alles is een groot woord, maar ik mag niet klagen (doe ik volop hoor)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
goede middag allemaal. alles goed met je draculettetje?
Onze DA belde net nav de echo van Snowy toch attent van haar.
het kan een kleine rat zijn. Of iets dat zo donkergrijs is dat het in de snelheid zwart lijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zojuist rende er iets zwarts door mijn huis, mijn eerste gedachte is dat het een muis is maar hij leek mij eerder zwart dan grijs... is iemand hier bekend met zwarte muizen in het wild?
Mijn buren hebben geloof ik woestijnratjes dus misschien het er wel eentje van hun..
dan ben ik toch wel blij dat het niet bij mij in huis te zien wasquote:Op zondag 15 maart 2009 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het kan een kleine rat zijn. Of iets dat zo donkergrijs is dat het in de snelheid zwart lijkt.
Of de schim van een dooie muis
Snowy heeft een hartecho gekregen ivm hartruis. Het bleek dat hij een aangeboren "ernstige" hartafwijking heeft. Onze eigen DA heeft de echt niet gedaan maar een collega van de andere vestiging van de praktijk. Ze belde zelfs vanuit haar huis.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alles is een groot woord, maar ik mag niet klagen (doe ik volop hoor)
in ieder geval weer in eigen huisje da's gewoon fijn!
en met jou? Echo van snowy?
Gelukkig valt het hier ook wel mee met de aantallen kadavertjes die ze binnendragen. Die enkele keer dat ze in de tuin iets kunnen vangen is te verwaarlozen.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik toch wel blij dat het niet bij mij in huis te zien was
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:15 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben er gewoon hoor. Misschien niet zo vaak als eerder.
hmmm balen, succes!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:23 schreef nokwanda het volgende:![]()
Ga zo maar eens sollicitatiebrieven schrijven.
Tot dusver is het allemaal niets geworden.
ai da's minderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef ferrari_rood het volgende:
wat is daar te doen dan?
Ik heb vanavond een mylene party.
Donderdag moet ik terug naar z-huis met mijn schouder gaat het niet zoals het moet baal er nogal van
ik ga mn best doen de verhalen te lezen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef nokwanda het volgende:
Komen jullie nog stemmen in het Literaire Dieren topic?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga mn best doen de verhalen te lezen!
Gefeliciteerd Nokje, spannend hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mamma is raar.
Dat is Kareltjes visie op de werkelijkheid.
Vandaag voorlopig koopcontract ondertekend voor ons toekomstige huis
whiiiiiii, het gaat dan toch echt echt gebeuren
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
Alle voorlopige contracten zijn getekend. Ondertrouw en het huis
En alle definitieve zaken komen in juni.
EW ook al opgegeven bij 3 vervolgopleidingen om zeker te weten dat hij ergens terecht kan.
nog eventjes dan wonen jullie gewoon samen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef nokwanda het volgende:
We hebben er ook echt zin in. ja, we hebben nu beide een huurhuis. Hij een flat aan die kant van het land en ik mijn huis in Nijmegen. Zijn flat is veel te klein voor ons allemaal en hier heeft hij geen werk. EW wilde al langer graag die kant op. Dus we hebben er allemaal zin in en het scheelt heel veel kosten zo. Dubbele huur en lasten en op en neer reizen.
die vergeten wij vaak die vergaderingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Leuk, vooral ook dat EW er ook zo een zin in heeft!
Heel stom, in mijn gedachten woonde jij in een flat en niet in een huis terwijl ik wel weet dat je een tuin hebt![]()
Bleeeegh, ik ga mn blog even bijwerken denk ik. Twee dagen vrij gehad en superleuke dingen gedaan, vandaag is dr geen ruk te doen hier. Vanavond moet ik naar een vergadering van de VVE![]()
Oh daar heb ik echt zo een hekel aan, van 19.00 tot god weet hoe laat naar mensen luisteren die zeuren over dingen die niet ter zake doen.
Ik heb me voorgenomen dat ik om 20.00 gewoon opsta en ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |