Indo +1 !!quote:
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het puur over speelcomfort. Tevens gaat het met de juiste techniek veul sneller en makkelijker.![]()
Ken je niet iemand die gitaar speelt?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij meteen noemt!
Hee maar ik ga jullie verlaten! Lekker slapen
welterusten allemaal
!
Wat danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.
Pimp !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Heb je zo een Spaans orgel of een Western?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)
Verder niet nee.
Ik wil weten hoe jij eruit ziet kut allochtoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja wees blij dat ze hier zitten, en niet wat van me kameraden nu bij jou thuis.
Gemist?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Kan ik die drie uur durende film weer een andere gaan kijken.
Ik weetniet of je daar heel blij van zou worden..quote:
Tot je thuis kwam en je weer opnieuw kon beginnen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb wel iemand op msn, zit ook op FOK. Had gisteren met hem even m'n gitaar gestemd (via micro)
Verder niet nee.
Waar woon je aan de de Grote Markt ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jij eruit ziet kut allochtoon.
Wat een kut vrienden heb je dan. Soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik weetniet of je daar heel blij van zou worden..
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Tering, uur van The Good Shepherd gemist.
Ik ben met m'n neefje liggend op m'n borst in slaap gevallen, nadat hij huilend wakker was geworden.![]()
Daarom is het hier dus zo stil de laatste tijd, je hebt gewoon van de helft van de SC'ers de computer gejat en je zit nou op zo'n gejatte computer waardoor je het doet lijken alsof je ban al is opgeheven terwijl zelfs remlof niet zo stom zou zijn om jou uit je hok te latenquote:
Je wordt vast een goede pappie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
Tering, uur van The Good Shepherd gemist.
Ik ben met m'n neefje liggend op m'n borst in slaap gevallen, nadat hij huilend wakker was geworden.![]()
Naast de palacequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waar woon je aan de de Grote Markt ?
Spaans.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je zo een Spaans orgel of een Western?
Wut?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tot je thuis kwam en je weer opnieuw kon beginnen!
Ik heb zon vliegend bed! Net als euhh;...quote:
Ja, noh, kijk ze hebben een wat ander karakter dan ik he, zij leven nog heel erg in die vooroordelen die nederlanders hebben over buitenlanders, snel agressief enzo. En ik...? Ik kijk gewoon toe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut vrienden heb je dan. Soort zoekt soort?
Ik vind jou heerlijk veel fantasie hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daarom is het hier dus zo stil de laatste tijd, je hebt gewoon van de helft van de SC'ers de computer gejat en je zit nou op zo'n gejatte computer waardoor je het doet lijken alsof je ban al is opgeheven terwijl zelfs remlof niet zo stom zou zijn om jou uit je hok te laten!!
Spaans.quote:
Hij was het goedkoopst.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spaans.![]()
Het is wel leuk, maar meer voor korte intro's of riedeltjes. IMO
jaah toch wel...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dus ze moeten allemaal dood.
Ik heb weer vrienden die de vooroordelen waar makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, kijk ze hebben een wat ander karakter dan ik he, zij leven nog heel erg in die vooroordelen die nederlanders hebben over buitenlanders, snel agressief enzo. En ik...? Ik kijk gewoon toe.
Autist natuurlijk, zit niet voor niets op FOK!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maareh, ben jij ook een beetje zo'n Scarface gangster? Of wat moet ik me bij jou voorstellen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maareh, ben jij ook een beetje zo'n Scarface gangster? Of wat moet ik me bij jou voorstellen?
Marok.org?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SAY HELLO YO MY LITTLE FRIEND.
Eng, gewoon eng mehnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SAY HELLO YO MY LITTLE FRIEND.
3 GB maar ? dat is ook niet veelquote:
Dat zijn ze allemaal, als je ziet hoe zij allemaal in hun eigen gangster wereldje levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Autist natuurlijk, zit niet voor niets op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |