quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:Gisteren waren de fantjes op het journaal, ze stonden te rouwen op de plek waar Annabel gevallen was, echt zoooo treurig...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
Wat een lieve foto en wat een lieve spelfout in de tt
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen spelfout. Het zijn ofilantjes.
Dat was al zo toen ik 2 was en dat is gewoon nog zo.
quote:
Ja en die arme Bill die zo graag wil mag nooit van bilquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
geen spelfout. Het zijn ofilantjes.
Dat was al zo toen ik 2 was en dat is gewoon nog zo.
Dat deed ik ook als uk. Mijn zoon had een leuke. Een kat was een kakamauw. Niet makkelijker dan kat. geen ideeeee waarom hij het moeilijker maakte. Misschien vooruitlopend op het feit dat het schoonhouden van de kattenbakken zijn vaste taak hier thuis isquote:
Leuk pupjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik ga gewoon een keertje puppies kijken en that's it.
Ik heb niks met teefjes en ik hoef dr ook geen ( lijkt me geen leuk plan met 4 open reuen).
En Chico mag van de zomer nog es van bil he, dus wie weet.
Maar het is het plan om tzt een eventuele pup van een eventuele pup van hem te nemen in ruil voor die dekking, over een jaar of 2/3 dus.
Maar goed, eerst maar es zien wat die dekking wordt en zo he
Hm ja... op de bovenste zie ik het nu ook idd...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mor je ziet het meteen, je ziet het op deze foto;s ook heeeeel goed, bij het bovenste nestje zit 1 behaarde, de zwartste van die twee donkere, en bij het nestje van Bil zitten drie puffjes en 2 kale, Bil en zn roze broer Mucho.
Leuk verhuizen, waar gaan jullie heen?
Ze zitten met zn vieren op de bank, zwarte broertje zie je bijna nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm ja... op de bovenste zie ik het nu ook idd...
Die foto's van Peuterbill is echt enormcute.. Met z'n 3tje op de bank en de oortjes geplakt
![]()
Verhuizing gaat naar Stadskanaal, terug naar de roots. Voor een jaar dan, en daarna hopelijk op naar Groningen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef oh-oh het volgende:Non
![]()
![]()
Wat een lokaas, strooi wat naakte pupsels in een topic en je duikt er boven op![]()
Sneu van mamachinchilla zeg![]()
Maar wel heel fijn dat de jongens het wel goed doen saampjes.
Hoe is het met Cricket?
Does een fotootje???
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zitten met zn vieren op de bank, zwarte broertje zie je bijna niet![]()
Zucht, we zitten weer met een herplaatsertje op het forum.
Iemand een lief bloot meisje van 6 maanden?
Das zodat de oortjes mooi gaan staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Whats up met de plakkertjes op de oortjes van het pupje ?
Navond
Ja het ligt een beetje aan de lichtval of het duidelijk te zien isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een muppets die twee![]()
Je ziet wel dat ie kleiner is toch?
Hoe lang duurt het voor een chin echt volgroeid is?
Uhm, ja sorry, iemand post dat hondje net op het forum.
6 maandjes oud, heeeeel lief, zindelijk, sociaal, kaal.
Ze heet alleen Dior![]()
Kijk nou toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff met een scheermesje over dat koppie en ze is als nieuw![]()
Ik hoop dat ze heel snel een gouden mandje vindt!
ja echt ? ik zou echt nooit meer een reu willen (nou is Pim ook eigenlijk van mn moeder dus dat scheelt), blijkbaar val ik bij honden ook op de vrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:Neeheeeee, ik ben van de open reuen
![]()
En ALS er hier een nummer 5 bijkomt wordt dat een Chico-kind of -kleinkind.
Oh echt, maar ja, ik val dan ook op mannen hequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt ? ik zou echt nooit meer een reu willen (nou is Pim ook eigenlijk van mn moeder dus dat scheelt), blijkbaar val ik bij honden ook op de vrouwen![]()
Ze is wel extreem cute, maar hoe graag ik het ook zou willen, het arme ding zou geen leven hebben
Wat heeft hij nou om zijn oortjes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Dit zijn de pups van gisteren:
[ afbeelding ]
Bil als klein wurmpje:
[ afbeelding ]
Het hele nest:
[ afbeelding ]
13 dagen oud:
[ afbeelding ]
Week of 4
[ afbeelding ]
6 weken![]()
[ afbeelding ]
8 weken:
[ afbeelding ]
Zucht, wat was ie toch een moppie...
Ah, gaat dat niet vanzelf dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie heeeeeeeeel verhaal in post om 22.03
![]()
@ Nok, alleen Frits is gay heur, maar dan wel übergay
quote:
Ik heb er vannacht gewoon overheen gekekenquote:
Ja dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, maar ja, ik val dan ook op mannen he![]()
Ze zijn veeeeeel mooier van bouw, en ook veel fijner van karakter dan bitches
Engelse bulldoggen worden ook getaped, voor hun rozenoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Naja verschilt per hond dus.
Chico is nooit getaped, Billy maar even, met scheren en efileren lukt het wel.
Maar ik ken ook honden die tot en met het wisselen zowat in de steigers staan![]()
Bij de puffjes mag je kiezen of je hangende of staande oren wil, dat moet je bij de fokker aangeven, want puffen moeten altijd getaped en geschoren als je ze staand wil.
En daar beginnen ze dan met een week of 6 mee. Er zijn wel een paar honden waarbij het niet lukt , maar meestal zijn ze dan gewoon niet goed genoeg getaped.
Er zijn ook rassen die tiporen moeten hebben en daarbij plakken ze juist loodjes aan de oren om ze goed genoeg te laten tippen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef nokwanda het volgende:
Heeeeey Non. Daar ben je weer. ik vroeg in het vorige topic nog naar je. Vroeg me af hoe het met je was.
@Mor, hoest met Chip. Mag ik aannemen dat ze meeverhuist?
@oh-oh, ik dacht dat jouw boys gay waren.
Meldtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat Nok zich nog ff meldt vandaag!
Oh wat ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@nokwanda afwachten nu he? en je verhuisdozen al aan het inpakken? wanneer staat de verhuizing gepland.
De uitslag bij de DA van Snowy was niet zo goed. Hij heeft een erge aangeboren afwijking. Waardoor zijn leeftijdsverwachting behoorlijk naar beneden in bijgeschroefd. Ben niet zo happy vandaag.
Wauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Nou F_R, da's mooi klote. Iedere dag pillen. Het is te hopen dat dat aanslaat en dat hij een makkelijke kat is o pillen te geven. Hoeveel last lijkt Snowy er zelf van te hebben?
Hier is het inderdaad afwachten. Het huis dat we in de eerste instantie wilden hebben we afgezegd. Dat gaat het niet worden om verschillende redenen. De belangrijkste is dat we liever meer financiële ruimte hebben en dat we risico's zoveel mogelijk willen beperken. We hebben nu een andere gevonden die echt heel lief en warm is. Wel een bovenhuis, maar met twee heel grote balkons waarvan een overdekt. Daar zijn we de afgelopen week mee bezig geweest. Om het allemaal goed rond te krijgen is het handiger als we de bruiloft eventjes een maand of 3 uitstellen. Maandag gaan we wel in ondertrouw.
Ik zag het netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Senes, kom je vaker in Slank gluren!?![]()
Je vergat alleen een nieuwe te openen!![]()
Hoi allemaal!
Geeft niet hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag het net![]()
Sorry![]()
Nee hoor, ik was door de active topics aan het scrollen en toen zag ik je![]()
Ik wist natuurlijk al wel dat je daar veel poste
Ik had de foto's gezien, je hebt echt een prachtig stel daarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!![]()
Ik kom veel te weinig in F&F, wel gister een aantal foto's in het Borie Bengaal topic gezet, maar in de SC kom ik haast nooit meerSchop me! Het gaat me hier niet hard genoeg denk ik, maar da's dan natuurlijk net zo goed mijn eigen schuld. Het moet weer het ouderwetse kippenhok worden!
Dus...
Come hereeeeeee chickie chickie chickie!
(Ik lok al die asielactie peepz weer even enzo)
*aan komt waggelen*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!![]()
Ik kom veel te weinig in F&F, wel gister een aantal foto's in het Borie Bengaal topic gezet, maar in de SC kom ik haast nooit meerSchop me! Het gaat me hier niet hard genoeg denk ik, maar da's dan natuurlijk net zo goed mijn eigen schuld. Het moet weer het ouderwetse kippenhok worden!
Dus...
Come hereeeeeee chickie chickie chickie!
(Ik lok al die asielactie peepz weer even enzo)
Zo ongeveer:quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het inderdaad afwachten. Het huis dat we in de eerste instantie wilden hebben we afgezegd. Dat gaat het niet worden om verschillende redenen. De belangrijkste is dat we liever meer financiële ruimte hebben en dat we risico's zoveel mogelijk willen beperken. We hebben nu een andere gevonden die echt heel lief en warm is. Wel een bovenhuis, maar met twee heel grote balkons waarvan een overdekt. Daar zijn we de afgelopen week mee bezig geweest. Om het allemaal goed rond te krijgen is het handiger als we de bruiloft eventjes een maand of 3 uitstellen. Maandag gaan we wel in ondertrouw.
trrrringggquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik hoorde het
was gezellig
alles is een groot woord, maar ik mag niet klagen (doe ik volop hoor)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
goede middag allemaal. alles goed met je draculettetje?
Onze DA belde net nav de echo van Snowy toch attent van haar.
het kan een kleine rat zijn. Of iets dat zo donkergrijs is dat het in de snelheid zwart lijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zojuist rende er iets zwarts door mijn huis, mijn eerste gedachte is dat het een muis is maar hij leek mij eerder zwart dan grijs... is iemand hier bekend met zwarte muizen in het wild?
Mijn buren hebben geloof ik woestijnratjes dus misschien het er wel eentje van hun..
dan ben ik toch wel blij dat het niet bij mij in huis te zien wasquote:Op zondag 15 maart 2009 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het kan een kleine rat zijn. Of iets dat zo donkergrijs is dat het in de snelheid zwart lijkt.
Of de schim van een dooie muis
Snowy heeft een hartecho gekregen ivm hartruis. Het bleek dat hij een aangeboren "ernstige" hartafwijking heeft. Onze eigen DA heeft de echt niet gedaan maar een collega van de andere vestiging van de praktijk. Ze belde zelfs vanuit haar huis.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alles is een groot woord, maar ik mag niet klagen (doe ik volop hoor)
in ieder geval weer in eigen huisje da's gewoon fijn!
en met jou? Echo van snowy?
Gelukkig valt het hier ook wel mee met de aantallen kadavertjes die ze binnendragen. Die enkele keer dat ze in de tuin iets kunnen vangen is te verwaarlozen.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik toch wel blij dat het niet bij mij in huis te zien was
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:15 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben er gewoon hoor. Misschien niet zo vaak als eerder.
hmmm balen, succes!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:23 schreef nokwanda het volgende:![]()
Ga zo maar eens sollicitatiebrieven schrijven.
Tot dusver is het allemaal niets geworden.
ai da's minderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef ferrari_rood het volgende:
wat is daar te doen dan?
Ik heb vanavond een mylene party.
Donderdag moet ik terug naar z-huis met mijn schouder gaat het niet zoals het moet baal er nogal van
ik ga mn best doen de verhalen te lezen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef nokwanda het volgende:
Komen jullie nog stemmen in het Literaire Dieren topic?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga mn best doen de verhalen te lezen!
Gefeliciteerd Nokje, spannend hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mamma is raar.
Dat is Kareltjes visie op de werkelijkheid.
Vandaag voorlopig koopcontract ondertekend voor ons toekomstige huis
whiiiiiii, het gaat dan toch echt echt gebeuren
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
Alle voorlopige contracten zijn getekend. Ondertrouw en het huis
En alle definitieve zaken komen in juni.
EW ook al opgegeven bij 3 vervolgopleidingen om zeker te weten dat hij ergens terecht kan.
nog eventjes dan wonen jullie gewoon samen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef nokwanda het volgende:
We hebben er ook echt zin in. ja, we hebben nu beide een huurhuis. Hij een flat aan die kant van het land en ik mijn huis in Nijmegen. Zijn flat is veel te klein voor ons allemaal en hier heeft hij geen werk. EW wilde al langer graag die kant op. Dus we hebben er allemaal zin in en het scheelt heel veel kosten zo. Dubbele huur en lasten en op en neer reizen.
die vergeten wij vaak die vergaderingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Leuk, vooral ook dat EW er ook zo een zin in heeft!
Heel stom, in mijn gedachten woonde jij in een flat en niet in een huis terwijl ik wel weet dat je een tuin hebt![]()
Bleeeegh, ik ga mn blog even bijwerken denk ik. Twee dagen vrij gehad en superleuke dingen gedaan, vandaag is dr geen ruk te doen hier. Vanavond moet ik naar een vergadering van de VVE![]()
Oh daar heb ik echt zo een hekel aan, van 19.00 tot god weet hoe laat naar mensen luisteren die zeuren over dingen die niet ter zake doen.
Ik heb me voorgenomen dat ik om 20.00 gewoon opsta en ga
ach gossiequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:Oh man ik wil het er niet meer over hebben
goede morgen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:53 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!!
Hebben jullie al gestemd?
[Stemtopic] Schrijfwedstrijd "Literaire Dieren"
Er zitten hele leuke verhalen tussen![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
ben bezig de verhalen te lezen!
zitten idd leuke tussen!
hoe gaat ie met en bij senesta?
stapje voor stapje de goede kant op!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Beetje moe vandaag door te lang op FOK! hangen gister/vannacht![]()
Hoe gaat het met jou?
Ja ik was alweer zaden en bollen aan het inslaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stapje voor stapje de goede kant op!
neemt nog wel wat tijd in beslag maar zolang het maar vooruit gaat!
fijn dat het lekker bij jullie gaat! bijna in de tuin werk weer zeker!
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zojuist rende er iets zwarts door mijn huis, mijn eerste gedachte is dat het een muis is maar hij leek mij eerder zwart dan grijs... is iemand hier bekend met zwarte muizen in het wild?
Mijn buren hebben geloof ik woestijnratjes dus misschien het er wel eentje van hun..
Ik zal wel een sukkeltje zijn, maar ik vind zo'n val zo zielig en gemeen. Een kat is eigenlijk gemener, dus het is wel een beetje raar van me. Maar die kat eet de muis tenminste op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het was een donkergrijze muis,
was ja want een valletje van 1.29 euro van de Praxis later is hij in de hemel![]()
Zou het kunnen dat je ooit aan een goed doel hebt gegeven in ruil voor een bepaalde fotoreportage?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:Ik zie net dat ik een Fok pimp abo heb...
Hoe kom ik daar in vredesnaam aan???
Betraptquote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je ooit aan een goed doel hebt gegeven in ruil voor een bepaalde fotoreportage?
SHE was het ergens niet mee eens, stapte uit de crew, dreigde met geen naaktpics, danny gaf iedereen een pimp abbo, en dreigde SHE met een rechtzaak. Ik geloof nu dat de pics wel komen ofzo, maar niet via fok.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Maes het volgende:
Oh-oh beeb, het is een serieuze rel geweest meer weet ik er ook niet van
hihi I love youquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Vooral dat puffje, ik moet echt stoppen met staren en kwijlen.
Oh ja, en ze heet I Love You.
hoef je er in dit geval in ieder geval niet meer over na te denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Zucht.
Naja gelukkig is het een teef, als het een reu was had ik dr willen hebben en ik zei laatst nog toen ik twee puffen over de vloer had dat ik echt niet van zulke haarballen hebben moet!
Ze zag het aan zijn gebit en de ogen, moest minimaal 4 jaar ouder zijn dan ik dacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat vervelend nieuws PB hoe kwam de DA er achter dat de kat al veel ouder was.
Sterkte ermee
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, had je al gezien dat Dierenthuis een nieuw plekje krijgt ?
was jij toch, die er zo druk mee was ?
Ze komen eerst naar Lelystad, en dan gaan ze daarna wrs door naar Almere, wij in Flevoland willen die zielige diertjes wél helpen gemeente Aarle-Rixtel![]()
Ik dacht ik kom het even melden
Ja hé !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Tof bericht. Blijft toch hangen in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, had je al gezien dat Dierenthuis een nieuw plekje krijgt ?
was jij toch, die er zo druk mee was ?
Ze komen eerst naar Lelystad, en dan gaan ze daarna wrs door naar Almere, wij in Flevoland willen die zielige diertjes wél helpen gemeente Aarle-Rixtel![]()
Ik dacht ik kom het even melden
Hoe is het er nu mee PB?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zag het aan zijn gebit en de ogen, moest minimaal 4 jaar ouder zijn dan ik dacht.
Arm beest, heb m net opgehaald, en de arts zei dat ik er dit weekend maar eens over na moest gaan denken of die echo e.d. het allemaal nog wel waard was...
Ik hoop echt dat ie opknapt dit weekend, maar die kans is wel heel erg klein ben ik bang, dus eigenlijk bereid ik me er al op voor dat ik 'm maandag in moet laten slapen.
Moet op mijn lip bijten als ik er alleen al aan denk.
Heb het even nagevraagd hier. kennis van mij kan haar niet hebben omdat ze logeerpoezen van anderen opvangt en is beperkt in de ruimte.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja opzich zal ze hier ook welkom zijn geweest. al wil ik eigenlijk geen poes. maar ik denk dat ze de baas in huis wil zijn. en doetje zorro laat zich dan meteen uit zijn rangorde zetten lijkt mij dus niet zo verstandig. wellicht zal het wel gaan haar eerst en dan een andere jongere erbij. maar ja dat zijn speculaties van mij.
ik nu ookquote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef nokwanda het volgende:
en waarom WAAROM heb ik nu ineens dat klote liedje van Schnie schna schnappie in mijn hoofd?
Bedankt
Ik lekker nietquote:
Die zaterdag heb ik de spoedarts opgebeld omdat het beestje erbij lag als een zombie en niet kon poepen. (alleen maar persen zonder resultaat)quote:
Zeker weten, raar ook, want toen ik die 1e post schreef dacht ik echt dat het voorbij zou zijn, maar als je m nu ziet lopen...quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:Jee kijk ik hier eens heb ik ook gelijk dat liedje in mijn hoofd, en bedankt Nok
![]()
Ik heb mijn vreselijk uit de kluiten gewassen roodwang schildpad serieus weggedaan omdat Frits daar altijd heel liefdevol achteraan hupste als pup en die schildpad dus echt naar hem liep te blazen en te happen en dus zo een stuk uit Frits zn neus kon bijten...
Hey Non
Oh dat van hoe ouder ze worden hoe minder vlees dat snapte mijn turtle ook niet, die wilde niks geen groen voer meer, alleen nog maar vlees, en liefst hele hompen.
Doe ik vanaf nu ookquote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef nokwanda het volgende:
Zou dat huis dan gewoon voor de zekerheid maar mijden.
De hele week! Hoef pas dinsdag weer te werken!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Heb je vrij vandaag Ing?Wat zalig voor je, wat zal je bruin worden! Het wordt toch 24 graden o.i.d.?
Geniet er van!
Ik was ook direct verliefd iddquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Lekker genieten Q, met die dikke in het zonnetje!
Ohhhh Ing wat een leuke bikini!Echt supertof, vooral dat broekje zo!
Oh-oh, wat voor ergs ga je doen dan?
OOOOOOOOOH, dat zou leuk zijn, wat ga jij doen????????quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Ik ben zaterdag ook in Scheveningen oh-oh, misschien zie ik je!
Scheveningenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH, dat zou leuk zijn, wat ga jij doen????????
Een verjaardag van een vriendin vieren!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH, dat zou leuk zijn, wat ga jij doen????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |