Joah, min of meerquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan baby spice.
Met als reden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Om 23:26 is het vrouwenuurtje trouwens alweer af.
Jij bent een halve...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe nederlandert, maar geen Turk !
Zorgen dat een van ons een nieuw topic opent met een nieuw vrouwenuurtje, of vrouwentopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Och ja, sowieso al dat spul met hun naam erop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n schijthekel aan die kauwgompjes waar van die stickers bij zaten, waar de koppen van deze ongeleide projectielen op waren geprojecteerd
Ja en dan nog 34 minuten, en dan is het vrouwenwoensdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als ze zich kunnen gedragen hoeven ze niet dood hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jah ok, maar de Ali-B's en de bouw-steiger-bevolkers mogen wel dood eh ?
Laat me raden, je bent eigenlijk een negert die zijn kop wit heeft laten maken ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe nederlandert, maar geen Turk !
Ja ik weet 't.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Jij kan er afentoe ook zo'n heerlijke ongenuanceerde kut opmerking ingooien.
I already did.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent eigenlijk een negert die zijn kop wit heeft laten maken ?
Gedwongen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dus jij gaat met nieuwe nederlanders om?
I knowquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet 't.![]()
![]()
Jij anders ook hoor.
Ik ben half Roemeens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef reetveter het volgende:
wat heeft kop voor halve nationaliteitos dan
Als ze zich kunnen gedragen.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze zich kunnen gedragen hoeven ze niet dood hoor
Op Net 5 wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en dan nog 34 minuten, en dan is het vrouwenwoensdag
Van wie zou ze dat nou geleerd hebben Allure!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Jij kan er afentoe ook zo'n heerlijke ongenuanceerde kut opmerking ingooien.
Van de bestequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wie zou ze dat nou geleerd hebben Allure!
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.quote:
Half oud.quote:
Wat lief dat je mij meteen noemtquote:
Ja, dus ze moeten allemaal dood.quote:
Ja, ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.![]()
Ken je niet iemand die gitaar speelt?
Ja, ik ben half ja, zo'n hele negert als het warm wordt..quote:
Eigenlijk wel.quote:
Indooooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Er zitten hier gewoon alleen maar alliechtonen jongens.
Maar dan heb ik een ban.quote:
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Er zitten hier gewoon alleen maar alliechtonen jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |