quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Allure_ het volgende:
Het is vanaf nu vrouwen uurtje.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Weekend relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat heb ik nou aan iemand die ver weg woont?
Zal k van t weekend vrijdag al komen, of gewoon zaterdag?quote:
Ik had toch hetzelfde thema in gedachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef Krentenbol. het volgende:
Sorry BT, ik had je lapo wens niet gezien!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had toch hetzelfde thema in gedachten
Your musical compatibility with Edwinuss is Highquote:
Lolbroek.quote:
Ja, begrijpelijk. Maar nu neuk je helemaal niet, dus het is kiezen of delenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik op dinsdag wil neuken moet dat ook kunnen.
Ik ben gek op mensen die stront kleur ogen hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Edwinuss is High
Music you have in common includes Pink Floyd, Slipknot, System of a Down, Rammstein and Daft Punk.
We matchen, laten we scharen.
Waarom denk jij dat BT nu niet neuktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Maar nu neuk je helemaal niet, dus het is kiezen of delen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben gek op mensen die stront kleur ogen hebben.
Het zijn ook el-ke keer weer die standaard quasi-grappige opmerkingen. Bedenk eens wat nieuws mensen. Fas, goedzo pak ze maar aan.quote:
Quoten op een bericht wat helemaal niet voor je bedoeld wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het zijn ook el-ke keer weer die standaard quasi-grappige opmerkingen. Bedenk eens wat nieuws mensen. Fas, goedzo pak ze maar aan.
Your musical compatibility with Edwinuss is VERY HIGHquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Edwinuss is High
Music you have in common includes Pink Floyd, Slipknot, System of a Down, Rammstein and Daft Punk.
We matchen, laten we scharen.
Wat moet je nou dikkop, ga de rest van KLB vervuilen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Quoten op een bericht wat helemaal niet voor je bedoeld was
Ik koop verdomme wel een tarzanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Maar nu neuk je helemaal niet, dus het is kiezen of delen.
Ketsen ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Edwinuss is VERY HIGH
Music you have in common includes The Opposites, Gym Class Heroes, Kanye West, The Game and Queens of the Stone Age.
Ik eis de schaar-rechten op
Stuur mij álle muziek van Garbage die je hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Allure_ wat vind je hier trouwens van? Niet helemaal in de stijl die je bedoelde maar goed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Allure_ wat vind je hier trouwens van? Niet helemaal in de stijl die je bedoelde maar goed.
Hm sorry, maar not my cup of coffee tea.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Oh noes!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Edwinuss is VERY HIGH
Music you have in common includes The Opposites, Gym Class Heroes, Kanye West, The Game and Queens of the Stone Age.
Ik eis de schaar-rechten op
I feel your painquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop verdomme wel een tarzan!
8 juli!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I feel your pain.
Wanneer ben je jarig?
STEEN, HAHAHAAHAH GEWONNEN MET STEEN PAPIER SCHARENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop verdomme wel een tarzan!
Dit is zo'n opmerking he, KoP?quote:
Ja die heb ik, laatst alle albums gedownload.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur mij álle muziek van Garbage die je hebtof heb je dit nummer niet?
quote:
Ahhh Moby, daar moet ik nog wat van downloaden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm sorry, maar not my cup of coffee tea.
Luister nu:
Ga. Weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik voel me hier echt niet thuis, al die mensen met 10 posts
Dat nummer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
You wanna hear about my new obsession, I'm riding up a big depression.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm sorry, maar not my cup of coffee tea.
Luister nu:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik voel me hier echt niet thuis, al die mensen met 10 posts
Idd, die dikkop, moet eens in zijn hok blijven, en die staat niet hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is zo'n opmerking he, KoP?![]()
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
STEEN, HAHAHAAHAH GEWONNEN MET STEEN PAPIER SCHAREN![]()
![]()
Wat een slechte grapbeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als 'ie maar triltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo een met dreadlocks?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Donder gvd op, we motten je hier niet![]()
![]()
met je bloedkop
Is t zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Donder gvd op, we motten je hier niet![]()
![]()
met je bloedkop
Ik hou nu al van jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan ligt er misschien wel ineens een complete tarzan&jane zelf plezieringsset op je stoep!
Ach, met mijn gekreun maak ik de buren toch wel wakker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah maar ze motte niet teveul lawaaoi maacken.
JULLIE MOETEN GOFFEDOMME VOOR JEZELF SPREKEN.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga eens vroeg slapen, moe als een modderfokker.voor jullie en een
![]()
voor edwinnusss
Wie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
Even en minuut stilte voor Matthew Wilder graag
onbegonnen werk voor jullie cultuurbarbaren
Wie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
Ja, ik had de lapo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
Stop jij tijdens het fappen ook wel eens een vinger in je kont, kankerlekker
wie is dat ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
We moeten eigenlijk Ali B erbij halen, misschien gaat het dan wel wat rapper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
bah nou is het dat vreselijke vrouwen-uurtje en dan gaat het ineens wel rap![]()
( rap!!! )
Zei ie net ook tegen mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik had de lapo..Watskeburt met al die newbies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Negeer mijn post niet!quote:
Als het te snel gaat roepen we R.E.M.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Ali B erbij halen, misschien gaat het dan wel wat rapper.!!!!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het te snel gaat roepen we R.E.M.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
Die er nu zijn, ofniet meer zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watskeburt met al die newbies?
Zulke taal sloeg hij laatst ook al uit tegen D_A!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
Die er nu zijn.quote:
Kwajongen dat het is!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke taal sloeg hij laatst ook al uit tegen D_A!
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Ali B erbij halen, misschien gaat het dan wel wat rapper.!!!!
Ja, maar...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topic
Je snapt m niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topic
Aldi tokkies, ikwaithut ook niequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die er nu zijn.
Maar het zullen wel kloons zijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar bijzonder matig. Heb dat ding alweer een halfjaar niet aangeraakt!
Bestaan er ook Lidl tokkies?quote:
Ik heb ze allemaal keihard in hun kontje verkracht en nu liggen ze thuis in hun bedje over mij te fantaseren en het tafereel na te spelen met een komkommer of een aubergine waardoor ze niet meer aan fokken toekomenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watskeburt met al die newbies?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
ben ik nu stoer? Of een gare kankeralcoholist!
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar bijzonder matig. Heb dat ding alweer een halfjaar niet aangeraakt!
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
hihih, ik heb een krat pilsener naast me staan en dit is de derde dag en nu is die leeg
ben ik nu stoer? Of een gare kankeralcoholist!
[ Insert flauw grapje ]quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal keihard in hun kontje verkracht en nu liggen ze thuis in hun bedje over mij te fantaseren en het tafereel na te spelen met een komkommer of een aubergine waardoor ze niet meer aan fokken toekomen![]()
Ik las "onder een drummer"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.
Ik zat al in een meidenbandquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.
ik heb Sjeiksz ooit de boks gegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.
Sjeiksz.
Noh!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn niet deze in kwestie.
Spice Girls???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat al in een meidenband![]()
het faalde, dus het is niet mijn ding gok ik zo
!
maar ze komen allemaal uit hollandistan nederlandquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Ik kan geen arabisch lezen...
(nog steeds niet)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.
Sjeiksz.
Ik heb vrijdag met hem gepraatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb Sjeiksz ooit de boks gegeven.
Ruig onie daaaaa
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat al in een meidenband![]()
het faalde, dus het is niet mijn ding gok ik zo
!
Lidl is een wat hoger niveau, qua kwaliteit. Aldi is meer kwantiteit.quote:
Want jij doet mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met hem gepraat. Kankerstoer ben ik
.
Wheheh ik zie jou nu voor me met zoeen gitaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. K heb sinds vorige week een gitaar.
Ik heb er ook ene, akoestisch, maar kan het heumaal nie, best jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze komen allemaal uit hollandistan nederland
Probeer zoveel mogelijk te spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes... geen kwantiteit....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Lidl is een wat hoger niveau, qua kwaliteit. Aldi is meer kwantiteit.
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.
Hou je kankahbek joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
True
[..]
Wheheh ik zie jou nu voor me met zoeen gitaar
1 mogelijke reactie: Nee![]()
![]()
Hier ook akoestisch, en kan t ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb er ook ene, akoestisch, maar kan het heumaal nie, best jammer eigenlijk.
Je lijkt net een kerel van 50 die een knul van 8 jaar advies geeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer zoveel mogelijk te spelenen blijf dat ook doen
Ik ook !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Héé dan ben ik ook een nieuwe nederlandert.
Doe jij ook dan weerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer zoveel mogelijk te spelenen blijf dat ook doen
Hihi tsjaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht jou al te herkennen!
Dit blijft zo mooi.
Klinkt als mijn muzieklessen op schoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.
Ik was de faal KB!
Dan noemen we dat show element.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.
Ik was de faal KB!
Ja, is toch ook zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je lijkt net een kerel van 50 die een knul van 8 jaar advies geeft. Zodat die knul niet de fout ingaat als die ouder wordt
.
Ze komen met veel, heeeeeel veel, praten heeeeeel veel, maar zeggen heel weinig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes... geen kwantiteit....
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi tsjaik heb mn haar geverfd dus nu ben ik undercover enzo.
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze komen met veel, heeeeeel veel, praten heeeeeel veel, maar zeggen heel weinig.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice was?
Ik dacht net nog, mooie ondertitel, praat veel, zegt heel weinigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"
Dealquote:
Veel wol weinig truien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"
kut-turkenquote:
Oja, als 2 druppels waterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je herkent me meteen toch?
Die turken gaan nog wel...quote:
NOHquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die turken gaan nog wel...
Die andere nieuwe nederlanders niet.
Goed gedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht net nog, mooie ondertitel, praat veel, zegt heel weinig
Jupquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Deal
Zat je op les?
[..]
Veel wol weinig truien.
Dat zeg ikquote:
Ik ga t zonder les doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juptoen ik op les zat ging alles ook nog wel goed
maar toen konden die vriendin waarmee ik op les zat en ik niet meer op dezelfde dag.. En toen ging het bergafwaarts..
[..]
Dat zeg ik!
Gebreid ondergoed.quote:
Wat is er?quote:
Heeft wel wat jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:05 schreef reetveter het volgende:
Nog 1 keer dan
[ afbeelding ]
Omdat ze zo lekker is
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:05 schreef reetveter het volgende:
Nog 1 keer dan
[ afbeelding ]
Omdat ze zo lekker is
Ik had altijd zo'n schijthekel aan die kauwgompjes waar van die stickers bij zaten, waar de koppen van deze ongeleide projectielen op waren geprojecteerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan baby spice.
En de juiste techniek leert.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je heel gemotiveerd bent!
jah ok, maar de Ali-B's en de bouw-steiger-bevolkers mogen wel dood eh ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die turken gaan nog wel...
Die andere nieuwe nederlanders niet.
Joah, min of meerquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan baby spice.
Met als reden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Om 23:26 is het vrouwenuurtje trouwens alweer af.
Jij bent een halve...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe nederlandert, maar geen Turk !
Zorgen dat een van ons een nieuw topic opent met een nieuw vrouwenuurtje, of vrouwentopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Och ja, sowieso al dat spul met hun naam erop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n schijthekel aan die kauwgompjes waar van die stickers bij zaten, waar de koppen van deze ongeleide projectielen op waren geprojecteerd
Ja en dan nog 34 minuten, en dan is het vrouwenwoensdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als ze zich kunnen gedragen hoeven ze niet dood hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jah ok, maar de Ali-B's en de bouw-steiger-bevolkers mogen wel dood eh ?
Laat me raden, je bent eigenlijk een negert die zijn kop wit heeft laten maken ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe nederlandert, maar geen Turk !
Ja ik weet 't.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Jij kan er afentoe ook zo'n heerlijke ongenuanceerde kut opmerking ingooien.
I already did.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent eigenlijk een negert die zijn kop wit heeft laten maken ?
Gedwongen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dus jij gaat met nieuwe nederlanders om?
I knowquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet 't.![]()
![]()
Jij anders ook hoor.
Ik ben half Roemeens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef reetveter het volgende:
wat heeft kop voor halve nationaliteitos dan
Als ze zich kunnen gedragen.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze zich kunnen gedragen hoeven ze niet dood hoor
Op Net 5 wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en dan nog 34 minuten, en dan is het vrouwenwoensdag
Van wie zou ze dat nou geleerd hebben Allure!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Jij kan er afentoe ook zo'n heerlijke ongenuanceerde kut opmerking ingooien.
Van de bestequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wie zou ze dat nou geleerd hebben Allure!
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.quote:
Half oud.quote:
Wat lief dat je mij meteen noemtquote:
Ja, dus ze moeten allemaal dood.quote:
Ja, ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.![]()
Ken je niet iemand die gitaar speelt?
Ja, ik ben half ja, zo'n hele negert als het warm wordt..quote:
Eigenlijk wel.quote:
Indooooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Er zitten hier gewoon alleen maar alliechtonen jongens.
Maar dan heb ik een ban.quote:
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Er zitten hier gewoon alleen maar alliechtonen jongens.
Indo +1 !!quote:
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.![]()
Ken je niet iemand die gitaar speelt?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij meteen noemt!
Hee maar ik ga jullie verlaten! Lekker slapen
welterusten allemaal
!
Wat danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.
Pimp !quote:
Heb je zo een Spaans orgel of een Western?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)
Verder niet nee.
Ik wil weten hoe jij eruit ziet kut allochtoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.
Gemist?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Kan ik die drie uur durende film weer een andere gaan kijken.
Ik weetniet of je daar heel blij van zou worden..quote:
Tot je thuis kwam en je weer opnieuw kon beginnen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)
Verder niet nee.
Waar woon je aan de de Grote Markt ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jij eruit ziet kut allochtoon.
Wat een kut vrienden heb je dan. Soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik weetniet of je daar heel blij van zou worden..
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Tering, uur van The Good Shepherd gemist.
Ik ben met m'n neefje liggend op m'n borst in slaap gevallen, nadat hij huilend wakker was geworden.![]()
Daarom is het hier dus zo stil de laatste tijd, je hebt gewoon van de helft van de SC'ers de computer gejat en je zit nou op zo'n gejatte computer waardoor je het doet lijken alsof je ban al is opgeheven terwijl zelfs remlof niet zo stom zou zijn om jou uit je hok te latenquote:
Je wordt vast een goede pappie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Tering, uur van The Good Shepherd gemist.
Ik ben met m'n neefje liggend op m'n borst in slaap gevallen, nadat hij huilend wakker was geworden.![]()
Naast de palacequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waar woon je aan de de Grote Markt ?
Spaans.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je zo een Spaans orgel of een Western?
Wut?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tot je thuis kwam en je weer opnieuw kon beginnen!
Ik heb zon vliegend bed! Net als euhh;...quote:
Ja, noh, kijk ze hebben een wat ander karakter dan ik he, zij leven nog heel erg in die vooroordelen die nederlanders hebben over buitenlanders, snel agressief enzo. En ik...? Ik kijk gewoon toe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut vrienden heb je dan. Soort zoekt soort?
Ik vind jou heerlijk veel fantasie hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daarom is het hier dus zo stil de laatste tijd, je hebt gewoon van de helft van de SC'ers de computer gejat en je zit nou op zo'n gejatte computer waardoor je het doet lijken alsof je ban al is opgeheven terwijl zelfs remlof niet zo stom zou zijn om jou uit je hok te laten!!
Spaans.quote:
Hij was het goedkoopst.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spaans.![]()
Het is wel leuk, maar meer voor korte intro's of riedeltjes. IMO
jaah toch wel...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dus ze moeten allemaal dood.
Ik heb weer vrienden die de vooroordelen waar makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, kijk ze hebben een wat ander karakter dan ik he, zij leven nog heel erg in die vooroordelen die nederlanders hebben over buitenlanders, snel agressief enzo. En ik...? Ik kijk gewoon toe.
Autist natuurlijk, zit niet voor niets op FOK!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maareh, ben jij ook een beetje zo'n Scarface gangster? Of wat moet ik me bij jou voorstellen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maareh, ben jij ook een beetje zo'n Scarface gangster? Of wat moet ik me bij jou voorstellen?
Marok.org?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SAY HELLO YO MY LITTLE FRIEND.
Eng, gewoon eng mehnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 GB maar ? dat is ook niet veelquote:
Dat zijn ze allemaal, als je ziet hoe zij allemaal in hun eigen gangster wereldje levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Autist natuurlijk, zit niet voor niets op FOK!
Hij heeft zich een gedeelte geschoren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joah, ik zal het prberen te onthouden, of me lieve vrienden het ook niet doen.. kan niets beloven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelieve mij niet wakker te bellen na het uitgaan
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die Western van mij was ¤60, dat is ook gene hoofdprijs.
Helaas, was het maar fantasie...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou heerlijk veel fantasie hebben
Misschien was hij bang dat 'ie 'm helemaal weg zou scheren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft zich een gedeelte geschoren?Scheer dan alles.
De NSB ook.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem weten we allemaal dat dat kinderporno 1e klas is.
Van de 286 GB.quote:
Ze?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal, als je ziet hoe zij allemaal in hun eigen gangster wereldje leven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien was hij bang dat 'ie 'm helemaal weg zou scheren.
Dat is wel klein.. en hoe zit het met die onderontwikkelde klootzakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kappen, scherenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft zich een gedeelte geschoren?Scheer dan alles.
Als je maar niet je G string breekt als je net een minor aan het vingeren bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb trouwens 3 metalen en 3 nylon snaren..
Ja, ik bedoel een beetje de turkse/marokkaanse hangjeugd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze?
Neeheur, ik ben heul niet gangstah, je heb toch pic van me gezien
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je maar niet je G string breekt als je net een minor aan het vingeren bent.
als je dat doet, waarom is de rest van die 286 GB dan nog niet vrijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
De NSB ook.
Ik doe niet aan NZB's enzo. Only torrents.
[..]
Nee.
[..]
Van de 286 GB.En ik sla uiteindelijk al m'n films op op m'n externe harde schijf.
Zie m'n PI.quote:
Ik eerst ook niet, maar het werkt echt geweldig. En volledige dvd's ipv rips.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
De NSB ook.
Ik doe niet aan NZB's enzo. Only torrents.
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
kappen, scheren
en dan weer plamuren
maar ja
als er maar enige geur blijft
Alsof je dat niet op torrents hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar het werkt echt geweldig. En volledige dvd's ipv rips.
Dat was mijn alter-ego, santos_ duhhhhquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel een beetje de turkse/marokkaanse hangjeugd.
Nope, nog nooit een foto gezien. PM-en mag altijd.
[..]
Hééééééééééééél veel muziek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als je dat doet, waarom is de rest van die 286 GB dan nog niet vrij
Jawel.quote:
Echt goede films koop ik wel op dvd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar het werkt echt geweldig. En volledige dvd's ipv rips.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was mijn alter-ego, santos_ duhhhh
Die altijd op elkaar stemmen met het Songfestival, he?![]()
Wij zijn meer van het oostblok-gebeuren, das nog wat anders dan marokkaanse jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |