Ze zag het aan zijn gebit en de ogen, moest minimaal 4 jaar ouder zijn dan ik dacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat vervelend nieuws PB hoe kwam de DA er achter dat de kat al veel ouder was.
Sterkte ermee
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, had je al gezien dat Dierenthuis een nieuw plekje krijgt ?
was jij toch, die er zo druk mee was ?
Ze komen eerst naar Lelystad, en dan gaan ze daarna wrs door naar Almere, wij in Flevoland willen die zielige diertjes wél helpen gemeente Aarle-Rixtel![]()
Ik dacht ik kom het even melden
Ja hé !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Tof bericht. Blijft toch hangen in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, had je al gezien dat Dierenthuis een nieuw plekje krijgt ?
was jij toch, die er zo druk mee was ?
Ze komen eerst naar Lelystad, en dan gaan ze daarna wrs door naar Almere, wij in Flevoland willen die zielige diertjes wél helpen gemeente Aarle-Rixtel![]()
Ik dacht ik kom het even melden
Hoe is het er nu mee PB?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zag het aan zijn gebit en de ogen, moest minimaal 4 jaar ouder zijn dan ik dacht.
Arm beest, heb m net opgehaald, en de arts zei dat ik er dit weekend maar eens over na moest gaan denken of die echo e.d. het allemaal nog wel waard was...
Ik hoop echt dat ie opknapt dit weekend, maar die kans is wel heel erg klein ben ik bang, dus eigenlijk bereid ik me er al op voor dat ik 'm maandag in moet laten slapen.
Moet op mijn lip bijten als ik er alleen al aan denk.
Heb het even nagevraagd hier. kennis van mij kan haar niet hebben omdat ze logeerpoezen van anderen opvangt en is beperkt in de ruimte.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja opzich zal ze hier ook welkom zijn geweest. al wil ik eigenlijk geen poes. maar ik denk dat ze de baas in huis wil zijn. en doetje zorro laat zich dan meteen uit zijn rangorde zetten lijkt mij dus niet zo verstandig. wellicht zal het wel gaan haar eerst en dan een andere jongere erbij. maar ja dat zijn speculaties van mij.
ik nu ookquote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef nokwanda het volgende:
en waarom WAAROM heb ik nu ineens dat klote liedje van Schnie schna schnappie in mijn hoofd?
Bedankt
Ik lekker nietquote:
Die zaterdag heb ik de spoedarts opgebeld omdat het beestje erbij lag als een zombie en niet kon poepen. (alleen maar persen zonder resultaat)quote:
Zeker weten, raar ook, want toen ik die 1e post schreef dacht ik echt dat het voorbij zou zijn, maar als je m nu ziet lopen...quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:Jee kijk ik hier eens heb ik ook gelijk dat liedje in mijn hoofd, en bedankt Nok
![]()
Ik heb mijn vreselijk uit de kluiten gewassen roodwang schildpad serieus weggedaan omdat Frits daar altijd heel liefdevol achteraan hupste als pup en die schildpad dus echt naar hem liep te blazen en te happen en dus zo een stuk uit Frits zn neus kon bijten...
Hey Non
Oh dat van hoe ouder ze worden hoe minder vlees dat snapte mijn turtle ook niet, die wilde niks geen groen voer meer, alleen nog maar vlees, en liefst hele hompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |