Dan noemen we dat show element.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.
Ik was de faal KB!
Ja, is toch ook zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je lijkt net een kerel van 50 die een knul van 8 jaar advies geeft. Zodat die knul niet de fout ingaat als die ouder wordt
.
Ze komen met veel, heeeeeel veel, praten heeeeeel veel, maar zeggen heel weinig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes... geen kwantiteit....
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi tsjaik heb mn haar geverfd dus nu ben ik undercover enzo.
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze komen met veel, heeeeeel veel, praten heeeeeel veel, maar zeggen heel weinig.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk Baby Spice was?
Ik dacht net nog, mooie ondertitel, praat veel, zegt heel weinigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"
Dealquote:
Veel wol weinig truien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Veel geblaat, weinig wol -idee?"
kut-turkenquote:
Oja, als 2 druppels waterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je herkent me meteen toch?
Die turken gaan nog wel...quote:
NOHquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die turken gaan nog wel...
Die andere nieuwe nederlanders niet.
Goed gedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht net nog, mooie ondertitel, praat veel, zegt heel weinig
Jupquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Deal
Zat je op les?
[..]
Veel wol weinig truien.
Dat zeg ikquote:
Ik ga t zonder les doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juptoen ik op les zat ging alles ook nog wel goed
maar toen konden die vriendin waarmee ik op les zat en ik niet meer op dezelfde dag.. En toen ging het bergafwaarts..
[..]
Dat zeg ik!
Gebreid ondergoed.quote:
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |