quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik had de lapo..Watskeburt met al die newbies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Negeer mijn post niet!quote:
Als het te snel gaat roepen we R.E.M.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Ali B erbij halen, misschien gaat het dan wel wat rapper.!!!!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het te snel gaat roepen we R.E.M.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
Stop jij tijdens het fappen ook wel eens een vinger in je kont, kankerlekker
Die er nu zijn, ofniet meer zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watskeburt met al die newbies?
Zulke taal sloeg hij laatst ook al uit tegen D_A!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
NG 181129 zegt:
Stop jij tijdens het fappen ook wel eens een vinger in je kont, kankerlekker
Die er nu zijn.quote:
Kwajongen dat het is!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke taal sloeg hij laatst ook al uit tegen D_A!
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Ali B erbij halen, misschien gaat het dan wel wat rapper.!!!!
Ja, maar...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topic
Je snapt m niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ali B ? jah die zegt gewoon Sesam-sneller-nu en dan komen er ineens 40 shoarma-turken die allemaal gaan baggeren zodat het wat rapper gaat met dit topic
Aldi tokkies, ikwaithut ook niequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die er nu zijn.
Maar het zullen wel kloons zijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar bijzonder matig. Heb dat ding alweer een halfjaar niet aangeraakt!
Bestaan er ook Lidl tokkies?quote:
Ik heb ze allemaal keihard in hun kontje verkracht en nu liggen ze thuis in hun bedje over mij te fantaseren en het tafereel na te spelen met een komkommer of een aubergine waardoor ze niet meer aan fokken toekomenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watskeburt met al die newbies?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
ben ik nu stoer? Of een gare kankeralcoholist!
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar bijzonder matig. Heb dat ding alweer een halfjaar niet aangeraakt!
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
hihih, ik heb een krat pilsener naast me staan en dit is de derde dag en nu is die leeg
ben ik nu stoer? Of een gare kankeralcoholist!
[ Insert flauw grapje ]quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal keihard in hun kontje verkracht en nu liggen ze thuis in hun bedje over mij te fantaseren en het tafereel na te spelen met een komkommer of een aubergine waardoor ze niet meer aan fokken toekomen![]()
Ik las "onder een drummer"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.
Ik zat al in een meidenbandquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten een meiden band beginnen! Ik heb wel eens achter een drumstel gezeten.
ik heb Sjeiksz ooit de boks gegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.
Sjeiksz.
Noh!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn niet deze in kwestie.
Spice Girls???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat al in een meidenband![]()
het faalde, dus het is niet mijn ding gok ik zo
!
maar ze komen allemaal uit hollandistan nederlandquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Ik kan geen arabisch lezen...
(nog steeds niet)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaif me wat drinken bitchh, ik chill 'm bij de AA.
Sjeiksz.
Ik heb vrijdag met hem gepraatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb Sjeiksz ooit de boks gegeven.
Ruig onie daaaaa
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat al in een meidenband![]()
het faalde, dus het is niet mijn ding gok ik zo
!
Lidl is een wat hoger niveau, qua kwaliteit. Aldi is meer kwantiteit.quote:
Want jij doet mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan die anderen, nu kan het alleen maar slagen.
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met hem gepraat. Kankerstoer ben ik
.
Wheheh ik zie jou nu voor me met zoeen gitaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. K heb sinds vorige week een gitaar.
Ik heb er ook ene, akoestisch, maar kan het heumaal nie, best jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep. K heb sinds vorige week een gitaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |