Ik ga naar de Nederlandse premiere van Beverly Hills Chihuahua
Ik kreeg een uitnodiging via de fokster van die twee van mij en ik had toevallig net aan Diego, zoontje van vrienden van me van 10 jaar die zondag bij me kwam logeren, beloofd dat ik hem es mee naar zee zou nemen want daar issie nog nooit geweest.
En die premiere is zaterdagochtend in Den Haag, met allemaal celebs, en de honden mogen over de rode loper en zo, en dan kan ik daarna met Diego naar het strand.
Hij stuitert helemaal en voor hem is het onwijs leuk.
Ouders zijn gescheiden en zitten beide in de schuldsanering en normaal gesproken komt het joch de wijk niet uit, dus hij mag wel es een dagje in de watten gelegd worden
We vertrekken zaterdagochtend om 6 uur en we zien wel wanneer we weer es thuis komen
En die film is eigenlijk heel fout ( jaaaaaaaa want ik heb m al twee keer gezien

) maar de boodschap van de film is dat honden geen speelgoed zijn en dat chiwallies echte honden zijn, dus we gaan es ff checken of het een dopeshitparty wordt.
En Billy die mept keffende chiwallies altijd op hun appelkopjes , dat lijkt me onwijs lachen als ie dat op de rode loper zou doen