. leer origineel flamen.
TS begint met een of andere vage OP, ellenlange verhalen, en dat in KLB? sorry maar dan zit je dus in het verkeerde deelforum.
of maak een samenvatting
Het is een kwestie van persoonlijke mythologie: daarvan is geen adequate samenvatting te geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Spitstand het volgende:
Waar gáát dit over? Iemand een samenvatting?
WTC7 is opgeblazen door een worstelende gouverneur. De gulden was ondanks zijn naam niet meer aan de Gouden Standaard gekoppeld. Salvador word subjectief geminacht. Salvador minacht jou. De Twin Towers stonden eigenlijk op Pearl Harbor. Amerika is op zoek naar buitenaardse artefacten in Irak. Mensen die graag TV kijken en graag een volle portemonnee hebben zitten gedwongen op de trekhaak van de rijke families. Succesvolle trollen zijn succesvol. Het systeem moet wel/niet knappen en de dollar valt zelfs als je deze goed vasthoud.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Spitstand het volgende:
Waar gáát dit over? Iemand een samenvatting?
Dat zal ik dan maar aannemen van iemand die zich vernoemd heeft naar de zestiende-eeuwse Che Guevera. Leuke film, he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een gemak. Je bent nog gemakkelijker te beïnvloeden dan een pubermeisje.![]()
Che Guevara en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar aannemen van iemand die zich vernoemd heeft naar de zestiende-eeuwse Che Guevera. Leuke film, he?
Klopt, maar da's dan ook het enige.quote:
Op welke manier moet ik ze dan vergelijken?quote:en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.
Zolang je het broodrooster niet aanzet valt de domheid nog wel mee, het is dan vooral zinloos. Tenzij je zinloze dingen als dom beschouwt. En Guy Fawkes is inderdaad geen Che, Che's merchandise verkoopt wereldwijd goed terwijl Guy Fawkes-maskers voornamelijk in Engeland populair zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Che Guevara en Guy Fawkes op die manier vergelijken is nog dommer dan je leuter in een broodrooster doen. Lees je eens in voordat je slim probeert over te komen.
Als je dat moet vragen aan een flamer op internet ben je nog niet rijp genoeg om je aan deze 2 historische figuren te wagen. En daarom punt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Klopt, maar da's dan ook het enige.
[..]
Op welke manier moet ik ze dan vergelijken?
Je had nog niet door dat je reageerde op een flamer op Internet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen aan een flamer op internet ben je nog niet rijp genoeg om je aan deze 2 historische figuren te wagen. En daarom punt.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Ugjerke het volgende:
Gaan we hier een deel 2 van maken trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |