quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:Gisteren waren de fantjes op het journaal, ze stonden te rouwen op de plek waar Annabel gevallen was, echt zoooo treurig...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
Wat een lieve foto en wat een lieve spelfout in de tt
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen spelfout. Het zijn ofilantjes.
Dat was al zo toen ik 2 was en dat is gewoon nog zo.
quote:
Ja en die arme Bill die zo graag wil mag nooit van bilquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
geen spelfout. Het zijn ofilantjes.
Dat was al zo toen ik 2 was en dat is gewoon nog zo.
Dat deed ik ook als uk. Mijn zoon had een leuke. Een kat was een kakamauw. Niet makkelijker dan kat. geen ideeeee waarom hij het moeilijker maakte. Misschien vooruitlopend op het feit dat het schoonhouden van de kattenbakken zijn vaste taak hier thuis isquote:
Leuk pupjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik ga gewoon een keertje puppies kijken en that's it.
Ik heb niks met teefjes en ik hoef dr ook geen ( lijkt me geen leuk plan met 4 open reuen).
En Chico mag van de zomer nog es van bil he, dus wie weet.
Maar het is het plan om tzt een eventuele pup van een eventuele pup van hem te nemen in ruil voor die dekking, over een jaar of 2/3 dus.
Maar goed, eerst maar es zien wat die dekking wordt en zo he
Hm ja... op de bovenste zie ik het nu ook idd...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mor je ziet het meteen, je ziet het op deze foto;s ook heeeeel goed, bij het bovenste nestje zit 1 behaarde, de zwartste van die twee donkere, en bij het nestje van Bil zitten drie puffjes en 2 kale, Bil en zn roze broer Mucho.
Leuk verhuizen, waar gaan jullie heen?
Ze zitten met zn vieren op de bank, zwarte broertje zie je bijna nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm ja... op de bovenste zie ik het nu ook idd...
Die foto's van Peuterbill is echt enormcute.. Met z'n 3tje op de bank en de oortjes geplakt
![]()
Verhuizing gaat naar Stadskanaal, terug naar de roots. Voor een jaar dan, en daarna hopelijk op naar Groningen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef oh-oh het volgende:Non
![]()
![]()
Wat een lokaas, strooi wat naakte pupsels in een topic en je duikt er boven op![]()
Sneu van mamachinchilla zeg![]()
Maar wel heel fijn dat de jongens het wel goed doen saampjes.
Hoe is het met Cricket?
Does een fotootje???
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zitten met zn vieren op de bank, zwarte broertje zie je bijna niet![]()
Zucht, we zitten weer met een herplaatsertje op het forum.
Iemand een lief bloot meisje van 6 maanden?
Das zodat de oortjes mooi gaan staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Whats up met de plakkertjes op de oortjes van het pupje ?
Navond
Ja het ligt een beetje aan de lichtval of het duidelijk te zien isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een muppets die twee![]()
Je ziet wel dat ie kleiner is toch?
Hoe lang duurt het voor een chin echt volgroeid is?
Uhm, ja sorry, iemand post dat hondje net op het forum.
6 maandjes oud, heeeeel lief, zindelijk, sociaal, kaal.
Ze heet alleen Dior![]()
Kijk nou toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff met een scheermesje over dat koppie en ze is als nieuw![]()
Ik hoop dat ze heel snel een gouden mandje vindt!
ja echt ? ik zou echt nooit meer een reu willen (nou is Pim ook eigenlijk van mn moeder dus dat scheelt), blijkbaar val ik bij honden ook op de vrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:Neeheeeee, ik ben van de open reuen
![]()
En ALS er hier een nummer 5 bijkomt wordt dat een Chico-kind of -kleinkind.
Oh echt, maar ja, ik val dan ook op mannen hequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt ? ik zou echt nooit meer een reu willen (nou is Pim ook eigenlijk van mn moeder dus dat scheelt), blijkbaar val ik bij honden ook op de vrouwen![]()
Ze is wel extreem cute, maar hoe graag ik het ook zou willen, het arme ding zou geen leven hebben
Wat heeft hij nou om zijn oortjes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Dit zijn de pups van gisteren:
[ afbeelding ]
Bil als klein wurmpje:
[ afbeelding ]
Het hele nest:
[ afbeelding ]
13 dagen oud:
[ afbeelding ]
Week of 4
[ afbeelding ]
6 weken![]()
[ afbeelding ]