Ik heb vrijdag met hem gepraatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb Sjeiksz ooit de boks gegeven.
Ruig onie daaaaa
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat al in een meidenband![]()
het faalde, dus het is niet mijn ding gok ik zo
!
Lidl is een wat hoger niveau, qua kwaliteit. Aldi is meer kwantiteit.quote:
Want jij doet mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met hem gepraat. Kankerstoer ben ik
.
Wheheh ik zie jou nu voor me met zoeen gitaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. K heb sinds vorige week een gitaar.
Ik heb er ook ene, akoestisch, maar kan het heumaal nie, best jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze komen allemaal uit hollandistan nederland
Probeer zoveel mogelijk te spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes... geen kwantiteit....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Lidl is een wat hoger niveau, qua kwaliteit. Aldi is meer kwantiteit.
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.
Hou je kankahbek joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
True
[..]
Wheheh ik zie jou nu voor me met zoeen gitaar
1 mogelijke reactie: Nee![]()
![]()
Hier ook akoestisch, en kan t ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb er ook ene, akoestisch, maar kan het heumaal nie, best jammer eigenlijk.
Je lijkt net een kerel van 50 die een knul van 8 jaar advies geeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer zoveel mogelijk te spelenen blijf dat ook doen
Ik ook !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Héé dan ben ik ook een nieuwe nederlandert.
Doe jij ook dan weerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer zoveel mogelijk te spelenen blijf dat ook doen
Hihi tsjaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht jou al te herkennen!
Dit blijft zo mooi.
Klinkt als mijn muzieklessen op schoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We gingen optreden en ik stopte met spelen omdat ik heel hard moest lachen.
Ik was de faal KB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |